Recensie Elena (Oek), Antwerpen, Schippersstraat 3/1 4,90 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Na mijn ervaring met Maya (Schipperstraat 24) van dag eerder ook maar nog eens Elena bezocht. Elena ken ik al vele jaren en bezoek haar af en toe...ze is echt altijd een topper geweest en is dat nog altijd. Ook hier ontzettend leuke tijd gehad...en tja ik ga graag bij iemand die lekker kan pijpen. Deze Elena en Maya zijn wat mij betreft toch echt de top in het SKW daarvoor. Afin bij mijn wandeling deze namiddag ga ik weer keuzestress hebben....Elena, Maya of eens iets nieuws proberen? ;-)
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Afgelopen vrijdag bij Elena geweest. Soms staat ze er open voor om over de situatie in haar thuisland te praten, maar niet altijd. Nu had ze blijkbaar behoefte om er eens goed over te praten. Nadien overgegaan tot haar uitstekende pijp kwaliteiten. Ik wilde mijn kruit niet te vroeg verschieten maar helaas het zakje was al vol…heerlijk.
 
Afgelopen vrijdag bij Elena geweest. Soms staat ze er open voor om over de situatie in haar thuisland te praten, maar niet altijd. Nu had ze blijkbaar behoefte om er eens goed over te praten. Nadien overgegaan tot haar uitstekende pijp kwaliteiten. Ik wilde mijn kruit niet te vroeg verschieten maar helaas het zakje was al vol…heerlijk.
als je ergens mijn goesting mee wil wegkrijgen zijn het dat soort gesprekken 😅 serieus het laatste waarvoor ik naar een dvp zou gaan 🤪
 
Na het lezen van deze recensies wilde ik het ook eens ervaren. Na een halfuur wachten kwam ze tevoorschijn. Niet de meest aantrekkelijke dame van het skw maar goed ik kom voor haar specialiteit. Eenmaal binnen bleek het een hele sympathieke dame te zijn. Ze vroeg €50 en na het wassen zei ze ga maar lekker op bed liggen. Ze begon me te strelen, dat was echt geweldig wat een gevoel in die vingers! Het duurde niet lang voordat hij op oorlogsterkte was. Condoom om en toen begon ze heel subtiel mijn eikel te verwennen met haar lippen en tong, wat was dat heerlijk zeg. Daarna nam ze hem dieper in haar mond en met de juiste ritme ging dat koppie op en neer.., genieten was dat! Na een poosje begon ze te hard te zuigen en voelde ik haar tanden op een onaangename manier. Op gegeven moment begon het zelfs pijn te doen en moest ik haar even afremmen. Daarna doggy genomen en in missyo geëindigd. Dat was een leuke ervaring maar persoonlijk vindt ik haar niet de beste pijpkoningin van het skw. Er zijn er toch zeker drie in dezelfde straat waar ik liever naartoe ga voor een pijpbeurt en het bovendien ZC doen.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Toen ik buiten kwam bij Anna zag ik Elena staan, ook haar een bezoekje gebracht.
Genoten van een zalige pijpbeurt en prostaatmassage.
Het pijpen was zachter en sensueler dan anders, na het klaarkomen pijpte ze rustig verder, heerlijk!
Vaste waarde voor mij en ze geniet ook van mijn befkunsten!
 
Laatst bewerkt:
Pijpen
5,00 ster(ren)
Ik ben vaak in Antwerpen, en zag haar A4tje met Elena vaak hangen, aangezien ik waar voor me geld wil pluis ik het forum altijd uit, en kwam bij deze topic terecht.Eigelijk zie ik altijd een leeg raam bij dat a4tje…

Ik liep vandaag langs en zag weer haar a4 hangen met niemand achter het raam. Na een paar rondjes zag ik haar toch staan, een mede wandelaar was ook onderweg maar ik was iets eerder.
50 euro afgesproken en naar binnen gegaan. Ze is al wat ouder, en ik nog in de 20. Qua uiterlijk niet echt mijn type maar wilde t toch proberen.

Toen ging de leren jas uit… en zag ik opeens een prachtig lichaam met enorme grote borsten, ik plaatste mezelf op t bed en ze begon me zachtjes te strelen en af te trekken. Ik speelde met haar tepels en deze werden knoert hart. Toen ging het condoompje om en toen gebeurde er iets wat ik nog NOOIT had meegemaakt.

De blowjob was zo sloom en met ZOVEEL GEVOEL! deze jongen kon het niet meer uithouden en spoot het hele rubbertje vol. Vervolgens bleef ze me heerlijk zachtjes door zuigen en toen was t klaar.

Nog nooit zo hard klaar gekomen door een blowjob, ik moest in de auto even bij komen! Gelijk haar nummer gevraagd!

Elena top services lieve vrouw en tot de volgende keer!
 
ga na meer dan 10 jaar wandelen toch es moeten binnenstappen hier, de review van hierboven heeft me overtuigd zowaar ;)
Ha ja, Fanboy, ik denk dat ik het je ook wel al eens gezegd heb, Elena past wel in jouw stijl, ben ik zeker van, is een topmeid met een knap extraatje..

Mooie recensie, BTW, van Doopieknakworst!
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ben er vandaag nog eens bij geweest, was heel lang geleden.

Als je voor een jonge deerne gaat, ben je bij Elena niet echt aan het juiste adres, niet doen.

Ga je daarentegen voor een mooie en echte dame met veel ervaring, geweldige pijpkunsten, relaxed, geen klokkenkijkster en zo van die dingen, dan... ben je bij Elena wel op de betere plek in het SKW.

Haar magnifieke voorgevel krijg je erbij, en ik kan mij niet van de indruk ontdoen dat die met de jaren indrukwekkender is geworden.

Topmeid hoor ! Ik betaal steevast €70, zonder poespas, en krijg altijd een meer dan behoorlijke klik gratis erbij !!
 
Laatst bewerkt:
Elena heeft geen vaste dag(en) waarop ze vrijaf neemt.
Vandaag was ze er nog maar in deze periode van het jaar zou het uiteraard wel kunnen dat ze- zoals zovele andere dames- een tijdje vakantie neemt, wat ze de vorige jaren trouwens ook al gedaan heeft.
 
Laatst bewerkt:
Ik waande me terug voor Corona met die lange pijp beurt.Toen ze recht stond om de deur open te doen had ik een vermoeden dat ze geen onderbroek aanhad bleek nog waar te zijn ?Dit was mijn eerste bezoek aan haar in al mijn wandel jaren .zeer goed het zou wel rare zijn als het zou tegenvallen die uren dat ze der is moet ge toch wel een gaatje zoeken en ik had geluk .Ge moet ze echt wel laten stoppen met pijpen als ge sex wilt . Wat tegenwoordig wel anders is met die nieuwe dames waar pijpen 1 minuut is en ze je terug buiten willen na 10 minuten. Ik ga zeker nog is een gaatje zoeken of geluk moeten hebben bij haar .
Vertelde me dat ze ne klant was die om de 14 dagen op zondag 3 uur bij haar spendeert das 6 uren per maand? Het enige wat tegenviel was die kamer en da bed .Als ik een dame heb die al zeker 20 jaar een kamer je huurt dan ga ik die toch wel is regelmatig aanpakken dat het wat aangenamer is voor haar en voor de klant ?
 
Ik verwacht dat Elena de komende dagen regelmatig aanwezig zal zijn. Ik verwacht niet dat ze naar haar thuisland gaat. Ze is vaak bezet. Er is een klant die elke werkdag op een vast tijdstip bij haar langs komt voor een 'behandeling'.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een paar weken geleden binnengewipt .Ze is toch van een ander kaliber . Eerst strelen tot hij goed hard staat nadien aan mijn tepels gezogen en verder strelen. Condoom aangebracht en tot mijn verbazing kon ik het deze keer lang uithouden en af en toe deepthroat .Na een tijd ging ze met haar benen openstaan en dan kon ik goed bij haar poes .Als ik stopte met haar te stimuleren pakte ze mijn hand en moest ik verder stimuleren?. Toen we gewoon bezig waren terug haar clitje stimuleren en dan was ze aan het kronkelen .
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ze verdient toch een ster in de schippersstraat wat een ervaring . Spijtig dat ik ze zolang links heb laten liggen.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Prachtige dame die je gemoedelijk naar een hoogtepunt kan brengen zonder tijdsdruk.
Ze kan ook meerdere keren klaarkomen als je ze lekker kan likken. Prachtige borsten en natuurlijk zuig queen eerste klas.
Eigenlijk nog nooit een slechte ervaring mee gehad.
Dus ook ideaal voor de mensen die voor eerst een stapje willen wagen in de buurt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan