Algemeen Eindhoven algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Deze nieuwe dame doet wel aan alles waar je naar opzoek bent. Er zijn alleen nog geen ervaringen volgens mij. https://www.kinky.nl/vrouwen/raamprostitutie/eindhoven/8088100-nina-jane

Mogelijk kun je je wensen ook bespreken met Synthia. Zij heeft hier ook een topic en werkte eerst in de thuisontvangt. Ze heeft een profiel op kinky met 06 nummer dus je kan je wensen bespreken met haar. Pluspunt is dat ze erg lenig is dus de split of haar benen achter haar hoofd is geen probleem.
 
Gisteren avond even een rondje Baeklandplein gedaan ,man man wat een trieste vertoning . Enkele ramen niet geopend ,weinig wandelaars en de bezetting is om te huilen . De toppertjes zijn er niet en blijven voorlopig thuis .
 
I'm new here and well, yeah. It's been a bit disappointing. Most girls are on their phone all the time and those that are a bit more proactive in seeking customers don't provide satisfactory service. Im hoping some of the legends mentioned here will return so i can finally meet a top provider
 
Kijk daar heb ik iets aan. Bedankt. 👍
Ja sorry maar als je van jong en slank houd dan moet je daar niet zijn. Moet wel zeggen dat ze steeds bezet was met klanten die ook echt speciaal voor haar kwamen.
Maar het is niet mijn smaak, aan de andere kant ze is ook wel erg goedkoop voor een half uur inclusief alles op haar advertentie.
 
Ik heb zelf nog nooit een advertentie van Gabriella op kinky gezien, maar het lijkt mij dat ze gewoon nog op verlof is. En er is inderdaad plek zat op het plein dus dat zal het probleem niet zijn. Ze zal vanzelf wel weer verschijnen net zoals Anna en Maureen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan