Algemeen Eindhoven algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zijn er vrouwen op het baekelandplein die anaal doen? Zoja hoe kom je dat te weten zonder dat je ze naar de deur laat komen... lijkt mij een beetje raar als je iedereen af gaat en het grootste deel keert terug naar het raam
 
Hi,
Nieuw hier en enkele keer op het plein geweest.
Ik heb er eens rond gekeken of er een date met een Shemale gemaakt kon worden.
Die heb ik toen niet gezien. Althans, je ziet het er niet altijd zomaar aan af als het een mooie shemale is.

Weet iemand of er ooit (een) Shemale aanwezig is op het plein? En als dat zo is, welk huisnummer zit(ten) ze dan gebruikelijk?

Thanks.
 
Hi,
Nieuw hier en enkele keer op het plein geweest.
Ik heb er eens rond gekeken of er een date met een Shemale gemaakt kon worden.
Die heb ik toen niet gezien. Althans, je ziet het er niet altijd zomaar aan af als het een mooie shemale is.

Weet iemand of er ooit (een) Shemale aanwezig is op het plein? En als dat zo is, welk huisnummer zit(ten) ze dan gebruikelijk?

Thanks.
Jawel hoor. Kendra zit er met enige regelmaat. Ze werkt in Zwolle, Sittard en Eindhoven. Fantastische shemale, spreekt vrij goed Nederlands. Uitstekende service!
Er zijn. 2 of 3 shemales met die naam, degene die ik bedoel werkt momenteel niet.
 
dat is een domme vraag je weet dat we in een harde lockdown zitten en reken er maar niet op dat snel weer open gaat zal nog maanden of misschien wel tot de zomer dicht moeten blijven
Tot de zomer dicht, dat denk ik niet. Als het vanavond niet wordt toegestaan (en die kans is volgens mij heel groot, maar wie weet..) dan gok ik op medio maart dat het weer open gaat.
 
Ja ik ga gewoon die kant op tot het hier helemaal open is. Voor 17:00 is niet te doen voor mij en de zin is overdag minder. Sowieso was het ook verschrikkelijk met het aantal klanten in Eindhoven tijdens de sluiting om 17:00 (tenminste van wat ik begrepen heb van een aantal dames). Maar Antwerpen is echt een aanrader.
 
wel eens gehoord dat in Belgie en Duitsland als je een sexwerker op bezoek bent dat je verplicht bent een mondmasker te dragen dan heb ik geen trek meer
Dat is allemaal theorie. Het wordt niet gehandhaafd en is ook niet te controleren. Ik heb in Antwerpen geen mondkapje gezien bij de sekswerkers. Duitsland weet ik niet, want daar ben ik sinds begin Corona niet meer geweest. Maar daar is bijv. pijpen zonder condoom verboden. Een lachertje natuurlijk.
 
Sowieso was het ook verschrikkelijk met het aantal klanten in Eindhoven tijdens de sluiting om 17:00 (tenminste van wat ik begrepen heb van een aantal dames).
Voor de dames wat minder maar ik heb hier geen problemen mee! ;)
Mits de meeste dames natuurlijk wel gewoon aanwezig zijn, dus begrijp je punt dat sommige dames wellicht nog niet zullen gaan werken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan