Algemeen Eindhoven algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Anja niet meer gezien na de lokdown ,wel erg ,als ze niet meer komt,ik zal ze missen lieve meid met goede service
,ik heb gehoord van een andere meid dat ze niet meer komt!
 

Dit is het Baekelandplein maar ik heb de afgelopen maand helemaal niets hierover gehoord. Vraag me dan ook af of dit over het plein gaat. Weet iemand meer?
 
Ik heb het ook gelezen en vroeg me dit ook af. Mij lijkt dat ze gewoon een foto van het plein gepakt hebben omdat de het om daders uit Eindhoven gaat. Ze zullen wel gewoon op google gezeten hebben en 'prostitutie Eindhoven' gezocht hebben. Er worden foto's gebruikt van een inval daar die al jaren geleden gedaan is.
 
Heeft iemand eigenlijk ervaring met de blonde dame naast Karla op nr 20?
Die zit er al sinds jaar en dag naast, maar heeft volgens mij een stuk minder te doen. Ze ziet er opzich ook wel knap uit, ik heb er alleen op de een of andere manier niet zo'n best gevoel bij. Maar toch nieuwsgierig of iemand dit gevoel kan bekrachtigen of kan ontkrachten.

Zie er ook geen topic over staan hier, terwijl ze er toch al een hele lange tijd staat. Zegt misschien genoeg, maar goed, toch benieuwd of iemand er iets over weet te zeggen
 
Heeft iemand eigenlijk ervaring met de blonde dame naast Karla op nr 20?
Die zit er al sinds jaar en dag naast, maar heeft volgens mij een stuk minder te doen. Ze ziet er opzich ook wel knap uit, ik heb er alleen op de een of andere manier niet zo'n best gevoel bij. Maar toch nieuwsgierig of iemand dit gevoel kan bekrachtigen of kan ontkrachten.

Zie er ook geen topic over staan hier, terwijl ze er toch al een hele lange tijd staat. Zegt misschien genoeg, maar goed, toch benieuwd of iemand er iets over weet te zeggen
Er is gewoon een topic over Karla, en ziet toch niet zo slecht uit.
Zou het toch eens proberen.
 

Dit is het Baekelandplein maar ik heb de afgelopen maand helemaal niets hierover gehoord. Vraag me dan ook af of dit over het plein gaat. Weet iemand meer?
Ik zie geen foto, misschien aangepast?
 

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.743
Berichten
733.199
Leden
33.753
Nieuwste lid
Sletkapje
Terug
Bovenaan Onderaan