WHEM Ela, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ze was hier enkele maanden geleden, heb toen op het punt gestaan om haar te bezoeken, maar het kwam er niet van.

Zocht net even, maar weet niet meer welke naam ze toen gebruikte. De recensies waren over het algemeen wel goed dacht ik.

Er waren wel iets van 3 of 4 recensies, dus het topic moet wel te achterhalen zijn. Leuk, fris type.
 
Dit is Joanna, haar vaak bezocht toen ze hier de vorige keer was.

 
Ja, dat klopt. Aangezien de andere reviewer ook wat reviews heeft waar ik het wel mee eens ben, twijfel ik nog steeds of hij niet een andere dame heeft ontmoet. Zo niet, dan was het wel echt een flinke afwijking van wat ik 5 dates met haar heb meegemaakt.

Het kan ook zijn dat ik gewoon een klik met haar had, maar aangezien ze over die periode echt elke dag stampvol geboekt was, zullen er wel meerdere mannen positieve (herhaal) bezoeken hebben gehad. Het kan natuurlijk ook zijn dat ze na zo een zware dag niet meer kon geven wat ze wel zou moeten.

Ik zou op bezoek gaan, maar er zijn op dit moment bijna elke week wel weer een paar nieuwe hoog geprijsde meiden die naar Amsterdam komen, dus ik kom er niet aan toe o_O
 
Afgaand op de inhoud lijkt het idd of ze "op" was, maar dat is een aanname van mijn kant.

Anyway, dank voor de input.

Benieuwd welke ("hooggeprijsde") dames je op dit moment de moeite waard vind, maar das niet voor dit topic.
 
Nieuw telefoonnummer zo blijkt ... Gisteren contact gezocht, kon het niet. Vandaag app ik meermaals, maar kwam niet aan. Ik denk...die is weg. Zie ik haar ad weer omhoog worden geplaatst. En ja hoor, einde dag...zie ik dat haar nummer is gewijzigd 🙈
 
Terug
Bovenaan Onderaan