Algemeen Eindhoven algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het is al enkele jaren geleden dat ik de prachtige rijpe Ghanese Vida/ Waida heb mogen bezoeken en ik zou heel graag snel weer eens gaan. Weet iemand of ze nog actief is op het plein? Zo ja, is er ook bekend wat haar tijden ongeveer zijn? En als ze niet meer op het plein werkt, weet iemand of ze misschien elders actief is?
 
Het is al enkele jaren geleden dat ik de prachtige rijpe Ghanese Vida/ Waida heb mogen bezoeken en ik zou heel graag snel weer eens gaan. Weet iemand of ze nog actief is op het plein? Zo ja, is er ook bekend wat haar tijden ongeveer zijn? En als ze niet meer op het plein werkt, weet iemand of ze misschien elders actief is?
ben gisteren,maandag 15/8 nog op het plein geweest in de middag rond 14h en ze was op haar bekende plaats 18 rechts, ( zij is er dus nog ) Borak
 
Vanmiddag maar eens een rondje over het plein doen. Iemand die mij kan vertellen wat de mogelijkheden bij de meeste vrouwen zijn en welke prijzen daar tegenover staan? Zijn er bijvoorbeeld dames die aan pzc doen?
Ik hoor het graag mocht iemand meer weten
 
Vanmiddag maar eens een rondje over het plein doen. Iemand die mij kan vertellen wat de mogelijkheden bij de meeste vrouwen zijn en welke prijzen daar tegenover staan? Zijn er bijvoorbeeld dames die aan pzc doen?
Ik hoor het graag mocht iemand meer weten
hallo , de beste op het plein de Hongaarse Kristina pijpen zonder condoom klaarkomen in mond geen slikken bigg boobs tatous denk no 7 bakelandplein informeer haar aanwezigheidstijden gaat regelmatig voor enkele weken huiswaard still the best in CIM vanaf € 50 euro
 
Ben ik de enige, die kennis heeft gemaakt met Stephany; een leuk Hongaars dingetje van 23 rond nummer 8? Dat ik dat nog mocht meemaken op mijn leeftijd!

Ik ben al 3x bij haar geweest. Ik ga er eigenlijk nooit van uit dat iemand dit werk met plezier doet maar zij geeft je in ieder geval wel die indruk. Echt een aanrader.
 
Terug
Bovenaan Onderaan