Recensie Elena, Dronten (voorheen Swifterbant, Zwolle en Almelo) 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

wandelaartje89

Wandelaar
Forumpionier
40
30/06/21
19
3
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
  6. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Duur van bezoek
120 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/zwolle/580712-elena
Totale kosten (in euro)
240
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Recensie van 29-11-2020: Dame staat inmiddels al een tijdje offline maar haar vriendin Kate was laatst wel weer aanwezig.

Aangezien het aanbod in Kampen en omstreken de laatste tijd dramatisch is maar eens de stoute schoenen aangetrokken en Elena bezocht na aanleiding van haar lovende recensies. Absoluut geen spijt van, wat een fantastisch leuke vrouw om te zien en ook qua persoon. Doet alles wat in de advertentie staat, is lekker kinky/dominant en dat voor een prijs die wat mij betreft te laag is voor de kwaliteit die ze levert. Vrijdag wat problemen qua eindtijd vanuit haar kant waardoor het een "testrit" werd omdat er niet genoeg tijd was, vandaag terug geweest voor het echte werk. Alles is al wel over haar geschreven, ik zou zeggen: ga haar vooral zelf eens proberen!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Klaarkomen in mond
  4. Penismassage
  5. Pijpen deepthroat
  6. Pijpen zonder condoom
  7. Squirting
  8. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
N.A.
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Aan alle Elena lovers....zij was vandaag voor het laatst in ons landje. Zij heeft een nieuwe baan gekregen en zal niet meer doen waar ze jarenlang zo goed in is geweest :(
Of haar vriendin Kate nog zal komen ben ik vergeten te vragen. Deze laatste paar weken was ze er iig niet.
 
Ik ben ook bij Elena geweest in Swifterbant. En niet normaal zolang als ze kan zuigen. Ik ben ook bij haar vriendin Kate geweest en daar heb ik eigenlijk net iets meer een klik mee. Maar ook Elena was voor veel in en best actief in bed. En daar houd ik van.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Squirting
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Meerdere keren bij haar geweest toen ze actief was in omgeving Flevoland, héérlijke dame...
Kan pijpen als een stofzuiger...echt geweldig. Doet bovendien heerlijk mee en speelt niet gemaakt.
Jammer dat ze haar hobby heeft gestopt en naar het oosten is vertrokken..en groot verlies voor ons...😥
 
Meerdere keren bij haar geweest toen ze actief was in omgeving Flevoland, héérlijke dame...
Kan pijpen als een stofzuiger...echt geweldig. Doet bovendien heerlijk mee en speelt niet gemaakt.
Jammer dat ze haar hobby heeft gestopt en naar het oosten is vertrokken..en groot verlies voor ons...😥


Was inderdaad een fantastische aardige en leuke dame, dat het haar en d'r vriendin maar goed mag gaan 🙌 zat namelijk geen kwaad in
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan