Algemeen Eindhoven algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Op nummer 4 rechts, iemand bij haar binnen geweest, wat is er nog meer mogelijk?
 
Hey allemaal,

Voor mij wordt het wandelen een nieuwe ervaring. Althans, zit er al een tijdje aan te denken en heb al eens een rondje gemaakt in Eindhoven (is qua locatie meest gunstig voor mij). Nu begreep ik dat Mylene en Anna op vakantie zijn, zijn er nog andere dames welke volgens jullie geschikt zijn voor een eerste keer?
Misschien goed om te weten dat ik niet ga omdat ik lang droog sta (heb een relatie), maar ben op zoek naar meer spanning en ben helaas geen held haha. Dus een dame die een beetje geduld heeft en mij begeleid zou fijn zijn.
Hebben jullie tips voor dames die aanwezig zijn? Ik heb komende zondagavond op de planning staan om voor het eerst echt te wandelen.
Dank!
 
er zitten drie goede meiden naast elkaar, en heb ze zelf geprobeerd ,8 LINKS ROBERTA 21jaar - 8 RECHTS RALUKA 23jaar -STEFANIE 9 RECHTS momenteel, ze zijn alledrie super mooie meiden en heel vriendelijk ,dus kies maar welke ,of net als ik probeer maar alle drie,altijd goed Borak
Dit zijn er al 3. Anders even wachten want Gabriella, Anna, Beatrice, Isabella en (volgens mij) Maureen zijn nog op vakantie. Mila op 1 is ook goed voor een eerste keer maar die is er niet op zondag.
 
Wat is jullie huidige top 3 van de dames op het plein. (Huidige bezetting)
Top 3 is voor iedereen persoonlijk. Zelfs dan kan het nog per dag verschillen aan de hand van waar je zin in hebt. Je hebt dames met een goede service en dames met een matig tot slechte service. Op alleen deze pagina staan al een stuk of 9 dames met een goede service waaruit je je eigen favorieten kan gaan kiezen.
 
Hallo medewandelaars.
Ik heb deze site sinds kort gevonden, vroeger wel regelmatig op hookers gekeken.
Ben blij dat we weer een site hebben om elkaars ervaringen te delen.
Maar nu mijn vraag. Ik ben nog nooit op het plein geweest, mede omdat er veel dames zitten die geen advertentie hebben, en ik niet weet welke mogelijkheden ze dan aanbieden.
Nu zou ik graag toch naar het plein willen, maar vind het belangrijk dat de dame zelf ook actief is, de tijd voor je neemt, en dat je mag klaarkomen in de mond.
Zijn er leuke dames die aan deze eisen voldoen.
Hoor graag of jullie me kunnen helpen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan