WHEM Elena Heusden

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben al meerdere keren bij haar geweest, toen ze nog in Bilzen en Kortessem ontving… in het begin topervaring, maar de laatste keren had ze serieus wat capsones gekregen… heeft lekkere tieten, maar, en dit is geen grap, ze heeft enkele borstharen rond haar tepelhof!! Vond ik raar, verder is de sex best wel ok, maar
Ze speelt het naar mijn gevoel een beetje te veel … fake gekreun enzo… als je nog niet bij haar geweest bent, zou ik zeggen probeer ze eens, maar voor mij is het een no go
 
Voormiddag bij Elena geweest. Geen borstharen gezien ;-) . Ze heeft best een mooi lichaam en zeker mooie borsten. Haar kutje is verbazend strak. En pijpen is van het beste wat ik al meegemaakt heb. Als ze de deur opent ziet ze er wat hoerig uit. Maar denk dat de meeste Oost-Europese en Russische dames dat wel hebben. Het enige wat me stoorde was het voortdurend "schatje" met accent. Leuk uurtje voor €150, maar of er een 2de keer komt weet ik nog niet.
 
Voormiddag bij Elena geweest. Geen borstharen gezien ;-) . Ze heeft best een mooi lichaam en zeker mooie borsten. Haar kutje is verbazend strak. En pijpen is van het beste wat ik al meegemaakt heb. Als ze de deur opent ziet ze er wat hoerig uit. Maar denk dat de meeste Oost-Europese en Russische dames dat wel hebben. Het enige wat me stoorde was het voortdurend "schatje" met accent. Leuk uurtje voor €150, maar of er een 2de keer komt weet ik nog niet.
En ontvangt ze op een prive addres, is het een beetje discreet?
 
Ben bij haar al 2 keer geweest...Elena is een prettig gestoorde griet...beetje hyper soms maar wel supergeil!
Ook ik heb bij haar geen borsthaar gezien ;) ...
Heeft echt lekkere borsten, strakke poes en tongzoent ook van bij binnenkomst..staat heel hevig direct en gedraagt zich idd hoerig maar zo heb ik het ook wel graag!Je kunt ook alle standjes met haar doen en kledingwensen doorgeven...ik ga nog wel een keertje terug...dat "schatje" wat Patatje zegt dat is idd soms wel iets teveel van het goede haha.
 
Ben ook al meerdere keren bij deze dame geweest Ze echt een geile dame met mooie bosten en een mooi lichaam een echte top dame Lekker tongzoenen en een nat kutje Zeker geen klagen
 
Ik ben ondertussen 4x bij Elena geweest. Ze ontvangt afwisselend in Heusden, Gent en Antwerpen.
Ze ontvangt in een nette kamer bij een massagesalon, maar aan de buitenzijde kan je dit niet zien.
Ruime parking voor de deur, en de haag is hoog genoeg zodat ze je wagen niet meteen zien staan vanop straat.
Elena is afkomstig uit Letland, maar spreekt prima Nederlands. Ik ben zot van haar mooie borsten. Ze is achteraan de 40, maar heeft een mooi gezichtje en een prima figuur.
Douche is op de kamer.
ze kan lekker tongkussen, en het pijpen is zacht, intens, nat en diep… ik word er helemaal wild van. Ze kan je ook ondeugend aankijken tijdens het pijpen.. zeer lekker.
Beffen heeft ze graag, en met wat strelingen van mijn zachte handen kan ik haar duidelijk ook laten genieten.
Verschillende standjes is geen probleem, en als ze op je komt zitten kan je fijn met haar borsten spelen.. zalig.
Ze kijkt niet op de klok, en heeft een hoog Gfe gehalte.
Ik ben fan en zal er nog regelmatig binnen springen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan