Algemeen Eindhoven algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wat meer info over Selena buiten dat ze samenwerkt met Erika en dat ze nog al is wisselen onder elkaar? Lijkt me toch wel mijn type als ik de advertentie zie. Klein, degelijke set borsten, vrij veel mogelijk..
Vraag me af of die erika wel bestaat, meeste mensen worden opgezadeld met Selena. Overigens zijn de foto's van Selena wel heel gunstig in haar voordeel genomen. Heeft weinig met de werkelijkheid te maken en ik heb haar vaak zat gezien achter het raam.
 
Dat is al wat nuttige info ivm het dronken zijn. Opzich niets mis mee denk ik dan als ze een aangename dronkaard is, maakt het misschien allemaal nog wat meer ongeremd ;). Opgezadeld klinkt wel zwaar, is het dan zo een draak of zijn haar diensten niet degelijk?
 
Dat is al wat nuttige info ivm het dronken zijn. Opzich niets mis mee denk ik dan als ze een aangename dronkaard is, maakt het misschien allemaal nog wat meer ongeremd ;). Opgezadeld klinkt wel zwaar, is het dan zo een draak of zijn haar diensten niet degelijk?
Als ik de recenties moet geloven doe ze alles in haar lijstje. Alleen de verpakking is niet helemaal zoals je het zou verwachten.
 
Iemand ervaring met Maria, een wat oudere latina op 13 of 14 rechts? Staat met een bordje 'trio' voor het raam. Ik ben bij haar geweest maar het viel best wel tegen.
Latina en trio dan is het meestal kut. Vaak is het dan toch een beetje de toch al beperkte inspanningen delen met 'n andere dame, maar wel de volle mep qua opbrengst cashen.
 
Zie dat Ana van 12 links ook een advertentie heeft op kinky onder een andere naam. Helaas een optie aangevinkt waardoor ik voortaan even verder loop.
 
Any ladies that suck without that are currently active at the square? Kristina is not around till the 7th of November and I'm looking for an alternative
Volgens mij deze dame ook.
 
Terug
Bovenaan Onderaan