Elen, Amsterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Harold999

Stamgast
Forumpionier
469
06/07/21
1.326
48
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6883242-elen#reviews
Totale kosten (in euro)
200
Vandaag bij dit prachtige meisje langs geweest. Omdat ik te vaak andere dames dan op de foto's aantrof recentelijk, of dames die akkoord waren met alles en ter plekke plots iets 'niet goed hadden begrepen', of zelfs niet de dame uit de advertentie bleken te zijn, word ik steeds wat voorzichtiger. En bij de whem was wel een draadje, maar geen ervaringen. Dus had ik tevoren vele vragen gesteld die zij met veel geduld beantwoordde.
Wilde het eerst bij de mededeling houden dat ik geweest was, omdat ik zelf te vaak als eerste de loopgraven ben uitgestormd, met tegenvallende resultaten. Maar na afloop vroeg Elen me iets over haar te schrijven, en voor haar doe ik dat heel graag.
Want wat een prachtig en lief meisje is dit.
Schaamde me bijna voor al mijn vragen vooraf, nadat ik haar appartement binnenliep. Er was, zo bleek, geen enkele vraag nodig geweest.
Het is het meisje van de foto's, maar knapper. Ze heeft een coole relaxte vibe met een beetje pit en is authentiek en heeft gevoel voor humor. Wat ik altijd zeer kan waarderen. En spreekt goed Engels, wat ook een pre is.
Ze is klein en fijn, maar met de juiste vormen. Toen ze even op het bed ging liggen en ik haar kontje zag, was ik al helemaal blij
Kleine fijne en echte borstjes, die ik steeds meer waardeer boven de opblaasballonnen van tegenwoordig. En, zo bleek niet al teveel later, een werkelijk fenomenaal poesje, dat ook nog eens heerlijk smaakte. Vingertje erbij had ze liever niet, maar ik amuseerde me met alleen mijn tong ook meer dan genoeg met dat fraaie poesje.
Ze kwam alle afspraken vooraf keurig na, was erg schoon en meegaand,
Baalde ter plekke dat ik voor 'maar' 45 minuten had gekozen. Ze smaakte letterlijk naar meer, Bovendien lagen er ook nog eens wat kippenpoten in de oven die ook lekker roken. Was kortom liever nog een tijdje gebleven :)
Ze zette wel een alarm, maar gaf geen moment het gevoel met de tijd bezig te zijn. Heb ook niets horen afgaan, al hebben we de drie kwartier keurig helemaal volgemaakt.
Ze is er voorlopig nog wel even, dus ik ga zeker nog eens op bezoek.
Appartement is schoon en voorzien van prima wasgelegenheid en het is makkelijk parkeren in de buurt.

Toppertje kortom.

Lekker hoor! En die kippenpoten in de oven, ik neem aan dat je dat letterlijk bedoelt? Dat het niet een of ander ingewikkeld standje is!?
En dat je dat vooraf niet in je onderhandeling had bedongen?!
Wel fijn -op zich- dat je een maaltijd als extra kunt nemen, ik word er vaak wel hongerig van. Dat je bijv. in de ad als opties hebt staan:

- pijpen zonder: 50€
- met kippenpoten uit de oven: 25€
- met vega kip uit de oven (🌱): 30€

Ik moest laatst bij een date ook allemaal boodschappen meenemen, ook veel kip. Zouden ze daar goed op gaan??

Terug
Bovenaan Onderaan