Algemeen Eindhoven algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Mwah, gistermiddag tussen 1200 en 1400 was het juist erg druk en waren veel oud bekenden op hun vaste plek. Het was bij sommigen een komen en gaan en ik de dame die ik op het oog had, bleek een zeer langdurige afspraak te hebben.
Ja zie ook wel andere oude bekende die je portemonnee legen in plaats van je zak. Maar s'avonds was het echt helemaal niks wat betreft toppers.
 
Smaken verschillen en wat jij een topper vindt, kan iemand anders een no-go vinden.
Daarnaast onderschat je 'oude bekenden' want dames als Mila (een van de langste op het plein) zitten er niet zonder een vaste klantenkring die haar waardeert.
 
Smaken verschillen en wat jij een topper vindt, kan iemand anders een no-go vinden.
Daarnaast onderschat je 'oude bekenden' want dames als Mila (een van de langste op het plein) zitten er niet zonder een vaste klantenkring die haar waardeert.
Zit die lang op het plein omdat die een grote klanten kring heeft of omdat ze gewoon niet meer beter weet.
Veel ramen waren dicht s'avonds, dus tenzij jouw toppers verstopt zaten achter de rolluiken was er verder weinig te doen op het plein.

Maar dames als Carla, Anna, Gabriella, Irina, Mylene Beatrice en Ibbi die ik beschouw als toppers waren er niet. Voor de mensen die van dik houden was er keus genoeg.
 
Niet iedereen zit te wachten op een Oost Europese dame. Dus, buiten Ibbi die ik een keer heb bezocht (lieve meid maar weinig passie), zijn deze dames onbekend voor mij. Voor mij was er keuze genoeg maar dat dachten meerdere wandelasrs
 
Beetje verkeerde onderwerp niet? Dit is het topic Raamprostitutie.

Bovendien is dit een typisch voorbeeld van een dame met een gouden kutje? Misschien is er een markt voor maar 300,- euro en dan mag je ook nog de sauna ed betalen. En ze kiest uit wie wel en wie niet wat haar goed recht is, maar ze wordt dus ruim betaald voor lekkere sex met een voor haar aantrekkelijk iemand. Was alles maar zo makkelijk voor iedereen.
 
Hoi Allemaal. Ik speel met het idee om voor het eerst langs een dame te gaan.. Welke dame kan me op dit gebied een beetje de spanning eraf halen. En wat kost het als je een uur bij een dame wil zijn? Mag je dan ook meerdere orgasmes hebben?

Hoor graag van jullie.
 
Hoi Allemaal. Ik speel met het idee om voor het eerst langs een dame te gaan.. Welke dame kan me op dit gebied een beetje de spanning eraf halen. En wat kost het als je een uur bij een dame wil zijn? Mag je dan ook meerdere orgasmes hebben?

Hoor graag van jullie.
Hé welkom, Mila op nummer 1 links rekent 150 voor een uur en dat is dan gewoon vaste tijd. Meerdere orgasmes zijn geen probleem zijn verwacht ik, ze spreekt ook Nederlands en is vriendelijk. Misschien kun je haar proberen.
 
Hé welkom, Mila op nummer 1 links rekent 150 voor een uur en dat is dan gewoon vaste tijd. Meerdere orgasmes zijn geen probleem zijn verwacht ik, ze spreekt ook Nederlands en is vriendelijk. Misschien kun je haar proberen.
Heeft ze ergens ook een profiel. Of kan je haar een beetje omschrijven?
 
Heeft ze ergens ook een profiel. Of kan je haar een beetje omschrijven?
Geen profiel, hier wat recensies: https://www.girlsreview.nl/threads/mila-eindhoven-baekelandplein-1-links.617/

Ze is Zuid-Amerikaans donkergetint, 1.70m lang denk ik, heeft wat tattoo's, mooie dikke kont, volslank figuur en twee mooie siliconen durf niet te zeggen welke cupmaat ik denk C of D. Haar leeftijd is naar eigen zeggen 30-35 maar ik twijfel daar een beetje over helaas, ik denk wat ouder. Maar vriendelijke dame echt, vrouwelijk karakter ook ondanks al de tattoo's.
 
als ik rond 00:00 daar ben is ze er dan nog denk je.
Hm dat weet ik niet... kan zijn dat ze er dan nog is maar ik zou wat eerder gaan voor de zekerheid. Als je er bent en je ziet haar niet zitten dan kan het ook zijn dat ze bezet is. Als de dame naast haar (Jennifer, ook Zuid-Amerikaans) er wel zit dan kun je aan haar vragen of Mila dr is. Is ook een aardige dame die Jennifer, ze laat je binnen wachten als je wil.
 
En als ze er niet meer is kun je ook kijken of Maureen er nog is. Als je haar ziet zitten dan kun je daar ook prima naar binnen. Maureen is er naar mijn weten altijd wel tot een uur of 01:00.

 
@furlover er zijn op het plein maar twee dames met een profiel op kinky.



Hebben allebei een topic hier.
 
Geen profiel, hier wat recensies: https://www.girlsreview.nl/threads/mila-eindhoven-baekelandplein-1-links.617/

Ze is Zuid-Amerikaans donkergetint, 1.70m lang denk ik, heeft wat tattoo's, mooie dikke kont, volslank figuur en twee mooie siliconen durf niet te zeggen welke cupmaat ik denk C of D. Haar leeftijd is naar eigen zeggen 30-35 maar ik twijfel daar een beetje over helaas, ik denk wat ouder. Maar vriendelijke dame echt, vrouwelijk karakter ook ondanks al de tattoo's.
Mila is ruim over de 40. Ze werkt al meer dan 15 jaar op het plein. Waarschijnlijk de langst zittende Dvp
 
Rond 16 juni nieuwe aflevering over woensel-west op YouTube,terugblikken met de bonte hond mieke (paardenkut en noem het maar allemaal op) kees kaggel (stervende, hoerenkk-kaggel) en die blonde langharige sjekroker (zit ik met een stijve lul op de bank, kijken ze zo tegen mn lul an)
 
Weet iemand of Tiffany nog terug gaat komen op het plein? Heb haar een tijd geleden nog een bericht gestuurd maar krijg geen reactie terug. Ze zou in Duisburg zijn? Weet iemand toevallig welk huis en kamer
 
Terug
Bovenaan Onderaan