effectieve neuktijd per date

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De vraag die resteert is wel: Als het neuken zelf gemiddeld 6 minuten duurt en het pijpen nog eens 4 minuten en er wordt vooraf nog wat geknuffeld, gebeft of gevoeld, laten we zeggen nog eens 5 minuten, dan is de basis-tijd van de hele handeling gemiddeld dus een kwartiertje.

Zeg maar een raam-bezoekje, waarbij die laatste 5 minuten bij die bezoekjes vaak afvallen want knuffelen is meer prive-ontvangst/prive-huis dan dat het bij raam-bezoek gebeurt.

Maar dan nog: Dan is een bezoekje van een half uur dus eigenlijk prima. Want 15 minuten handelingen en 15 minuten binnen komen, opfrissen, betalen, babbeltje, afscheid nemen, dat lijkt me een goede verdeling.

Terwijl veel mannen een uur of zelfs 2 of meer uren boeken. Dat is dan dus meer omdat ze het gezellig vinden om in de aanwezigheid van een dame te vertoeven.

En dat mag natuurlijk, maar recensies geven inderdaad de indruk dat het heel normaal is om voor een tweede ronde te gaan (terwijl ik denk dat dat in minder dan 10% van de gevallen gebeurt) of in ieder geval dat 40 minuten van een uur bestaan uit pijpen/neuken etc.

Misschien vinden mannen het fijn om een uur 'de tijd te hebben' zodat er meer speling is als het even niet lukt, of dat je zelf je tijd kunt inrichten, maar een afspraak van 3 uur met 15 minuten sex en 6 minuten effectief neuken is best pittig qua tijds-verhouding.

Stel 3 uur a 500€, dan heb je dus voor 15€ geneukt, voor nog eens 15€ gevoeld en voor 470€ Putin besproken met een Russische dvp die aan die problematiek ook niet zoveel kan toevoegen.

Het is een beetje om deze reden, en de aldoor aanwezige prijsstijgingen, dat ik gaandeweg van uur naar half uur boekingen ben gegaan.

Zeker als er geen korting bij langere tijd wordt gegeven. Ik ken bv twee zeer mooie dames die alletwee 100 voor een half uur en 200 voor een uur vragen. Dan denk je toch bij jezelf: 1 dame een uur bezoeken is 200 en 15 minuten sex, 2 dames een half uur bezoeken is ook 200 en 30 minuten sex....en ook nog eens met 2 verschillende dames.

Bij dames die korting geven voor langere bezoekjes ben je wel sneller geneigd om langer te boeken, maar dan nog denk ik wel eens: En toch was het niet slim van me.
Neem die dames die 180 voor 30 min, 200 voor 45 min of 250 voor 1 uur vragen.

Dat is al raar, want de eerste 2 kwartieren kosten dus 90€, het derde kwartier slechts 20€ en het vierde kwartier opeens weer 50€.

Als je denkt dat je bij een uur bezoek 45 minuten neukt (hahaha) is het logisch dat je een uur boekt, maar als je 15 minuten in aktie bent, kun je dus kort bezoeken en zelfs dan nog 90€ voor een douche en wat babbelen betalen of nóg eens 70€ extra om....nog wat extra te babbelen....of te kijken naar een wildvreemde vrouw die met de volgende klant aan het appen is.... :)

Als dit is wat het is doe je er als klant dus verstandig aan om alleen nog half uur afspraakjes te maken.

Ik snap goed dat dames liever bekende klanten dan onbekende klanten hebben en liever afspraken van 2-4 uur maken dan een hoop half uurtjes achter elkaar plempen hoor, maar dat komt toch ook wel voort uit de wetenschap dat een langere afspraak lang niet altijd meer sex betekent.

Ik denk dat bij langere afspraken gewoon meer 'gevoel' komt kijken. Veelal echt van de klant uit en bij de dames zal het van persoon tot persoon verschillen hoe ze er in staan. Of het is grotendeels een leugen, maar zelfs bij een leugen is er nog verschil in de gradatie van meer of minder sympathie hebben voor iemand.

Zelfs toe-eigening speelt een rol. Ik ken een dame die hier maar af en toe is. Als ze er is, is ze vaak volgeboekt. Dus mannen hebben dan de neiging om te denken: Als we dan toch een afspraak kunnen inplannen moet het niet een twee drie weer voorbij zijn, dus eigenen ze de dame bv 3 uur toe.

Op moment van boeken zijn ze loei-geil en denken ze: Desnoods 3 rondes in die 3 uur, maar in de praktijk wordt het eerste uur dan gezellig verkletst, dan volgen die 15 minuten sex, misschien 20 omdat er 'echt veel tijd is', waarna er heel lang relaxed wordt nagepraat, evt nog gevolgd door een halfslachtige tweede ronde, die vooral tot frustratie leidt als een hoogtepunt er na veel proberen toch niet meer in zit.

Als het wel lukt kan ik me voorstellen dat je als man trots denkt: 2x klaargekomen tijdens 1 date, zie mij eens gaan, maar vaak zal dat niet gebeuren.

Dus het is eigenlijk alleen logisch om een uur te boeken omdat wij denken dat de dame ons dan meer respect zal geven, er is meer tijd dus er wordt niet gehaast...en dat is in sommige gevallen ook echt wel iets meer waard.
Zolang je je er maar niet op blind staart dat er dan heel veel meer sex zal plaatsvinden, tenzij eindeloze bef-sessies waarbij sommige dames doen alsof ze 3x klaar komen je favoriete tijdsbesteding zijn.... ;)
 
Laatst bewerkt:
Ben ik de enige die dit heel creepy vind?

Ik vraag me af of je überhaupt iemand op die manier mag opnemen zonder toestemming.

Hoe dan ook vind ik het echt eng, en not done. Ongelooflijke inbreuk op hun privacy. Onvoorstelbaar wat sommige mannen zich permitteren. Dit is toch geen normale gang van zaken?

Ik vermoedde wel één of meer reacties in deze zin en heb dus wel degelijk ook even geaarzeld het op te schrijven.

Heel in het kort:
- juridisch gezien: er staan geen wetten, regels of geboden in de weg om een gesprek op te nemen waaraan je zelf deelneemt (zolang je geen bedrijf bent), ook zonder dit aan de andere deelnemer(s) kenbaar te maken. Misschien zou dat anders zijn wanneer de opname ook aan derden wordt doorgegeven, maar daar is geen enkele sprake van en daar hoef ik me dus ook niet in te verdiepen.

- ethisch gezien: aangezien nooit iemand anders dan ik zelf de woorden of zelfs maar de stem van een dame van zo'n onschuldige opname heeft kunnen horen of zal te horen krijgen heb ik er inderdaad niet zoveel moeite mee. Ik heb het immers zelf al in de tegenwoordige tijd een keer gehoord en wil me dat later kunnen herinneren. Er heeft dus nooit enige dame ook maar een centje nadeel van gehad.
Wel heeft het me nog wel eens geholpen achteraf een raadsel of misverstand of zelfs een onnodige irritatie over en/of weer met een dame te kunnen begrijpen en indien relevant oplossen. Dat ging dan meestal om taalkwesties met dames van wie ik de moedertaal niet beheerste terwijl zij (nog) moeite hadden met de talen waar ik wat meer in thuis ben. Maar ook is het soms louterend jezelf nog eens even terug te horen en daarmee te begrijpen waarom je gesprekspartner reageerde zoals ze deed -en zonodig bij te leggen of in elk geval een volgende keer wat verstandiger, en zo nodig invoelender te reageren.
Dat geldt voor elke communicatie, ook bij sex en zelfs ook bij betaalde sex. Concreet heeft het er onder andere zeker aan bijgedragen dat ik bij een soms vrij heetgebakerde lievelingsdame van haar begin totdat ze ophield 7 jaar later een trouwe en vaste klant bleef (>350 bezoekjes) ondanks soms heftig slaande deuren (over en weer) en zonder dat ik het gevoel eraan overhield dat ik ten onrechte steeds bakzeil moest halen om de 'relatie' (klant/dame) te behouden.

Kortom geen enkele dame heeft er ooit nadeel van gehad en ik heb het ook nooit gebruikt om een dame ergens op vast te kunnen pinnen -hoogstens om voor mezelf vast te stellen dat ik het vorige keer toch echt goed (of juist niet goed) verstaan / begrepen had.

- Creepy: als je iets bewust niet openlijk zegt is het per definitie stiekum, dus in die zin zou je het best zo kunnen noemen. Gelet op het ontbreken van enig nadeel voor de dame en het uitsluitend voor mezelf bewaren lijkt het me eerder in de categorie "beetje stout / kleine vergrijpen" (je behoudt ongevraagd net iéts meer dan de pure herinnering aan het betaalde) dan "heel creepy" thuis te horen. Ik vraag me serieus af of het objectief gezien wel een erg hoge plaats verdient in de ranking van onvoorstelbare dingen die sommige mannen menen zich te kunnen permitteren, maar ik kan natuurlijk niet objectief zijn en onvoorstelbaar heeft ook best wel subjectieve trekjes.

MIsschien eerder een heel klein beetje tikkend aan dezelfde categorie als het met Jan en alleman op een internetforum delen, bespreken en becommentariëren van de afkomst, prijzen, prestaties, uiterlijke kenmerken, kamernummer van een dame en van de bedgeheimen die een heer (nou ja, een man) met haar heeft opgebouwd, zonder vooraf of achteraf haar toestemming te vragen.
Ai ai ai, ik moet helaas ook hierover bekennen: ook daaraan maak ik me nog wel eens een enkele keer schuldig. En wat nog het allerergste is: zonder merkbare wroeging in me te voelen opkomen. De AVG zou dat laatste toch op zijn minst bewerkstelligd moeten hebben...
 
Laatst bewerkt:
De vraag die resteert is wel: Als het neuken zelf gemiddeld 6 minuten duurt en het pijpen nog eens 4 minuten en er wordt vooraf nog wat geknuffeld, gebeft of gevoeld, laten we zeggen nog eens 5 minuten, dan is de basis-tijd van de hele handeling gemiddeld dus een kwartiertje.

Zeg maar een raam-bezoekje, waarbij die laatste 5 minuten bij die bezoekjes vaak afvallen want knuffelen is meer prive-ontvangst/prive-huis dan dat het bij raam-bezoek gebeurt.

Maar dan nog: Dan is een bezoekje van een half uur dus eigenlijk prima. Want 15 minuten handelingen en 15 minuten binnen komen, opfrissen, betalen, babbeltje, afscheid nemen, dat lijkt me een goede verdeling.

Terwijl veel mannen een uur of zelfs 2 of meer uren boeken. Dat is dan dus meer omdat ze het gezellig vinden om in de aanwezigheid van een dame te vertoeven.

Jaa, deze vraag resteerd ook vooral bij mij...ik weet de reden waarom ik zelf voor uurtje ga en nouja osms 45min, maar dat is dus omdat ik gemiddeld iets meer nodig heb. Voor hen die idd 15m aan sexuele handelingen besteden, begrijp ik echt niet waarom je 4x zoveel(lang) betaald terwijl het grootste deel van die tijd dat dan niet zou zijn...ik zie zelf het hele uur alszijnde tegen een sextarief, een beetje lullen is leuk en alles, maar niet het overgrote deel vd tijd en voor 2,5euro per minuut; kan je beter (goedkoper) vaker naar een kapster of psychologe gaan ;)
 
Als meneer weet van aanpakken dan mag die effectieve neuktijd van mij zo lang mogelijk duren. Heb ik tijd om 2,3,4 keer klaar te komen. Zalig toch? 😍
Dus warm elkaar maar lekker lang op en nadien heel het interieur afgaan om op het einde samen op adem te komen en haastig te verfrissen. Want ja, het normale leven roept.

Weet je van jezelf dat je dat niet kan. No problemo he. Genoeg tijd voor ronde 2 en die duurt altijd veel langer. Zal daar sowieso wel voor zorgen. Want van een date zonder orgasme bij mezelf kan ik echt slechtgezind worden. Daar heb ik geen zin in… zou niet de eerste keer zijn dat ik thuis kom en mijn man bespring omdat ik niet aan mijn trekken ben gekomen.

Et voila, Lisa haar ongezouten bijdrage. 🤞🏻 Geniet van je dag, lief zijn voor elkaar 😉
 
De vraag die resteert is wel: Als het neuken zelf gemiddeld 6 minuten duurt en het pijpen nog eens 4 minuten en er wordt vooraf nog wat geknuffeld, gebeft of gevoeld, laten we zeggen nog eens 5 minuten, dan is de basis-tijd van de hele handeling gemiddeld dus een kwartiertje.

Zeg maar een raam-bezoekje, waarbij die laatste 5 minuten bij die bezoekjes vaak afvallen want knuffelen is meer prive-ontvangst/prive-huis dan dat het bij raam-bezoek gebeurt.

Maar dan nog: Dan is een bezoekje van een half uur dus eigenlijk prima. Want 15 minuten handelingen en 15 minuten binnen komen, opfrissen, betalen, babbeltje, afscheid nemen, dat lijkt me een goede verdeling.

Terwijl veel mannen een uur of zelfs 2 of meer uren boeken. Dat is dan dus meer omdat ze het gezellig vinden om in de aanwezigheid van een dame te vertoeven.

En dat mag natuurlijk, maar recensies geven inderdaad de indruk dat het heel normaal is om voor een tweede ronde te gaan (terwijl ik denk dat dat in minder dan 10% van de gevallen gebeurt) of in ieder geval dat 40 minuten van een uur bestaan uit pijpen/neuken etc.

Misschien vinden mannen het fijn om een uur 'de tijd te hebben' zodat er meer speling is als het even niet lukt, of dat je zelf je tijd kunt inrichten, maar een afspraak van 3 uur met 15 minuten sex en 6 minuten effectief neuken is best pittig qua tijds-verhouding.

Stel 3 uur a 500€, dan heb je dus voor 15€ geneukt, voor nog eens 15€ gevoeld en voor 470€ Putin besproken met een Russische dvp die aan die problematiek ook niet zoveel kan toevoegen.

Het is een beetje om deze reden, en de aldoor aanwezige prijsstijgingen, dat ik gaandeweg van uur naar half uur boekingen ben gegaan.

Zeker als er geen korting bij langere tijd wordt gegeven. Ik ken bv twee zeer mooie dames die alletwee 100 voor een half uur en 200 voor een uur vragen. Dan denk je toch bij jezelf: 1 dame een uur bezoeken is 200 en 15 minuten sex, 2 dames een half uur bezoeken is ook 200 en 30 minuten sex....en ook nog eens met 2 verschillende dames.

Bij dames die korting geven voor langere bezoekjes ben je wel sneller geneigd om langer te boeken, maar dan nog denk ik wel eens: En toch was het niet slim van me.
Neem die dames die 180 voor 30 min, 200 voor 45 min of 250 voor 1 uur vragen.

Dat is al raar, want de eerste 2 kwartieren kosten dus 90€, het derde kwartier slechts 20€ en het vierde kwartier opeens weer 50€.

Als je denkt dat je bij een uur bezoek 45 minuten neukt (hahaha) is het logisch dat je een uur boekt, maar als je 15 minuten in aktie bent, kun je dus kort bezoeken en zelfs dan nog 90€ voor een douche en wat babbelen betalen of nóg eens 70€ extra om....nog wat extra te babbelen....of te kijken naar een wildvreemde vrouw die met de volgende klant aan het appen is.... :)

Als dit is wat het is doe je er als klant dus verstandig aan om alleen nog half uur afspraakjes te maken.

Ik snap goed dat dames liever bekende klanten dan onbekende klanten hebben en liever afspraken van 2-4 uur maken dan een hoop half uurtjes achter elkaar plempen hoor, maar dat komt toch ook wel voort uit de wetenschap dat een langere afspraak lang niet altijd meer sex betekent.

Ik denk dat bij langere afspraken gewoon meer 'gevoel' komt kijken. Veelal echt van de klant uit en bij de dames zal het van persoon tot persoon verschillen hoe ze er in staan. Of het is grotendeels een leugen, maar zelfs bij een leugen is er nog verschil in de gradatie van meer of minder sympathie hebben voor iemand.

Zelfs toe-eigening speelt een rol. Ik ken een dame die hier maar af en toe is. Als ze er is, is ze vaak volgeboekt. Dus mannen hebben dan de neiging om te denken: Als we dan toch een afspraak kunnen inplannen moet het niet een twee drie weer voorbij zijn, dus eigenen ze de dame bv 3 uur toe.

Op moment van boeken zijn ze loei-geil en denken ze: Desnoods 3 rondes in die 3 uur, maar in de praktijk wordt het eerste uur dan gezellig verkletst, dan volgen die 15 minuten sex, misschien 20 omdat er 'echt veel tijd is', waarna er heel lang relaxed wordt nagepraat, evt nog gevolgd door een halfslachtige tweede ronde, die vooral tot frustratie leidt als een hoogtepunt er na veel proberen toch niet meer in zit.

Als het wel lukt kan ik me voorstellen dat je als man trots denkt: 2x klaargekomen tijdens 1 date, zie mij eens gaan, maar vaak zal dat niet gebeuren.

Dus het is eigenlijk alleen logisch om een uur te boeken omdat wij denken dat de dame ons dan meer respect zal geven, er is meer tijd dus er wordt niet gehaast...en dat is in sommige gevallen ook echt wel iets meer waard.
Zolang je je er maar niet op blind staart dat er dan heel veel meer sex zal plaatsvinden, tenzij eindeloze bef-sessies waarbij sommige dames doen alsof ze 3x klaar komen je favoriete tijdsbesteding zijn.... ;)
Ik heb een aantal maal een half uur gedaan bij verschillende dames en dat kwam altijd een beetje gehaast over als je toch alle standjes langs wil laten komen. De eerste keer was Sisi, 30 minuten, pijpen deed ze voortreffelijk, maar toen ik nog andere zaken wilde proberen werd ze stug. De tweede keer Sisi een uur geboekt, en ze was ontspannen, kletsen tijdens de sex, er werd niet moeilijk gedaan over verschillende standjes en nu was tongzoenen ook geen probleem. Bij Sandra van de GK was een half uur ook gehaast, ze zette zelfs wekker die afging tijdens het spel. Dus tegenwoordig ga ik toch voor de 45 minuten optie als die er is. Het enig dat er dan bij inschiet is het Putin praatje.
 
De vraag die resteert is wel: Als het neuken zelf gemiddeld 6 minuten duurt en het pijpen nog eens 4 minuten en er wordt vooraf nog wat geknuffeld, gebeft of gevoeld, laten we zeggen nog eens 5 minuten, dan is de basis-tijd van de hele handeling gemiddeld dus een kwartiertje.

6 Minuten pijpen?? Bij wie ga jij op bezoek 😳
Wat stelt 6 minuten nou voor? 60 Minuten of meer.. dat stelt wat voor! 30 Minuten is al haast je repje.. en dan is er niet eens gewipt. Maar goed.. dat is mijn mening dan 😋

Er gaat toch niets boven lekker kluiven.
 
6 Minuten pijpen?? Bij wie ga jij op bezoek 😳
Wat stelt 6 minuten nou voor? 60 Minuten of meer.. dat stelt wat voor! 30 Minuten is al haast je repje.. en dan is er niet eens gewipt. Maar goed.. dat is mijn mening dan 😋

Er gaat toch niets boven lekker kluiven.
Als je goed pijpt houd ik geen 30 min. vol, hoor! Ten minste niet zonder jou geregeld ff en laten stoppen om ff weer af te koelen. Dat is dan wel lekker om mogelijkst lang zo door te gaan, bv. in 69!
 
Bij mij ligt het er heel erg aan. Soms heb ik last van 'uitgestelde ejaculatie'. Dan ga ik inderdaad wel een kwartier of langer door. Twintig minuten heb ik ook wel meer dan eens aangetikt, zeker weten. Da's overigens geen grootspraak, want op het moment zelf is het juist frustrerend als je niet kunt klaarkomen, en naderhand ben je door-nat. (En ik hang toch drie keer per week in de sportschool, dus ik kan wat hebben.) Op zich is wat langer neuken natuurlijk lekker, maar het moet ook niet té lang duren.

Vandaag was ik toevallig in drie minuten ofzo klaar. Maar dat was ook omdat ik geen klik had met haar en de rest van de date niet goed was, dus toen ik het op voelde komen, dacht ik: 'laten komen, en wegwezen.'

Eigenlijk is het heel raar: als ik niet echt een klik heb en de dvp is enigzins onverschillig en er een beetje bij ligt, kom ik veel makkelijker en sneller dan wanneer er wel een klik is en we uitgebreid voorspel hebben gehad en ze actief meedoet. (Maar als ze ronduit negatief is en me opjaagt gaat het weer helemaal niet.) Ik heb daar eens op gelet en het is echt een patroon bij mij. Ik weet niet wat dat over mij zegt. Toch verkies ik de passie van de GFE.
Heel herkenbaar!
 
Bij mij fluctueert de neuktijd nogal. Nooit gemeten, maar weet van mezelf dat er sessies waren waarbij ik in een aantal minuten kwam. En heb ook van een dvp gehoord dat ik het best lang volhou tov de gemiddelde man. Ik zat zelf rond de 10 min en gemiddeld was een minuut zei ze. Ik kon dat niet plaatsen toen maar het strookt wel met het verhaal van Joke. Is overigens een dame waar ik vaak kom dus is niet gezegd om me te 'lokken' oid.

Maar het hangt bij mij af van:
  • Mijn algemeen libido op dat moment
  • Standje
  • Hoe aantrekkelijk ik de dame vind
Ik doe bv. wel eens missionaris omdat dat soms gevraagd wordt en ik soms te lief ben om te weigeren. Nou, ik heb daar dus helemaal niets mee. Vind er geen zak aan en ben dan een beetje emotieloos aan het stoten. Wat ik wel beheers is de kunst om niet te langzaam te stoten dat ik slap wordt, de spanning en erectie behoud ik wel maar komen? No way. Ik zit dan eigenlijk al met mijn gedachten bij het volgend standje waarbij ik wel lekker mijn gang kan gaan, dus ik rem mezelf dan ook af. Maar dit heb ik niet langer dan 10-15 minuten gedaan, denk dat ik op den duur wel vermoeid raak en slap word.

Maar ik had bijvoorbeeld een paar weken geleden een sessie waarbij ik retegeil was. Een aantal dagen niet gekomen en ik werd sensueel gepijpt (of dat idee had ik omdat ik enorm geil was). En ze zat plat op haar buik en ik had perfect uitzicht over haar billen en voetjes die ze over haar kont heen boog. Ik was zo enorm geil dat ik zonder pardon achter haar ben gegaan, haar omlaag gedrukt voordat ze kon bewegen en meteen in pronebone gaan neuken. Maar wel vrij snel versnellen en zoals Joke zegt als een konijn haha. Ja en toen kwam ik wel snel binnen een paar minuten.

Maar gelukkig heb ik nooit gehad dat ik na een paar stoten of 30 sec oid klaar ben gekomen. Dat zou ik best wel beschamend vinden ook eerlijk gezegd, zelfs erger dan hem helemaal niet stijf kunnen krijgen.
Ja! Soms sta je zo "scherp" dat je al na enkele minuten krachtig klaar komt! heerlijk!
En dan ben je natuurlijk helemaal klaar voor het echte werk... Laat de pret beginnen!
 
Hangt er ook vanaf of de dame edging beheerst. Net tot het randje van het klaarkomen gaan en dan stoppen. Dan kan het zomaar een uurtje duren tot aan de explosie.
Springt ze echter na het voorspel erboven op, stopt m'n jongeheer diep in haar poes, en gaat lekker de Samba doen, dan is het binnen een paar minuten gedaan.
Ja! Edging is zalig!
Maar ze mag net zo goed lekker los gaan hoor! Tijdens ronde twee sta ik gewoon nog harder... en dan kan ik pas écht lang doorgaan... mag zij lekker de Samba doen!
 
Bij een date van een uur kom ik tot een minuut of 10, kom moeilijk klaar dus meestal een handjob om het af te maken.
Bij langere dates max minuut of 20 dan vindt ik het ook we welletjes soms kom ik dan klaar en soms niet.
 
Red jij 2x dan? Heb zovaak cliënten die vragen voor 2x, maar dat lukt maar 1 op de 10.

Je kan beter 1 super 💥 hebben, dan 2x zo zo. Persoonlijk is mijn streven.. de super explosie 💧 😋 💧
Neen, twee maal lukt meestal niet! Enkel als ik een eerste keer snel kom.
Maar meestal is een uur nog te kort voor me... Vergis je niet, 'k heb de tijd van m'n leven... de hele tijd net op dat randje... maar klaarkomen...
 
Red jij 2x dan? Heb zovaak cliënten die vragen voor 2x, maar dat lukt maar 1 op de 10.

Je kan beter 1 super 💥 hebben, dan 2x zo zo. Persoonlijk is mijn streven.. de super explosie 💧 😋 💧
"Zo-zo" klaarkomen ken ik niet. Het is lekker, of nog lekkerder. Twee keer lekker in een uur lukt. Was de eerste keer heel inspannend/duurde het lang gevolgd door een super explosie lukt ronde twee niet of moeten we die samen met de hand afmaken. Het is beide erg fijn.
 
De vraag die resteert is wel: Als het neuken zelf gemiddeld 6 minuten duurt en het pijpen nog eens 4 minuten en er wordt vooraf nog wat geknuffeld, gebeft of gevoeld, laten we zeggen nog eens 5 minuten, dan is de basis-tijd van de hele handeling gemiddeld dus een kwartiertje.

Maar dan nog: Dan is een bezoekje van een half uur dus eigenlijk prima. Want 15 minuten handelingen en 15 minuten binnen komen, opfrissen, betalen, babbeltje, afscheid nemen, dat lijkt me een goede verdeling.
Nu ben ik op een-derde van je essay afgehaakt (sorry, maar het is echt veel te lang), maar hier wilde ik wel even op reageren: bij mij duurt voorspel veel langer dan 5 minuten en gebeurt er heel wat meer dan 'knuffelen en voelen'.

Voorspel, wat bij mij gewoon onder 'seks' valt en daar niet los van staat, betekent innig zoenen, knuffelen, strelen, elkaars lichaam verkennen van top tot teen met handen en, vooral, mond. Kussen en likken in nek en aan oren, op de borst, aan de tepels, afzakkend naar de buik en benen, ondertussen de intieme delen plagend, beroerend, teasend, en dan je weg weer naar boven vinden. Tussendoor afgewisseld met nog meer gezoen. Heerlijk om te geven én te ontvangen.

Moet je wel de goede dame treffen die dat kan en wil doen, het liefst uit eigen beweging. Tussendoor wordt er ook gekletst en gelachen samen. Met inbegrip van de binnenkomst en het samen babbelen, elkaar uitkleden en samen opfrissen ben ik hiermee het half uur al voorbij. Dan volgt meestal nog orale seks en dan neuken we inderdaad gemiddeld een minuut of 10, soms wat langer. Dan knuffelen we nog even na met een praatje en is het uur vol.

Maar weken geleden zelfs zó in het voorspel en de orale verwennerij opgegaan dat ik niet eens merkte dat het al bijna tijd was toen ik haar penetreerde. Had ik tijd voor drie stoten voordat we ons vlug moesten wassen en aankleden. 😅
 
Ik vermoedde wel één of meer reacties in deze zin en heb dus wel degelijk ook even geaarzeld het op te schrijven.
Je kan het wel goedpraten, maar het blijft achterbaks en ik kan je op een briefje geven dat als een dvp er ooit achter zou komen, je meteen buiten werd geschopt en nooit meer terug hoefde te komen. En dat weet je zelf ook wel. Het doet er niet toe of de opname alleen voor jou bedoeld is en dat er niemand 'schade' door ondervind. Je maakt zonder iemand's toestemming opnames van hen op hun intiemste moment, iets wat ze nooit zouden toestaan als je ze het zou vragen. Dat is gemeen en gluiperig en heel erg eng. Er is iets goed mis met je morele kompas als je dit gewoon vindt kunnen, bah.
 
Stel 3 uur a 500€, dan heb je dus voor 15€ geneukt, voor nog eens 15€ gevoeld en voor 470€ Putin besproken met een Russische dvp die aan die problematiek ook niet zoveel kan toevoegen.
Daarom ga ik ook naar de ramen voor het standardtarief. Het geld wat ik over hou, kan dus de volgende dag weer nuttig (lees bij een ander raam) besteed worden.
 
Alles wat je niet vraagt is not done. Snap het wel.. het is leuk om het nog een x te luisteren 😉
Alleen.. misschien ben jij er wel te vertrouwen mee, maar anderen zetten alles zo op hamster.com of zo. Dus kan je het beter niet doen. Als het ontdekt wordt zijn de rapen gaar en jou apparatuur stuk.

Mannen proberen van alles om stiekem opnames van beeld/geluid of beide te maken. Terwijl het soms heus mogelijk is, maar verwacht niet dat het zomaar kan. Daar staat vaak wel wat tegenover en dat willen de meesten dan weer niet, met gevolg..stiekem opnemen.

Het is beter als je de volgende keer het gewoon vraagt, scheelt een hoop gedoe wanneer het ontdekt wordt 😉
 
De vraag die resteert is wel: Als het neuken zelf gemiddeld 6 minuten duurt en het pijpen nog eens 4 minuten en er wordt vooraf nog wat geknuffeld, gebeft of gevoeld, laten we zeggen nog eens 5 minuten, dan is de basis-tijd van de hele handeling gemiddeld dus een kwartiertje.

Zeg maar een raam-bezoekje, waarbij die laatste 5 minuten bij die bezoekjes vaak afvallen want knuffelen is meer prive-ontvangst/prive-huis dan dat het bij raam-bezoek gebeurt.

Maar dan nog: Dan is een bezoekje van een half uur dus eigenlijk prima. Want 15 minuten handelingen en 15 minuten binnen komen, opfrissen, betalen, babbeltje, afscheid nemen, dat lijkt me een goede verdeling.

Terwijl veel mannen een uur of zelfs 2 of meer uren boeken. Dat is dan dus meer omdat ze het gezellig vinden om in de aanwezigheid van een dame te vertoeven.

En dat mag natuurlijk, maar recensies geven inderdaad de indruk dat het heel normaal is om voor een tweede ronde te gaan (terwijl ik denk dat dat in minder dan 10% van de gevallen gebeurt) of in ieder geval dat 40 minuten van een uur bestaan uit pijpen/neuken etc.

Misschien vinden mannen het fijn om een uur 'de tijd te hebben' zodat er meer speling is als het even niet lukt, of dat je zelf je tijd kunt inrichten, maar een afspraak van 3 uur met 15 minuten sex en 6 minuten effectief neuken is best pittig qua tijds-verhouding.

Stel 3 uur a 500€, dan heb je dus voor 15€ geneukt, voor nog eens 15€ gevoeld en voor 470€ Putin besproken met een Russische dvp die aan die problematiek ook niet zoveel kan toevoegen.

Het is een beetje om deze reden, en de aldoor aanwezige prijsstijgingen, dat ik gaandeweg van uur naar half uur boekingen ben gegaan.

Zeker als er geen korting bij langere tijd wordt gegeven. Ik ken bv twee zeer mooie dames die alletwee 100 voor een half uur en 200 voor een uur vragen. Dan denk je toch bij jezelf: 1 dame een uur bezoeken is 200 en 15 minuten sex, 2 dames een half uur bezoeken is ook 200 en 30 minuten sex....en ook nog eens met 2 verschillende dames.

Bij dames die korting geven voor langere bezoekjes ben je wel sneller geneigd om langer te boeken, maar dan nog denk ik wel eens: En toch was het niet slim van me.
Neem die dames die 180 voor 30 min, 200 voor 45 min of 250 voor 1 uur vragen.

Dat is al raar, want de eerste 2 kwartieren kosten dus 90€, het derde kwartier slechts 20€ en het vierde kwartier opeens weer 50€.

Als je denkt dat je bij een uur bezoek 45 minuten neukt (hahaha) is het logisch dat je een uur boekt, maar als je 15 minuten in aktie bent, kun je dus kort bezoeken en zelfs dan nog 90€ voor een douche en wat babbelen betalen of nóg eens 70€ extra om....nog wat extra te babbelen....of te kijken naar een wildvreemde vrouw die met de volgende klant aan het appen is.... :)

Als dit is wat het is doe je er als klant dus verstandig aan om alleen nog half uur afspraakjes te maken.

Ik snap goed dat dames liever bekende klanten dan onbekende klanten hebben en liever afspraken van 2-4 uur maken dan een hoop half uurtjes achter elkaar plempen hoor, maar dat komt toch ook wel voort uit de wetenschap dat een langere afspraak lang niet altijd meer sex betekent.

Ik denk dat bij langere afspraken gewoon meer 'gevoel' komt kijken. Veelal echt van de klant uit en bij de dames zal het van persoon tot persoon verschillen hoe ze er in staan. Of het is grotendeels een leugen, maar zelfs bij een leugen is er nog verschil in de gradatie van meer of minder sympathie hebben voor iemand.

Zelfs toe-eigening speelt een rol. Ik ken een dame die hier maar af en toe is. Als ze er is, is ze vaak volgeboekt. Dus mannen hebben dan de neiging om te denken: Als we dan toch een afspraak kunnen inplannen moet het niet een twee drie weer voorbij zijn, dus eigenen ze de dame bv 3 uur toe.

