Eigen condoom meebrengen als wandelaar?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik neem altijd zelf mee, ga voornamelijk naar vast dames; dan zeg /stel ik eigenlijk gewoon "ik heb eigen condooms meegebracht" nooit probleem gehad, 1x grapje van 'ow geen gaatje ingeprikt toch' en 1x die wou weten wat het verschil dan was; maar niks echt serieus wat niet in paar tellen overwonnen was aka dames in mijn ervaring hebben er wel begrip voor (zeker als ze als een inschatting van je hebben denk ik). Bij nieuwe dames vraag ik het wel meer; van is het okey als we deze gebruiken...maar dat is dan vooral omdat je ze net 5min 'kent' en het wel enig vertrouwen vergt (als je het seconde 1 bij binnenkomst vraagt, zegt 90% vast nee).

Tenzij je meteen een uurtje met haar betaald. Ook al kent ze jou 1 seconde, met voldoende geldbriefjes erbij geef je dan toch de indruk dat ze je langer kent.
 
Tegenwoordig heb ik MisterSize 64, die ik zelf meebreng naar de dames.

In het privéhuis waar ik altijd kom wordt er eigenlijk nooit moeilijk over gedaan. Sommige dames kijken nog even goed, maar na het zien van CE keurmerk vinden ze het altijd wel goed.
Mocht ik heel incidenteel eens een privedame bezoeken, dan vraag ik het altijd van te voren. Meestal met een linkje naar de website van de fabrikant er bij, zodat men ziet dat het goed spul is.
 
Doen jullie dit? Ik ben niet bovengemiddeld lang, maar de omtrek van normale condooms is voor mij echt te strak om er nog iets mee te voelen. Heb een paar keer het voorstel gedaan bij een aantal dames, maar die waren niet echt ontvankelijk voor het idee. Alsof ik er iets mee zou doen waarschijnlijk.

Heb ik gewoon pech gehad bij deze dames, of is dit meer de norm?
Op bijna 200 bezoeken is het slechts een keer of drie bij mij geweigerd...
 
Eén van mijn eerste vragen aan het raam is altijd of ik mijn eigen condoom mag gebruiken. De meesten zeggen ja, ongeveer 20% zegt nee. Ook wel al een paar keer meegemaakt dat ze kwaad worden.
 
Dan neem ik aan dat je zelf een redelijk assortiment hebt?

Mocht ik een dame privé bezoeken, dan vraag ik het altijd vooraf. Maar meestal bezoek ik een privéhuis en volgens mij heb ik daar wel een reputatie opgebouwd dat ik betrouwbaar ben en de dames respectvol behandel.
 
Ik neem ook altijd zelf condooms mee, want de standaard maat is mij te groot. MySize 49 werkt wel goed.

Hieronder het rijtje MySize van 49 tot en met 69. Inmiddels heb je ook 45 en 47, en 72 (dat zal me een boodschappentas zijn...).


@condomMS.jpg
 
vroeger nam ik wel eigen condooms mee bij prive en soms bij de ramen

dan neem ik de durex extra thin mee.

priveontvangst vaak geen problemen mee gehad.
1x bij de ramen \zei een dame dat durex shit was, lol
wat een bullshit eigenlijk.

soms willen de damen het niet vertrouwen vanwege datum, of dat je iets met de condooms hebt uitgehaald.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan