Algemeen Eindhoven algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/eindhoven/2360377-melisa zij werk op nr 18 op het Plein. Iemand ervaring met haar? Ze doet anaal dat maakt me nieuwsgierig en ziet er lekker uit.
Ik ben een paar weken terug bij haar geweest, alleen kon ik haar naam niet goed verstaan dus bedankt voor deze link. Ze is Roemeens. Ervaring mja... ze spreekt erg slecht Engels dus communicatie verloopt een beetje moeizaam. Ik deed 100 euro voor een half uur maar ik kreeg m'n lul helaas ff niet goed recht op dat moment. Maar als ik die foto's zie dan is ze eigenlijk wel lekker en moet ik haar eens een tweede kans geven.

De ervaring was uiteindelijk normaal... niet slecht maar ook niet megadenderend. Maar ik ga dr denk ik weer eens bezoeken.
 
Iemand ervaring met onderstaande dames of weet iemand hun raamnummer?



 
Gisteren voor het eerst op het Baekelandplein geweest. Liep ik langs Nr. 2 en een lange blonde dame met nepborsten (en volgens mij ook opgespoten lippen) gebaarde voor het raam of ik binnen wou komen. Dus ik maakte netjes een gebaar dat ik graag even wou praten om te bespreken wat er geleverd kan worden en voor welke prijs. Hoorde ik vanachter het raam "Wanna come in or not?", ik gebaarde wederom dat ik even eerst wou praten. Doet mevrouw de deur open, praten we even over prijs/standjes etc, maar bedankte vriendelijk dat ik toch nog even verder wou kijken. Spuigt mevrouw naar mij in het gezicht?? Weet niet of jullie deze dame kennen? Lijkt mij een zwaar te mijden meid. Totaal respectloos, terwijl ik wel respectvol richting haar was.
 
Gisteren voor het eerst op het Baekelandplein geweest. Liep ik langs Nr. 2 en een lange blonde dame met nepborsten (en volgens mij ook opgespoten lippen) gebaarde voor het raam of ik binnen wou komen. Dus ik maakte netjes een gebaar dat ik graag even wou praten om te bespreken wat er geleverd kan worden en voor welke prijs. Hoorde ik vanachter het raam "Wanna come in or not?", ik gebaarde wederom dat ik even eerst wou praten. Doet mevrouw de deur open, praten we even over prijs/standjes etc, maar bedankte vriendelijk dat ik toch nog even verder wou kijken. Spuigt mevrouw naar mij in het gezicht?? Weet niet of jullie deze dame kennen? Lijkt mij een zwaar te mijden meid. Totaal respectloos, terwijl ik wel respectvol richting haar was.
Geen idee welke lama dit gedaan zou kunnen hebben, niet normaal in elk geval.
 
Gisteren voor het eerst op het Baekelandplein geweest. Liep ik langs Nr. 2 en een lange blonde dame met nepborsten (en volgens mij ook opgespoten lippen) gebaarde voor het raam of ik binnen wou komen. Dus ik maakte netjes een gebaar dat ik graag even wou praten om te bespreken wat er geleverd kan worden en voor welke prijs. Hoorde ik vanachter het raam "Wanna come in or not?", ik gebaarde wederom dat ik even eerst wou praten. Doet mevrouw de deur open, praten we even over prijs/standjes etc, maar bedankte vriendelijk dat ik toch nog even verder wou kijken. Spuigt mevrouw naar mij in het gezicht?? Weet niet of jullie deze dame kennen? Lijkt mij een zwaar te mijden meid. Totaal respectloos, terwijl ik wel respectvol richting haar was.
Das wel erg kinky... Dit soort asociaal gedrag kan echt niet en lijkt me ook niet goed voor het hele plein. Stupid lama
 
Gisteren voor het eerst op het Baekelandplein geweest. Liep ik langs Nr. 2 en een lange blonde dame met nepborsten (en volgens mij ook opgespoten lippen) gebaarde voor het raam of ik binnen wou komen. Dus ik maakte netjes een gebaar dat ik graag even wou praten om te bespreken wat er geleverd kan worden en voor welke prijs. Hoorde ik vanachter het raam "Wanna come in or not?", ik gebaarde wederom dat ik even eerst wou praten. Doet mevrouw de deur open, praten we even over prijs/standjes etc, maar bedankte vriendelijk dat ik toch nog even verder wou kijken. Spuigt mevrouw naar mij in het gezicht?? Weet niet of jullie deze dame kennen? Lijkt mij een zwaar te mijden meid. Totaal respectloos, terwijl ik wel respectvol richting haar was.
Spugen is nogal een ding op het plein denk ik.
Ongeveer een jaar geleden was ik bij een dame op het plein die er sowieso al geen zin in had, tijdens het neuken (reverse cowgirl) begon ze opeens op de vloer te spugen…… ik vroeg waarom ze dat deed… haar antwoord was 'is normal during sex'……
 
Laatst bewerkt:
Ook ik heb eens een dame een vent in zijn gezicht zien spugen op het plein. Komt met de beschrijving overeen van de blonde dame die je noemt. Zat volgens mij op nummer 3 of 4 afgelopen zomer. Ze stonden even aan de deur te praten en hij liep weer door. Toen hij weer langs kwam gebaarde ze hem even naar de deur te komen waar hij verrast werd.
 
Wat is dit voor een vreemde vraag? Er staan toch genoeg recensie om je zelf een beeld te vormen.
Hoezo vreemde vragen zijn er niet. plein Veranderd met dames dus mss heeft iemand wel een super tip een dame die je mss anders voorbij loopt . Zo kreeg ik laatst een super tip over een dame die ik anders was voor bij gelopen . En dat was het beste ooit op het plein . Maar zij is nu op vakantie
 
Hoezo vreemde vragen zijn er niet. plein Veranderd met dames dus mss heeft iemand wel een super tip een dame die je mss anders voorbij loopt . Zo kreeg ik laatst een super tip over een dame die ik anders was voor bij gelopen . En dat was het beste ooit op het plein . Maar zij is nu op vakantie
Domme vragen bestaan niet, vreemde vragen wel. ;)
 
zijn er ook dames die anaal doen?
probeer Gabriella nr 2 links het schijn dat ze dat ook nu doet, zie recentie !!

Tijdens de ontmoeting kijkt ze mij bijna constant aan, wat de feestvreugde alleen maar verhoogd.
Gekozen voor een half uur (E100,-), met daarin pzc, beffen en diverse standjes.
Tijdens het beffen speelde ik met haar kontje, waarop ze aangaf dat anaal ook mogelijk is (wel met bijbetaling á E150 ...haha... !!!!!)
Toen ik zei dat ik maar E 50,- extra kon bijbetalen (
yH5BAEAAAAALAAAAAABAAEAAAIBRAA7
yH5BAEAAAAALAAAAAABAAEAAAIBRAA7
) moest ze even nadenken.
Blijkbaar zag ze snel in dat ze anders niets zou vangen, dus het was mogelijk.
 
Gabrielle, ergens links bij de ingang, en Anna, helemaal links achteraan, kan ik je wel aanbevelen. Mijn andere favorieten heb ik nooit meer teruggezien en die zullen dus wel vertrokken zijn.
 
Is Poolse Anna nog wel eens aanwezig? Ze is zo'n kleine 10 jaar geleden begonnen op het plein en regelmatig gewerkt tot 2016. Vanaf dat jaar was ze er zo nu en dan, voor een korte periode. Het was een topper. Heeft iemand haar nog gezien onlangs, of weet iemand meer?
 
Terug
Bovenaan Onderaan