Op moment van boeken zijn ze loei-geil en denken ze: Desnoods 3 rondes in die 3 uur, maar in de praktijk wordt het eerste uur dan gezellig verkletst, dan volgen die 15 minuten sex, misschien 20 omdat er 'echt veel tijd is', waarna er heel lang relaxed wordt nagepraat, evt nog gevolgd door een halfslachtige tweede ronde, die vooral tot frustratie leidt als een hoogtepunt er na veel proberen toch niet meer in zit.

Als het wel lukt kan ik me voorstellen dat je als man trots denkt: 2x klaargekomen tijdens 1 date, zie mij eens gaan, maar vaak zal dat niet gebeuren.

Dus het is eigenlijk alleen logisch om een uur te boeken omdat wij denken dat de dame ons dan meer respect zal geven, er is meer tijd dus er wordt niet gehaast...en dat is in sommige gevallen ook echt wel iets meer waard.
Zolang je je er maar niet op blind staart dat er dan heel veel meer sex zal plaatsvinden, tenzij eindeloze bef-sessies waarbij sommige dames doen alsof ze 3x klaar komen je favoriete tijdsbesteding zijn.... ;)

Je hebt gelijk, ik snap echt niet waarom mannen 1 uur boeken. Ik deed dat overigens alleen bij mijn priveontvangstdame omdat zij ook massages gaf. Dan was het 1 ronde, vervolgens masseren, daarna ronde 2. Maar bij raamprostitutie is dat niet handig. Ik deed wel 40 min bij mn raamdame, maar ik merk dat de tweede ronde er of niet van komt of dat het te veel moeite is. Het is ook echt niet leuk om zoveel moeite te doen voor ronde 2 als je al uitgeneukt bent en niet echt kunt herladen. Het moet wel leuk blijven en niet geforceerd zijn, dus ook tegen haar gezegd dat het voortaan 20 min wordt omdat de tweede ronde er niet in zit. Ik kan wel voor een uur boeken, maar dan heb je ook geen zekerheid voor ronde 2 en wordt het ook nog eens een onnodig dure grap. Wat ik wel ga proberen is 1 ronde seks, daarna even wat eten en pauze houden en dan terug voor ronde 2. Want vaak ben ik na een uur of twee wel weer erg geil en als ik toch van huis ben wil ik wel liever 2x klaarkomen.
 
Je hebt gelijk, ik snap echt niet waarom mannen 1 uur boeken. Ik deed dat overigens alleen bij mijn priveontvangstdame omdat zij ook massages gaf. Dan was het 1 ronde, vervolgens masseren, daarna ronde 2. Maar bij raamprostitutie is dat niet handig. Ik deed wel 40 min bij mn raamdame, maar ik merk dat de tweede ronde er of niet van komt of dat het te veel moeite is. Het is ook echt niet leuk om zoveel moeite te doen voor ronde 2 als je al uitgeneukt bent en niet echt kunt herladen. Het moet wel leuk blijven en niet geforceerd zijn, dus ook tegen haar gezegd dat het voortaan 20 min wordt omdat de tweede ronde er niet in zit. Ik kan wel voor een uur boeken, maar dan heb je ook geen zekerheid voor ronde 2 en wordt het ook nog eens een onnodig dure grap. Wat ik wel ga proberen is 1 ronde seks, daarna even wat eten en pauze houden en dan terug voor ronde 2. Want vaak ben ik na een uur of twee wel weer erg geil en als ik toch van huis ben wil ik wel liever 2x klaarkomen.


Spijker op ze kop man hahaha 60min kan vaak idd net zo goed 45min zijn (of 45m; 30m voor snellere jongens). Heb zelf ook vooral 'stress' van de 2e ronde; te snel, te geforceerd, te weinig tijd basically...iets langere sessies met 2e ronde zou leuk zijn...zeg 15-30 min ofzo pauze (opladen) ertussen...maar om die nou tegen normale prijs (rate per minute) bij een dvp rond te hangen is niet echt mijn ding. Maar wat je zegt ff wat eten/anders doen, pauze houden en 2e ronde (of evt andere dame inmiddels net zo goed) dat moet ik duidelijk ook eens gaan doen!
 
Je kunt ook 2x 30 minuten boeken bij dezelfde of een andere dame (helemaal spannend) en dan tussendoor lekker ergens tussen adres 1 en 2 uit eten of naar de bioscoop gaan ofzo.

Goedkoper en wellicht ook veel relaxter dan direct na je ontlading nog een keer te proberen.

Misschien dat anderen juist doorrr willen, maar zo zou het voor mij veel logischer zijn.

Maar het gebeurt volgens mij nagenoeg niet zo.
Of zijn er dames die een man wel eens 2x op 1 dag een half uur ontvangen?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan