effectieve neuktijd per date

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Tja, ik snap dan weer niet waarom het voor sommige mannen zo snel mogelijk moet en zo gefocussed is op klaarkomen, en/of twee keer klaarkomen binnen een bepaalde tijd. Klaarkomen kan ik zelf thuis ook wel. Ja, in een vrouw klaarkomen tijdens seks is wel lekkerder, maar niet waarvoor ik naar een dvp ga. Ik ga voor de seks, d.w.z. intiem samen zijn met een ander. En voor mij is dat wat anders dan obsessief elke minuut zo economisch mogelijk te benutten met het oog op een orgasme.

Want vrijen, dwz zoenen, en elkaar bevoelen en verwennen met mond en tong, en dat van top tot teen, is óók seks. En dáár kom ik voor; voor die aanraking, voor die aandacht. En die culmineert dan uiteindelijk wel in een orgasme. Maar wil ik goed opgewarmd worden en de dvp ook opgewarmd hebben, ben ik al een heerlijk half uur verder. Dus dan heb ik dat uur ook wel nodig.

Het kán ook wel anders. Onlangs voor een uur met een meisje geboekt, maar op de kamer blijkt dat ze niks doet en niks wil. Een beetje mooi liggen wezen, that's it. Nergens toe te bewegen, nergens toe te verleiden, reageert nergens op. Zelfs als ik iets expliciet vroeg, was het: daar hou ik niet van. Dus ze gáf helemaal niets. Dan maar met een beetje gesabbel aan d'r borsten hard worden, binnen 10 minuten al liggen neuken, en door focus op haar bijzonder mooie lijf en lekkere gevoel van haar kutje toch klaarkomen. Wassen, aankleden, na een half uur buiten. Netjes de financiën geregeld met de gastvrouw.

Ja, ik houd zo geld over. Ja, die tijd was economisch benut. Maar ben ik daar nou blij mee, dat ik van dat geld nog een keer bij een ander een half uur kan? Nou nee. Ik had liever gehad dat het gezellig en intiem was geweest ipv een verplicht nummertje. Efficiëntie is ook niet alles.
 
Al met al kunnen we concluderen dat de neuktijd niet heel lang is. Dat zal voor mij niet veel anders zijn dan bij een andere "gemiddelde" wandelaar.
Dit is wel de reden dat ik er lang geleden (30 jaar terug al) achter ben gekomen dat een massage meer waarde voor je geld geeft.
Ik ben niet zo goed in de knuffel intimiteiten met dames die ik niet ken maar me heerlijk laten masseren met vrij weinig communicatie kan ik wel waarderen.
De bijkomende extra frivoliteiten kunnen natuurlijk alsnog afhankelijk van de massage hut die je kiest 😁
 
Jaa, deze vraag resteerd ook vooral bij mij...ik weet de reden waarom ik zelf voor uurtje ga en nouja osms 45min, maar dat is dus omdat ik gemiddeld iets meer nodig heb. Voor hen die idd 15m aan sexuele handelingen besteden, begrijp ik echt niet waarom je 4x zoveel(lang) betaald terwijl het grootste deel van die tijd dat dan niet zou zijn...ik zie zelf het hele uur alszijnde tegen een sextarief, een beetje lullen is leuk en alles, maar niet het overgrote deel vd tijd en voor 2,5euro per minuut; kan je beter (goedkoper) vaker naar een kapster of psychologe gaan ;)
Voor velen is het ook gewoon de aandacht die ze ergens anders missen. Als jr bvb 2 uur date en daarvan 10 min seks hebt word dat wel een duur tarief per minuut.Je zou het liefde kopen kunnen noemen maar dat is mss ook wat cru.
 
Als je afspraken van een half uur doet valt het nog wel mee. Dan is 50 procent toch wel effectief. Ik heb er juist op gelet.
Merk wel als je langere afspraken doet dan de effectieve tijd afneemt. Maar kan toch allemaal heel prettig zijn. Dus maakt niet uit.
 
Het scheelt per bezoek, en of ik er al eerder ben geweest, mijn kortste neuk tijd is minder als 1 minuut geweest. 2e bezoek in reverse cowgirl, en wat een beweging de jonge dame kon maken tjonge jonge, ik kwam al bijna klaar toen ze mijn bassie naar binnen geleide, en begint toch tot rijden met haar kont, oeff, en klaar.
Bij een andere, 1e bezoek maar wat werk problemen om op te lossen, wat mij niet los liet, na dik een half uur met de dvp er boven op, en bereden worden maar aangeven dat ze al pijpent en trekken het tot een eind mocht brengen, wat voor mij ook nog lang duurde.
Dus effectief neuken half uur, met een afspraak van een uur.
 
Als ik dat zo lees dan duurt het bij mij toch te lang. Sommige dames beginnen na een tijdje ook te vragen of ik al ben klaargekomen. Dan zien ze wat voorvocht in het condoom en dan denken ze dat het al klaar is. 😅

Ik heb het vandaag voor dit topic eens in de gaten gehouden (privéhuis hangt een klok) en ik kwam tot 23 min bij een date van 45 min. Pijpen overgeslagen en dan moest ik tegen het eind nog flink doorgaan om er een eind aan te maken.
 
Als ik dat zo lees dan duurt het bij mij toch te lang. Sommige dames beginnen na een tijdje ook te vragen of ik al ben klaargekomen. Dan zien ze wat voorvocht in het condoom en dan denken ze dat het al klaar is. 😅

Ik heb het vandaag voor dit topic eens in de gaten gehouden (privéhuis hangt een klok) en ik kwam tot 23 min bij een date van 45 min. Pijpen overgeslagen en dan moest ik tegen het eind nog flink doorgaan om er een eind aan te maken.
Dat is voor veel dames al een reden om je op de zwarte lijst te zetten wegens te intensieve arbeid.
 
Dat is voor veel dames al een reden om je op de zwarte lijst te zetten wegens te intensieve arbeid.
Ik geef ze vaak maar wat extra voor het harde werk. 🤣

De eerste keer bij een nieuwe dame wil het nog wel eens sneller gaan, maar hoe vaker ik vervolgens terug ga, hoe langer het duurt. Het klinkt leuk, maar het is eerder heel erg frustrerend. Als ik me helemaal op m'n gemak voel bij een dame dan lukt het soms helemaal niet meer. Herkent iemand dit?
 
Als je afspraken van een half uur doet valt het nog wel mee. Dan is 50 procent toch wel effectief. Ik heb er juist op gelet.
Merk wel als je langere afspraken doet dan de effectieve tijd afneemt. Maar kan toch allemaal heel prettig zijn. Dus maakt niet uit.
Precies dit.

Daarom is een half uur effectief gezien de beste tijd.

Bij de ramen is 20 minuten ok omdat het toch niet 'romantisch' gaat worden, dat wordt het bij prive-ontvangst ook niet, maar daar kan een vluggertje kiezen ook van invloed zijn op de geboden service.

Als jij vraagt of 15 minuten ook tot de mogelijkheden behoort, voorzie ik desinteresse, ook al gaat zij of haar boeker akkoord. Daar heb je bij de ramen geen last van.

Maar alles boven een half uur verlaagt het percentage dat daadwerkelijk sex is binnen de totaal-date.

Nou is ieders behoefte anders en ik vind het ook fijn als er meer ruimte is voor elkaar relaxed leren kennen, babbelen etc. alleen snijden de dames die hun prijs aanzienlijk omhoog gegooid hebben zichzelf flink in hun vingers.

Mijn budget is bv 300€ per maand en het liefst doe ik daar 2-3 bezoekjes van. Dus de dames die nu 250 per uur zijn gaan vragen, bezorgen me kopzorgen.

200€ per uur en 100 of 120 per half uur zorgt er voor dat ik van uur naar half uur geschoven ben. Dan maar geen praatje over het weer of loom na-liggen op het bed.
En eigenlijk vind ik dat geen enkel probleem. Die uur-bezoekjes zaten toch maar vol met je afvragen of er een tweede ronde inzat, matige rug-massages en gesprekjes over Corona of Putin.

Er zullen uitzonderingen zijn, dames die minder dates doen en meer uren per date besteden (en dat is ook fijner voor ze lijkt me), maar ik denk dat veel dames nu meer vragen en daardoor meer mannen per dag voor een kortere tijd met effectief meer sex langs krijgen.

Vroeger was een half uurtje iets wat karig overkwam, tegenwoordig zie ik dames nooit meer moeilijk kijken als je voor dat aanbod kiest.
 
Je kan het wel goedpraten, maar het blijft achterbaks en ik kan je op een briefje geven dat als een dvp er ooit achter zou komen, je meteen buiten werd geschopt en nooit meer terug hoefde te komen. En dat weet je zelf ook wel. Het doet er niet toe of de opname alleen voor jou bedoeld is en dat er niemand 'schade' door ondervind. Je maakt zonder iemand's toestemming opnames van hen op hun intiemste moment, iets wat ze nooit zouden toestaan als je ze het zou vragen. Dat is gemeen en gluiperig en heel erg eng. Er is iets goed mis met je morele kompas als je dit gewoon vindt kunnen, bah.
Wat grappig en wat een bewonderenswaardige poging lief-invoelend te zijn dat deug-genietje gelooft dat een DVP echt haar intiemste momenten deelt met mij (of hem) en met haar honderden andere klanten om een centje te verdienen. Roerend, ik wil dat rozige beeld ook niet verstoren.

En nee hoor, ik praat niets goed, beken zelfs, maar geef wel aan wat ik ermee wel en niet doe en waarom (dus niet omdat het 'opwindend' zou zijn) en hoe ernstig en schadelijk voor de dame ik het zelf waardeer. Wat andere mensen wel niet allemaal zouden kunnen doen daar gaat het niet over, maar onzekerheid daarover (houdt hij het ook echt voor zichzelf) zal een dame eerder bezighouden dan of ik het zelf heb.

Daar mag Deug-genietje uiteraard wat van vinden, en zoals we wel van hem gewend zijn laat hij dat ook niet na: hij weet immers hoe het heurt, of het nu om de omgang met dames gaat of om de taal, ontopic of offtopic, de wormen in Naarden -pardon, een gejat grapje- Wie een keertje juist wat strengere maatstaven hanteert is frappant genoeg al snel een moraalridder.
In die context ook grappig om een notoire hoerenloper vol overtuiging te zien opkomen voor de bescherming van de intiemste momenten van vrouwen. Natuurlijk vanuit een correct ontwikkeld moreel kompas.
Hilarisch...., je zoekt toch onwillekeurig naar een teken van ironie of zelfspot, of wellicht een speelse verwijzing naar de vos, de passie en de kippen, of de splinter en de balk maar nee, niets van dat alles.. "Gemeen, gluiperig, Bah!". Mag het ook een onsje meer?
 
Laatst bewerkt:
Ik neuk meestal effectief per date een minuut of 0.
Ik heb het er niet echt mee. Voor mij is pijpen en vooral beffen het allerlekkerst en dat kan dan ook heel lang duren.

Soms wel neuken en soms is dat ook superfijn, meestal is plat doggy mijn favoriet, maar vaak gebeurt het niet.
Lengte zal een minuut of 6/7 zijn en dan is het wel op.
Ik kan tijdens neuken ook makkelijk denken: waar ben ik eigenlijk mee bezig? Wat doe ik hier. 😂

Dat heb ik bij oraal nou nooit.
 
Ik denk zelf dat er hier mannen tussen zitten die niet door hebben dat recensies leuk is maar veel fantasie.
Daarom schrijf ik ze zelf niet meer en gebruik ik ze ook niet om een meestal (raam)dame uit te kiezen.
Ik heb zelf "vaste dames" en als er één afvalt dan ga ik op de eerste indruk af aan de deur en als je daar wat ervaring in hebt loopt het zelden slecht af.

Maar ok, die recensies (van in mijn geval de raamdames).
Ik heb jarenlang een dame in een druk raamgebied heel goed gekend.
Die wist van destijds hookers en wilde altijd weten wat er over haar geschreven werd, dus bij elk bezoek mocht ik een paar minnuten recensies vertalen of uitleggen als ze er met googel translate niet uit kwam.
Dat was lachen, bij veel recensies klopt er weinig van er wordt vaak zwaar overdreven
In aantal standjes, uitgevoerde handelingen, "neuktijd", "klaarkomen" dame, tijd binnen en bovenal: Betaalde geld.
Mannen die recensies schrijven dat ze 200+ euro hebben betaald, terwijl er al een week lang geen enkele "niet vaste" klant meer dan 100 heeft betaald.
Mannen die scrhijven voor 15min betaald te hebben en 30++++ minuten binnen omdat de dame hem zo geweldig vond: vaak fantasie

Ik kende meerdere populaire dames in die straat en er was 1 vervelend persoon waarvan de Hookers naam 100% zeker vaststond, ook door wat hij over zichzelf schreef die door een groot aantal dames niet meer werd binnengelaten vanwege zijn gedrag. Maakte niets: de recensies van zijn hand over deze dames bleven gewoon komen en komen terwijl hij de meeste al meer dan een jaar niet had bezocht totdat Hookers stopte.
Was 1 van de actiefste schrijvers van zijn stad en het grootste deel ervan kwam uit zijn duim...

Dat zegt niet dat iedereen zijn recensies oppoetst, maar een groot deel van je medeschrijvers doet het wel
Wil je me nu echt vertellen dat de meeste Dvp's niet 4-5 keer per date gillend klaarkomen van de geweldige likprestaties van de meeste bezoekers hier? Wordt daar echt over gelogen?
 
Precies dit.

Daarom is een half uur effectief gezien de beste tijd.

Bij de ramen is 20 minuten ok omdat het toch niet 'romantisch' gaat worden, dat wordt het bij prive-ontvangst ook niet, maar daar kan een vluggertje kiezen ook van invloed zijn op de geboden service.

Als jij vraagt of 15 minuten ook tot de mogelijkheden behoort, voorzie ik desinteresse, ook al gaat zij of haar boeker akkoord. Daar heb je bij de ramen geen last van.

Maar alles boven een half uur verlaagt het percentage dat daadwerkelijk sex is binnen de totaal-date.

Nou is ieders behoefte anders en ik vind het ook fijn als er meer ruimte is voor elkaar relaxed leren kennen, babbelen etc. alleen snijden de dames die hun prijs aanzienlijk omhoog gegooid hebben zichzelf flink in hun vingers.
Iedereen is idd anders in hun beleving van paydaten
Je hebt er die zweren bij 30min dates omdat ze zo weinig mogelijk "onbenutte" minuten willen betalen en je hebt er die dates doen van 2,3 uur of langer .Met alle toeters en bellen ,of nog langer al dan niet gepaard met een etentje en overnachting. Of zelfs op reis gaan samen. Hun beleving is ook helemaal anders natuurlijk. De ene date meermaals per week en de andere 1 keer per maand. Weet je wat het leuke is?Voor iedereen is er een markt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
200€ per uur en 100 of 120 per half uur zorgt er voor dat ik van uur naar half uur geschoven ben. Dan maar geen praatje over het weer of loom na-liggen op het bed.
En eigenlijk vind ik dat geen enkel probleem. Die uur-bezoekjes zaten toch maar vol met je afvragen of er een tweede ronde inzat, matige rug-massages en gesprekjes over Corona of Putin.
Jammer dat je zo op orgasmes gefocussed bent, dat je niet meer kan genieten van sex. En jammer voor jezelf en voor de dvp dat het begrip 'voorspel' je kennelijk niks zegt en buiten neuken en klaarkomen niks anders kent dan ongemakkelijke gesprekjes. Misschien helpt werken aan je sociale vaardigheden?
 
Jammer dat je zo op orgasmes gefocussed bent, dat je niet meer kan genieten van sex. En jammer voor jezelf en voor de dvp dat het begrip 'voorspel' je kennelijk niks zegt en buiten neuken en klaarkomen niks anders kent dan ongemakkelijke gesprekjes. Misschien helpt werken aan je sociale vaardigheden?
Wat een onzin. Ik zeg alleen dat ik iets kritischer naar de effectieve tijd van een afspraak ben gaan kijken toen de prijzen heftig omhoog gingen.

Als de prive-ontvangst uur-prijs 150 is doe ik dat nog steeds het liefst, maar ik heb ook andere hobbies en interesses. 250 voor een uur ga ik gewoon echt niet neerleggen.
Dus dan wordt de tijd korter, dat roepen de dames over zichzelf af. Of de boekers, dat weet ik niet.

Bij 150 denk je, alles prima in balans en vanuit dat opzicht zou ik ook liever een uur doen, heb doorgaans prima afspraken en met de sociale vaardigheden is niets mis, maar als alles binnen 30 minuten kan en dat kost bv 120 tov 200 voor een uur, dan heb je een kortere prima date en hou je 80 euro (alweer bijna een nieuwe afspraak over) waarin je vooral nog even aan napraten had gedaan.

Napraten is leuk, maar kan ook in de uitloop van je half uur gebeuren. Niet enorm veel uitloop, maar alles gaat net even wat sneller, dus je babbelt even na, deels in je laatste minuten en evt in wat extra tijd en het is aan de dame of ze die inzet en aan klantenbinding doet of niet.

Een half uur voelt daardoor gewoon eerlijker voor me ipv dat je voelt dat de dame zich door de resterende twintig minuten heen praat omdat daar nu eenmaal 60-80€ voor betaald is.
 
Wat een onzin. Ik zeg alleen dat ik iets kritischer naar de effectieve tijd van een afspraak ben gaan kijken toen de prijzen heftig omhoog gingen.

Als de prive-ontvangst uur-prijs 150 is doe ik dat nog steeds het liefst, maar ik heb ook andere hobbies en interesses. 250 voor een uur ga ik gewoon echt niet neerleggen.
Dus dan wordt de tijd korter, dat roepen de dames over zichzelf af. Of de boekers, dat weet ik niet.

Bij 150 denk je, alles prima in balans en vanuit dat opzicht zou ik ook liever een uur doen, heb doorgaans prima afspraken en met de sociale vaardigheden is niets mis, maar als alles binnen 30 minuten kan en dat kost bv 120 tov 200 voor een uur, dan heb je een kortere prima date en hou je 80 euro (alweer bijna een nieuwe afspraak over) waarin je vooral nog even aan napraten had gedaan.

Napraten is leuk, maar kan ook in de uitloop van je half uur gebeuren. Niet enorm veel uitloop, maar alles gaat net even wat sneller, dus je babbelt even na, deels in je laatste minuten en evt in wat extra tijd en het is aan de dame of ze die inzet en aan klantenbinding doet of niet.

Een half uur voelt daardoor gewoon eerlijker voor me ipv dat je voelt dat de dame zich door de resterende twintig minuten heen praat omdat daar nu eenmaal 60-80€ voor betaald is.
Ik snap je redenering ook wel al hou Ik er een andere kijk op na. De vraag die ik me echter stel is hoe je alles in een halfuur prangt. En dan bedoel ik als je nooit langer date. Kennismaking, zoenen,aftasten,voorspel langs beide kanten, de daad ,knuffelen.....Ja dat lukt niet he. Dus jou beleving is bij aanvang al anders dan iemand die gaat voor 2uur of langer.
 
@knightrider Je hoeft ook echt geen €250 per uur te betalen, waar haal je dat vandaan? Er zullen wel sommige dames zijn die dat vragen, maar het overgrote merendeel niet.

Mijn bericht was ook niet beledigend bedoeld, oprecht niet. Maar als jouw idee van een babbeltje maken "corona en Putin" is, wat je nu al een paar keer hebt aangehaald (wellicht spottend, om het belang van een gesprek te bagatelliseren), en je idee van sfeer maken (m.a.w. voorspel) is 'vijf minuten strelen', dan zet ik me oprecht vraagtekens bij je sociale vaardigheden.

Nogmaals, dat is dus niet bedoeld als belediging, en swtdisposition kan nog zoveel oogrollen als hij wil, maar het is gewoon voor jezélf zo'n zonde als je alleen maar bezig bent met op de klok te kijken en er 'de maximale prijs-tijd verhouding' uit te persen. Dan kun je volgens mij beter een sekspop kopen.
 
Het langdurigste genot, totdat ik klaarkom; met keel neuken¹. Vervolgens een desondanks dat het kontje toch vele malen strakker is, anale seks¹ en het snelst kom ik klaar in het kutje¹.

¹ Het maakt daarbij niet uit, of ik een condoom om mijn leuter heb, of niet. Bij condoomgebruik, kan het soms langer duren, als deze zijn behandeld, met een vertragend middel.
 
Nou ja, gisteren maar eens de horizon verbreid. Normaliter vind ik 60 minuten (a €150) in een privéhuis echt het minimum qua tijd, volgens sommigen hier is dat geldverspilling en is goedkoper en korter zeker zo goed.

Ik was gisteren in het Ruhrgebiet en daar een saunaclub bezocht, de Grimmberg Sauna in Gelsenkirchen. Ja voor €100 neuk je een uur met drie verschillende vrouwen inclusief PZC. (€10 entree, €30 voor 20 minuten op kamer) ik vond het niet echt wat. Niemand deed TZ, het was pijp, neuken en wegwezen, geen interactie, geen knuffelen. Dan kom ik maar "heel inefficiënt" één keer klaar in een uur dat de helft meer kost. Dat ene orgasme is veel lekkerder
 
Laatst bewerkt:
Is seks zonder condoom ( pzc ) niet verboden in Duitsland?
Is meer een kwestie van, er niet mee adverteren, maar het wel ter plekke aanbieden en gewoon doen. Of die condoom, gewoon niet ter sprake brengen. Er zullen bij onze oosterburen, gerust ook meiden zijn, die all bare gaan. Mi zullen er weinig tot geen wandelaars zijn, die deze dvp's zullen aangeven bij de grüpos

Per slot van rekening komen die meiden ook in landen, waar dit verbod niet in in de wetgeving is opgenomen.
 
Jaaa ik vind zelf 20-30m ook te kort, 60m (of meer) leukste, maar 45m is voor mij wel genoeg en heb ik laatste dates vaker dan 60m gedaan. Pretty much the same eigenlijk; geen rush (zoals 20-30m), minder lul praatjes (zoals 60m), ipc ideaal voor mij!

Heb al heel lang geen 'langere dates' gedaan...deed 'vroeger' wel zo nu en dan 2hr bij privehuis; 1e uur in HH en 2e uur met 'verleng-actie' voor totaal 200,- paar top latina's daar hahaha zoveel value for money ben ik daarna niet vaak meer tegengekomen zeker niet considering effectieve neuktijd ;)
 
Om een neukbeurt langer te kunnen volhouden, gebruik ik doorgaans een cockring, of zelfs een helix. Works like a charm, al heb ik ook ooit een DVP meegemaakt die ervoor is weggelopen dat was dus €50 in de gracht 😞
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan