Algemeen Eindhoven algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben al een tijdje niet op het plein geweest. Kan iemand mij vertellen of Beatrice van nummer 15 er nog is? Haar advertentie is niet meer online op kinky.
ik ben van middag 15h00 op het plein geweest wat info verzamelt ,Beatrice 15 R was er niet ,er zat een andere dame op haar plaats ,met LIsa gebbabeld 11L zij gaat vrijdag een week op vacantie ,en Anna 11 R is voor 3 weken weg vertelde ze ,Mylene 9R is voor een maand weg ,Gabi was er ook niet haar raam was gesloten,weet niet wanneer ze terug komt, ik zag wel Irina 4 R die blijft tot 1 mai ,heb ik van Lara 6 L gehoord nadat ik haar een goede beurt heb gegeven !!
 
Vandaag voor het eerst hier een paar keer een rondje gelopen. 10 dezelfde roemeense kloon met donker haar, opgespoten lippen en neptieten. De enige die ik aantrekkelijk vond was de blonde met beentattoo maar die keek strontchagrijnig en na wat zoekwerk hier op het forum is haar service ook bar slecht. Helaas!
 
Gisteren Rondje baeklandplein gedaan . Weinig mooie dames en ook veel ramen gesloten ,omdat er verschillende dames nog op vakantie zijn .
Het wordt steeds triester daar ook weinig wandelaars .
 
Nou, ik weet niet hoe laat jij er was maar tussen 21.00 en 23.00 uur was het best druk en het was een komen en gaan bij verschillende dames. Raam 2 was inderdaad gesloten maar dat zal ook aan de huisbaas liggen want het is een van de slechte huizen.
 
Nou, ik weet niet hoe laat jij er was maar tussen 21.00 en 23.00 uur was het best druk en het was een komen en gaan bij verschillende dames. Raam 2 was inderdaad gesloten maar dat zal ook aan de huisbaas liggen want het is een van de slechte huizen.
Nou ik was daar van 2100 tot 2200 u weinig te beleven . En wat nr2 betreft ga ik niet met jou mee, Gabrielle is een redelijke qua standaard voor mij ,en ja ik weet smaken verschillen
 
Tis inderdaad maar een dooie bedoeling op het plein, alleen isabella op 8 links en lara op 6 links zijn bekende. Voor de rest een hoop dichte ramen en nieuwe meisjes die op hun telefoon zitten.
 
Mwah, gistermiddag tussen 1200 en 1400 was het juist erg druk en waren veel oud bekenden op hun vaste plek. Het was bij sommigen een komen en gaan en ik de dame die ik op het oog had, bleek een zeer langdurige afspraak te hebben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan