Algemeen Eindhoven algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het is maar een dooie bedoeling tegenwoordig op het plein, hoop nieuw volk dat ongeïnteresseerd op hun telefoon achter het raam zit.
2 Spaanse dames wel heel leuk doen op 19 links en 25 links meen ik, met nep tieten. Maar bij binnenkomst meteen zeuren voor meer geld en ondermaatse service verlenen.
Nou blijkt dat de huur van de kamers is verhoogt, ben benieuwd of de prijzen ook omhoog gaan.
 
Anna nr 11 zeker een topper, Ibbi op 5 val je je ook nooit een buil aan. Isabella (8) echt een topper en Karla is het reservegetal....
Beatrice op 14 rechts blijft voor mij ook een topper. Daar mag je pas weg als je tijd echt om is.
 
Gisteravond zag ik twee kleine, muizige vrouwjes op of rond nummer 8. Wazda? Het leek wel of ze er niet echt zin in hadden. Zijn die nieuw ofzo?
Linker is Roberta, best een goeie die leuk meedoet.
 
Does any of the current ladies to "kissing"? Does anyone know? Surely with extra payment...
Tina op nr. 6 rechts doet dat wel tegen extra betaling denk ik, alleen is ze wel wat op leeftijd. Voor de rest echt geen op dit moment denk ik, zodra je het probeert draaien ze meteen hun gezicht en dat is voor mij echt een megagrote afknapper. Daarom heb ik het ook wel een beetje gehad met de ramen.

Melisa (nr. 18 rechts) biedt het ook aan volgens haar advertentie maar of dat echt klopt weet ik niet: https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/eindhoven/2360377-melisa
 
Tina op nr. 6 rechts doet dat wel tegen extra betaling denk ik, alleen is ze wel wat op leeftijd. Voor de rest echt geen op dit moment denk ik, zodra je het probeert draaien ze meteen hun gezicht en dat is voor mij echt een megagrote afknapper. Daarom heb ik het ook wel een beetje gehad met de ramen.

Melisa (nr. 18 rechts) biedt het ook aan volgens haar advertentie maar of dat echt klopt weet ik niet: https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/eindhoven/2360377-melisa
Elisa doet ook kussen zonder meerprijs als de sfeer er goed in zit.

 
Gisteren voor het eerst op het Baekelandplein geweest. Liep ik langs Nr. 2 en een lange blonde dame met nepborsten (en volgens mij ook opgespoten lippen) gebaarde voor het raam of ik binnen wou komen. Dus ik maakte netjes een gebaar dat ik graag even wou praten om te bespreken wat er geleverd kan worden en voor welke prijs. Hoorde ik vanachter het raam "Wanna come in or not?", ik gebaarde wederom dat ik even eerst wou praten. Doet mevrouw de deur open, praten we even over prijs/standjes etc, maar bedankte vriendelijk dat ik toch nog even verder wou kijken. Spuigt mevrouw naar mij in het gezicht?? Weet niet of jullie deze dame kennen? Lijkt mij een zwaar te mijden meid. Totaal respectloos, terwijl ik wel respectvol richting haar was.
Zal de buurvrouw van Gabriela zijn. Echt een lekker lijf maar ze is (soms?) inderdaad een hittepetit. Ik zie ze altijd in zwarte stockings. Ben wel benieuwd of iemand een DAADwerkelijke ervaring met haar heeft want ik zie toch met enige regelmaat heren bij haar naar binnen gaan. Ik heb de gok tot nu toe nog steeds niet gewaagd…
 
Twee dames op kinky tegen gekomen die op het plein werken.

Rosse, volgens mij zit ze op als je plein op loopt in het blok recht voor je, helemaal rechts in de hoek. Iemand ervaring met haar?

En dan Emma, een foto is op het plein gemaakt, wie ervaring?
 
Vanmiddag op het plein geweest, maar het was niet veel. Krisztina en Maureen niet gezien (toch bijna een uur op het plein geweest) en helaas ook geen andere bekende toppertjes van me.

Dat blondje op nr 2 begon ook naar mij hevig op de raam te kloppen en te gebaren. Werd er al bijna bang van, en gezien het spuug incident van hierboven heb ik verder ook maar geen contact gezocht met haar. Ondanks dat ze idd best lekker is.

Op 24 rechts zag ik nog een blonde stoot met neptieten. Maar daar zijn 2 mannen naar binnen gelopen, en beide stonden binnen enkele minuten weer buiten. Dus dat was ook niet veelbelovend. Toen maar besloten om de centjes op zak te houden en weer naar huis gegaan.
 
Vanmiddag op het plein geweest, maar het was niet veel. Krisztina en Maureen niet gezien (toch bijna een uur op het plein geweest) en helaas ook geen andere bekende toppertjes van me.

Dat blondje op nr 2 begon ook naar mij hevig op de raam te kloppen en te gebaren. Werd er al bijna bang van, en gezien het spuug incident van hierboven heb ik verder ook maar geen contact gezocht met haar. Ondanks dat ze idd best lekker is.

Op 24 rechts zag ik nog een blonde stoot met neptieten. Maar daar zijn 2 mannen naar binnen gelopen, en beide stonden binnen enkele minuten weer buiten. Dus dat was ook niet veelbelovend. Toen maar besloten om de centjes op zak te houden en weer naar huis gegaan.
De blonde op 24 rechts is isabelle, ook geweest absoluut geen aanrader.
De andere blonde weet ik haar naam niet van maar op hookers was er veel over geschreven.
Blijkbaar volgens de bewaking was ze een tijdje verbannen omdat ze wangedrag vertoonde en een paar keer geld had losgemaakt en dan het alarm drukte. Ze zat vroeger op nummer 14 en haar zusje met zwart haar werkt(e) er ook op nummer 22, ook eens geweest zelfde gezeik gehad binnen. Ze staan allebei bekend bij de bewaking.
 
Terug
Bovenaan Onderaan