Recensie Elena, Salon 261, Alphen a/d Rijn 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

The Quality

Wandelaar
36
06/01/25
79
15
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Klaarkomen op gezicht
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5390500-elena
Totale kosten (in euro)
550
Enige tijd terug was het weer tijd om mezelf te laten verwennen met een lange date met alles erop en eraan. Ik was eerder al eens een uurtje bij Elena geweest en dat smaakte naar meer. Gezien ik op het forum niets over haar kon vinden, doen we maar een review zo in het nieuwe jaar.

Elena ontving me in een mooi setje. Ze ziet er goed uit met haar speelse sexy blik, mooi koppie en prachtig jong lijf. Natuurlijke grote borsten en mooie vrouwelijke vormen, heerlijke billen. Niks fake, althans niet wat ik kon ontdekken.
Lekker staand zoenen en aftasten, langzaam de kleren uit. Onder haar jurkje had ze geen ondergoed en ze werd al verbazend snel nat! Vervolgens verplaatst naar het bed. Daar het gebruikelijke: beetje strelen, beetje pijpen, beetje likken. Tussen de borsten voelt heerlijk. Pijpen gaat niet diep, ze neemt je eikel plus nog een beetje in je mond. De combo met die sexy blik tijdens het pijpen maakt het best lekker.

Vervolgens lekker het kutje ingegleden met mijn lul in missio. Ze is best lenig! benen gaan wijd, kon ze ook ver over mijn schouders doen. Afwisselend haar kutje en haar mondje gepenetreerd. Ik deed alles met condoom en het is dan superfijn wanneer vrouwen het prima vinden als je met het zelfde condoom van kutje naar mond gaat, zodat alles aan 1 stuk door soepeltjes gaat.
Daarna lekker afwisselend gebeft en geneukt. Vervolgens draaide ik haar op haar buik in prone bone. Die heerlijke billen gespreid zodat ik haar kontje kon likken, alvast ter voorbereiding op het anaal. Heerlijk gelikt terwijl ik met mijn duim in haar kutje op haar g-spot zat. Daarna mijn lul in haar kutje gestopt. Mooi uitzicht op haar kontje en rug, alvast met mijn duim tegen haar anus aan drukkend. En dan zoenen tussendoor, zo lekker. Ik fluisterde de vraag in haar oor of ze al klaar was voor anaal.
'Nog niet, maar over 5 minuten wel', antwoordde ze. Ze kwam omhoog en mijn lul gleed uit haar natte kutje. Ze liep van het bed af en haalde een buttplug, dildo en vibrator van een kastje! Speeltjes ben ik helemaal niet gewend, dus was met grote ogen aan het kijken.

Ze stopte de buttplug in haar kontje, terwijl ze voor me lag, op haar rug met haar benen wijd. Haar gezichtsuitdrukking daarbij was mega-geil. Ik meteen op onderzoek uit, nog nooit zoiets meegemaakt. Ik likte haar klit, terwijl ik voorzichtig mijn vinger in haar kutje stopte. Je voelt de plug zo duidelijk zitten door de vaginawand heen. Snel mijn lul er in, bijzondere gewaarwording, die extra weerstand. Heb haar in missio gedaan, toen in doggy, waarna weer in missio. Vervolgens haalde ze de plug er uit, ik zo van 'yes daar gaan we!'. Ze ging op haar zij, billen naar achteren en knieen opgetrokken, wat glijmiddel er op. Ik langzaampjes er in. Moest even pauzeren toen mijn eikel er helemaal in zat. Ze pakte de vibrator en stopte deze in haar kutje! Holy moly DP! 'Zo gaat het makkelijker', zei ze. Ik was langzaam haar kontje aan het neuken. Super bijzondere gewaarwording, die trilling van haar vibrator ging door mijn hele lul en ballen via dat strakke kontgaatje. Ik draaide haar op haar rug, hield haar enkels vast zodat ik zo goed mogelijjk uitzicht had op alles. Mijn lul er in en er uit, terwijl ze met haar vibratordildo haar eigen kutje penetreerde. Ze masseerde mijn lul via haar vaginawand met haar speeltje, wow..

Na verloop van tijd verzocht ze mij om weer over te gaan op haar andere gaatjes. Ze is zeker geen anal queen, je moet rustig aan doen, maar je ziet wel dat ze ontzettend haar best doet en die speeltjes erbij maken het wel heel bijzonder. Ook al zou je niet in haar kontje klaar kunnen komen omdat je niet hard en snel door kan stoten, is dit rustige tempo waarbij je heerlijke gezichtsuitdrukkingen ziet dat ze bijna op haar max zit en tegelijkertijd geniet van de vibrator, ergens toch wel sexier dan bij iemand waarbij je keihard anaal zit te raggen.

Nieuw condoom er om en we hebben weer een ronde liggen seksen waarbij ik goed haar andere 2 gaatjes heb kunnen nemen. Ook weer even tussen die heerlijke natuurlijke borsten geweest.

Daarna volgde ronde 2 anaal, waarbij ze prone-bone voorstelde. Daar zeg ik geen nee tegen! Eerst haar weer een lekkere rimbeurt gegeven op haar inmiddels ontspannen kontgaatje, waarna ik met behulp van wat glijmiddel voorzichtig naar binnen ging. Heerlijk rustige en diepe halen. Ze tilde haar bekken iets op en schoof de inmiddels bekende vibrator/dildo naar binnen. Ik heb op een gegeven moment even stil gelegen op haar met mijn lul in haar kont, om even maximaal van die trillingen te genieten. Vervolgens ging ze weer op haar zij liggen. Heerlijk om haar zo te nemen. Ik ging langzaam steeds diepere halen doen, waarbij ik mijn lul steeds verder een stukje naar buiten nam en daarna weer naar binnen. Supergeil om te kijken of ze dit kan hebben. Jazeker! Op een gegeven moment was het helemaal er uit, dan er weer in. Heel rustig. Daarna weer een paar korte halen en weer een lange.

Elena gaf aan dat het alweer bijna tijd was om te gaan klaarkomen. Na zo een heerlijke sessie wordt het heerlijk spuiten! Ze vroeg lief of ze op haar knieen moest zitten. Ik vroeg met een glimlach 'mag het ook op een andere manier wat ik super opwindend vind?' 'Dat je op je rug gaat liggen, ik je in missio neem tot ik bijna klaar kom en vervolgens omhoog kom om je een facial te geven terwijl je blijft liggen?' 'Ja hoor' , zei ze. Ik dacht Yes!! Dit vind ik 1 van de meest geile manieren om klaar te komen, dit heb ik tot nu toe nog maar ooit van 1 vrouw mogen doen. Ik werd al zo geil van het idee. Ik heb de dagen voor de date veel gewerkt, dus was al denk ik 5 dagen niet klaargekomen.
En zo geschiedde. Nieuw condoom om, zij op haar rug, ik tussen haar benen, lul naar binnen. Haar hoofd op mijn arm en ben begonnen met neuken. Tempo en diepte steeds verder en verder opgevoerd, alles gegeven! Ze kreunde heerlijk.
Toen werd het tijd. Condoom afgedaan, naar boven gekropen. Ik knielde over haar mooie gezichtje heen. Ze keek me geil aan.. Ik begon me langzaam af te trekken, ik voelde dat ik op het randje zat. Het uitzicht was zo geil, ik hoefde mezelf maar lichtjes aan te raken om op het randje te blijven. Ik gaf haar een seintje dat ik haar gezicht onder ging spuiten. Ze deed haar ogen dicht en schermde met haar handen haar haar af.
Daar ging ik! Met wat ik bijna een week lang had opgespaard, spoot ik haar hele gezicht onder. Het werd mijn mooiste kunstwerk tot nu toe, het liep over haar wangen, haar lippen, haar neus, de kuiltjes die haar gesloten ogen vormden, liepen helemaal vol. Ze bleef daar prachtig liggen, tot ze de laatste druppel had opgevangen.
Daarna volgde wat zo ontzettend schattig en sexy was. Ze vroeg of ik wat tissues wilde pakken. Ze maakte zich deels schoon, maar kon haar ogen nog niet openen. Op haar verzoek pakte ik haar handen, leidde haar naar de wastafel, met haar gezicht nog onder het glazuur en haar ogen dicht.. Ze stond voor de spiegel haar prachtige gezicht langzaam maar zeker te ontdoen van alle sperma. Ik stond naast haar heerlijk te lijken terwijl ik haar vasthield.

Deze cumshot heeft een gedeelde eerste plaats voor mij, samen met die keer met Amber, waarbij ik Amber in haar gezicht spoot en halverwege het klaarkomen mijn lul volledig in haar keel mocht drukken en daar de rest mocht spuiten, om vervolgens zeker 20 seconden lang haar geglazuurde gezicht tegen mijn schaambeen heb gehouden.

Maar goed, deze date met Elena zal ik niet gauw vergeten.
Ik weet niet of ik de date nog een keer ga herhalen, want ik zie dat de prijzen inmiddels een heel stuk omhoog zijn gegaan. 2 uur is nu 400 ipv 360 en de facial wat bij mij 20 extra was, is nu 80 extra geworden.
Maar voor de heren die haar nog niet hebben bezocht, zou het bedrag het wel waard kunnen zijn. Ik zou dan wel voor een langere date gaan, want dat uurtje vliegt zo voorbij :)

Terug
Bovenaan Onderaan