niels444775
Newbie
- 2
- 24/07/24
- 0
Weet iemand bij welke dame ik terecht zou kunnen om wat meer ervaring op te doen?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHet ligt eraan wat voor ervaring je wilt opdoen. Er is genoeg keuze, dus lees de recensies eens door en zoek iemand met geduld .Weet iemand bij welke dame ik terecht zou kunnen om wat meer ervaring op te doen?
Ik kan Maartje aanraden!Weet iemand bij welke dame ik terecht zou kunnen om wat meer ervaring op te doen?
Raad je aan om langs de ramen te gaan? Of is een privéhuis beter?Het ligt eraan wat voor ervaring je wilt opdoen. Er is genoeg keuze, dus lees de recensies eens door en zoek iemand met geduld .
Weet niet hoe laat van plan je bent om te komen, maar het plein is tussen 2:00 en 8:00 gesloten.Hoi mede wandelaars ik ben hier nog nooit geweest. Is er in de nacht of hele vroege ochtend iets te beleven? . Ik moet mensen wegbrengen naar het vliegveld vandaar
Ik heb geen idee volgens mij 2e huis links.Bij welke dame ,ben benieuwd?
dan weet ik al genoeg, wat een bitchIk heb geen idee volgens mij 2e huis links.
welke leuke dame was het??,ik zoek ook altijd naar leuke dames,Veel of allemaal hebben wel airco maar geloof in staat die zelde aan. Ik begrijp niet waarom daarop bezuinigd word. Ik was er een aantal dagen geleden ook. Er waren wel dames maar ze kwamen niet zo gemotiveerd over. Maar had toch een leuke dame uitgekozen dus had het wel goed maar ja wel airco maar niet aan.
geloof ik 8 rechts blonde slanke dame.welke leuke dame was het??,ik zoek ook altijd naar leuke dames,
Ik vraag gewoon om de airco aan te zetten. Is nognooit een probleem geweest, anders dan ga ik gewoon weg en dat willen ze ook niet.Het is bloedheet in die hokken nu, daarnaast is menig wandelaar en dvp op vakantie. Dus een goede bezetting zul je nu idd niet aantreffen.
Al is het aanbod sowieso minder door dat er nog steeds een aantal ramen permanent gesloten zijn.
Amsterdam niets geworden?Dag heren
Ik heb zojuist bericht gehad dat er donderdag een plekje voor mij is.
Dat houd in dat ik donderdag , en hopelijk in de toekomst vaker, op Baekelandplein te vinden zal zijn !
Kom je donderdag even kennismaken?
Voor meer informatie kijk op www.chantalleke.com
Jawel daar blijf ik ook gewoon werken , maar vanwege de afstand heeft Eindhoven meer mijn voorkeurAmsterdam niets geworden?
Nou als jij die nieuwe dame bent met zwart haar en een mooie blanke huid dan ga ik je zeker eens bezoeken. Zaterdagavond geen kans door drukte van alle PSV supportersGeen Idee![]()
Ik heb blond haarNou als jij die nieuwe dame bent met zwart haar en een mooie blanke huid dan ga ik je zeker eens bezoeken. Zaterdagavond geen kans door drukte van alle PSV supporters![]()
En vanaf hoelaat kunnen kan ik je donderdag daar dan vinden?Ik heb blond haaren werk donderdag voor de eerste keer in Eindhoven