Algemeen Eindhoven algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Op nummer 2 zat vandaag een nieuwe dame. Victoria. Slank zwart lang haar. Werkelijk een prachtig lichaam. Kennis gemaakt maar niet van haar diensten gebruik gemaakt. Ze leek wel onder de invloed van een of ander. Iets zei mij niet doen. Maar ben benieuwd of er al wandelaars zijn die ervaring met haar hebben opgedaan
 
Ik wil binnenkort een bucketlist item afstrepen, namelijk een trio. Weten jullie welke dames hiervoor open staan en... zijn er bestaande setjes?
Beatrice deed het met haar blonde raam genootje. Maar Beatrice zit nu op 14 links en ik heb haar raam genootje van nummer 15 niet meer gezien.
Carina 24 rechts las ik in haar thread doet ook een trio met een andere dame die ook op kinky adverteert maar die dame heb ik niet meer gezien.
Raluca 8 rechts en Roberta doen trios, maar Roberta is niet gespot.
Karla 20 rechts doet dacht ik ook een trio met haar raam genoot, maar daar wordt de laatste tijd niet zo positief over geschreven.
 
Beatrice deed het met haar blonde raam genootje. Maar Beatrice zit nu op 14 links en ik heb haar raam genootje van nummer 15 niet meer gezien.
Carina 24 rechts las ik in haar thread doet ook een trio met een andere dame die ook op kinky adverteert maar die dame heb ik niet meer gezien.
Raluca 8 rechts en Roberta doen trios, maar Roberta is niet gespot.
Karla 20 rechts doet dacht ik ook een trio met haar raam genoot, maar daar wordt de laatste tijd niet zo positief over geschreven.
Ik dacht ook haar buren op 21 trio doen maar weet niet zeker
 
Het is zomaar rustig op het forum van Eindhoven. Wie heeft er nieuws, aanraders, spetterende ervaringen, of iets anders te delen over het plein? En ja ik kan de reviews lezen, maar is dit meer voor meer leven in de brouwerij!
 
Is er een DvP die pzc doet daar op het Baekelandplein?
Mylena 9 rechts

. Qua service is het prima. Ze pijpt goed, lang en zonder rubber. Neuken ook goed. Ze heeft ook nooit haast, altijd vriendelijk, komt haar afspraken na. Ze doet ook niet aan upsellen. Je spreekt vooraf een prijs af en wat er gaat gebeuren. En dat gebeurt dan ook voor die prijs..
 
Op nummer 2 zat vandaag een nieuwe dame. Victoria. Slank zwart lang haar. Werkelijk een prachtig lichaam. Kennis gemaakt maar niet van haar diensten gebruik gemaakt. Ze leek wel onder de invloed van een of ander. Iets zei mij niet doen. Maar ben benieuwd of er al wandelaars zijn die ervaring met haar hebben opgedaan
Toevallig deze?

 
Ik wil binnenkort een bucketlist item afstrepen, namelijk een trio. Weten jullie welke dames hiervoor open staan en... zijn er bestaande setjes?
Meeste dames staan er wel voor open. Betaald gewoon 2x de prijs. Dus mocht je 2 dames zien waarmee je de fantasie waar wil maken, gewoon vragen naar de mogelijkheden. Zo heb ik zelf al meerdere keren dames van verschillende ramen samen in bed gehad. Met wisselend succes, dat dan weer wel.
 
Iemand deze dat geprobeerd?zit volgens mij op 6 of 7 links.

Toevallig recent nog geweest. Ze gaf aan binnenkort zonder raam te zitten waarschijnlijk. Dus ik zou niet te lang wachten.

Tongpiercing waar ze leuke dingen mee doet, zeker als je er specifiek naar vraagt. Doet ook pzc op aanvraag.

Leuke meid, voor herhaling vatbaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan