Algemeen Eindhoven algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hoi

Karla op nummer 20 rechts was sinds kort naar de rechtbank gedaagd wegens het bestelen van n klant, die zaak heeft zij verloren. dus de verhalen kloppen degelijk wel ik ga daar in ieder geval niet meer naar toe.
 
Laatst bewerkt:
Haha is dat die zaak van die zogenaamde lening die toen destijds ook al in het nieuws was?
Ja hahaha ondere andere, ze heeft ook klanten thuis bestolen en inbraken paar weken na bezoek bij klanten. Hun hebben allemaal aangifte gedaan. Zij heeft nog heel wat zaakjes lopen stond destijds bij hookers.
 
Ja hahaha ondere andere, ze heeft ook klanten thuis bestolen en inbraken paar weken na bezoek bij klanten. Hun hebben allemaal aangifte gedaan. Zij heeft nog heel wat zaakjes lopen stond destijds bij hookers.
Zij doet dit niet zelf hoor , haar zeer onfris vriendje met zijn bende ….. zoek haar maar eens op Facebook ( wegens privacy zal ik dat hier niet melden) zeer onfris al beweerde ze toen natuurlijk niemand te hebben. En de meest zielige verhalen ophangen trap er niet in ! Spreek al van een jaar of 8-9 geleden , lesje geleerd niemand mee naar huis nemen 😏
 
Die brunette op 11R ben ik gisteren naar binnen geweest. Heet Nathalie en zegt uit Italië te komen, maar dat betwijfel ik. Het viel erg tegen. Alles schoonmaken met een doekje constant, mocht haar amper aanraken en na 5min begon ze al te vragen om klaar te komen omdat hij zo groot was (nou dat valt wel mee).
 
Bijna al je recensies gaan over Karla.. dus ik verwacht dat zij het is. Lees eens even heel deze pagina terug. Als je het woord 'lening' vervangt met het woord 'gift' en je bent daar oké mee dan kun je het doen.
 
Bijna al je recensies gaan over Karla.. dus ik verwacht dat zij het is. Lees eens even heel deze pagina terug. Als je het woord 'lening' vervangt met het woord 'gift' en je bent daar oké mee dan kun je het

Een dame op het plein heeft mij gevraagd om een lening van 5.000 euro. Wat is jullie advies?
Advies??? ga dat tegen die gasten van wie die kamers zijn vertellen, zullen het wel serieus nemen gezien het eerder gebeurde trieste figuur dat wijf bah bah.
 
Terug
Bovenaan Onderaan