Eigen condoom meebrengen als wandelaar?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jfre

Newbie
8
03/10/21
4
Doen jullie dit? Ik ben niet bovengemiddeld lang, maar de omtrek van normale condooms is voor mij echt te strak om er nog iets mee te voelen. Heb een paar keer het voorstel gedaan bij een aantal dames, maar die waren niet echt ontvankelijk voor het idee. Alsof ik er iets mee zou doen waarschijnlijk.

Heb ik gewoon pech gehad bij deze dames, of is dit meer de norm?
 
Heb hetzelfde probleem en neem tegenwoordig mijn eigen condooms mee. Bij vaste dames is dat nooit een probleem, die vinden het volgens mij wel prima dat ik voor mijn eigen condooms betaal. Ook zijn er dames die zelf meerdere maten bij zich hebben.
 
Neem altijd mijn eigen condooms mee (My |Size 69) vanwege de grote maat die vrijwel nooit voorhanden is. Vaak condooms gehad die knelden. Is nooit een probleem. Slechts een keer gehad dat het geweigerd werd.
 
Ik neem tegenwoordig altijd mijn eigen mee aangezien de normale maten die de dames meestal mee zich hebben een ramp zijn.
Knellen of gaan er tijdens de daad van af. Zelfs 1x gehad dat de dame inwendig naar mijn condoom moest zoeken. 😂
Tot nu toe nog geen problemen gehad met dames die weigerde.
 
Ik neem altijd zelf mee, ga voornamelijk naar vast dames; dan zeg /stel ik eigenlijk gewoon "ik heb eigen condooms meegebracht" nooit probleem gehad, 1x grapje van 'ow geen gaatje ingeprikt toch' en 1x die wou weten wat het verschil dan was; maar niks echt serieus wat niet in paar tellen overwonnen was aka dames in mijn ervaring hebben er wel begrip voor (zeker als ze als een inschatting van je hebben denk ik). Bij nieuwe dames vraag ik het wel meer; van is het okey als we deze gebruiken...maar dat is dan vooral omdat je ze net 5min 'kent' en het wel enig vertrouwen vergt (als je het seconde 1 bij binnenkomst vraagt, zegt 90% vast nee).
 
De eerste dame die ik in mijn wandel carrière bezocht zorgde op veel manieren voor plezier. Een daarvan was dat ze condooms in verschillende maten had, waaronder mijn maat. Daar kwam ik pas achter toen ik andere dames bezocht waar het ook leuk was maar nogal eens knelde😜. Sindsdien mijn eigen condooms bij en die zijn nog nooit geweigerd. Bij Condomerie in Amsterdam een proefpakket bestellen of met meetlint aan de slag en je maat opmeten, werkt prima.
 
Als ik naar een afspraakje ga dan neem ik mijn 'tasje' on-the-go mee. Hierin zitten: condooms (extra dunne voor meer gevoel), glijmiddel, massagegel, vochtige doekjes, keukenrol, handdoek, douchegel en een flesje water (want hydrateren is belangrijk). Als ze mij zien afkomen bij een eerste bezoek denken ze meestal dat ik blijf overnachten.
Maar ze kunnen dit wel appreciëren.

Soms verkiezen ze hun eigen condooms omdat dit bijvoorbeeld een lekker smaakje heeft (aardbei) ipv droge latex smaak, wat ik wel begrijp. Dan maak ik meestal de compromis om bij een BJ haar condoom te gebruiken en bij het vrijen de mijne.

Anyways, een neen heb je en een ja kun je krijgen.
 
Ik heb ook lange tijd eigen condooms meegenomen maar de laatste tijd vergeet ik het wat vaker. Helaas werken veel DVP's met goedkope (vaak erg dikke) condooms waardoor alle gevoel je ontnomen wordt.
Slechts een keer meegemaakt dat een dame de condoom vooraf onderzocht.
 
Ik heb echt een bloedhekel aan condooms, weet nog goed de 1e x met die MySize dat het pijpen voor het eerst met condoom ik er flink wat van voelde. Vond ze een aanzienlijke verbetering over het merendeel van wat de dames standaard voor condooms gebruiken. Sinds de 1e keer eigenlijk atlijd zelf meegenomen. Ze zijn ook wel dunner dan standaard en bovenal in meerdere breedte maten beschikbaar.

Weet iemand toevallig nog een ander merk wat dit (of iig bredere condooms) ook aanbied die misschien nog net wat dunner zijn?
*owww ik zie net voor het op plaatsen drukken dat MySize zelf onder de productnaam 'Mister Size' nu ook condooms verkoopt (in verschillende maten) welke extra dun zijn (ze speciferen het zelfs op maar 0.05mm! Dat klinkt als echt weinig!) Iemand ervaring toevallig?
 
Geen gezever, maar als ik iets anders gebruik dan Durex is het prijs. Met name condooms in clubs zijn rubbish. Ik kan er gif op innemen dat ze zullen kapot knappen. Nee ik ben niet klein geschapen maar heb ook geen stokbrood syndroom. Niet zelden denkt de dame dat ik ze opzettelijk scheur.
Bij Ramontiek zag ik de bui al hangen. Mister Ramon waarschuwt : "Statistisch gezien kan het zijn dat je een condoom scheurt. Twee keer is statistisch gezien onmogelijk" (ik had nooit een statisticus of wiskundige in hem herkent. Tenzij je cijfers kan snuiven misschien; Sorry. Misplaatst)
Enfin, twee keer betekent: je vliegt er uit. Gelukkig geen enkele keer voor gehad.
In Eroxx, 2BE en andere clubs gebruik ik wat er is en verander op tijd en nog heb ik het regelmatig voor. Het valt me op dat het gebeurt als er voorvocht in de condoom komt en hij heen en weer begint te glijden. Dan weet ik, tijd voor een nieuwe.
Maar, ja ik neem eigen condooms mee als ik er aan denk en als het toegelaten wordt. Voorlopig nog geen enkele vriendin of dvp gehad die er een probleem van maakt. De meeste kijken wel even de verpakking en de datum na.
 
In het buitenland is dat zeker nuttig. In Thailand bijv hebben de dames niet altijd een Westerse maat van de condooms bij. En hoewel ik zeker van een strak kutje hou, is het niet de bedoeling dat ik al klaar kom zodra ze een strak condoom om doet.
Heb ze inderdaad standaard bij me wanneer ik in Azie ben. China, Korea, Thailand in iedergeval je eigen maat/merk. In Vietnam vroeg een dame $10 extra voor een condoom. Sindsdien geen risico meer
 
Recently my condon broke. Gladly, I wasn't inside her. Nonetheless, it was a shocker. I realize a prostitute prefers her own condoms, but do some of you brings your own condoms? Or do some first ask for the kind of condom that the prostitute uses?
 
Durex Thin Feel vind ik heel prettig. Sommige dames hebben wel fijne condooms sommige hebben echter ook vaak van die dikke waar je weinig in voelt of een die net te krap/strak aanvoelt.

Probeer tegenwoordig altijd mijn eigen condooms mee te nemen. Die bovenstaande zijn niet de goedkoopste. Maar als je er meerdere besteld kan je wel aanbiedingen vinden op internet.
 
Ik zou als DVP nooit maar dan ook nooit accepteren dat de klant zijn eigen condoom gebruikt. Want er zijn genoeg zieke geesten die er thuis een gaatje in prikken met een naald. Dus nee, dat zou ik nooit accepteren in het belang van de DVP, de klant en alle andere klanten.

Oplossing is dat een DVP meerdere soorten condooms heeft, groot en klein.
 
Ik neem altijd mijn eigen condooms mee omdat DvP's vrijwel nooit maat 69 of 72 hebben liggen. Geen enkele dame doet daar moeilijk over, op één uitzondering na: die dame gaf vooraf aan alleen Durex te willen gebruiken omdat zij bang was voor een allergische reactie bij gebruik van een ander merk. De grootste maat die Durex maakt is echter 60, dus dat was geen optie en de date is (mede hierdoor) niet doorgegaan.

Mijn voorkeur gaat uit naar Mister Size 69 ultradun. MySize heeft ook condooms in een breedte van 72mm, maar die zijn niet ultradun.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan