Recensie Elfteria, Zwijndrecht 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mariobeest

Wandelaar
63
21/02/22
54
3
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/xxx-ik-ben-elfteria-ik-ontvang-prive-te-antwerpen-xxx.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Daar ik nog geen recensie vind van deze dame, deze even toevoegen om andere wandelaars te behoeden om hun geld bij te houden.
Prijs is 100€ voor 1u, wat denk ik wel het goedkoopste is wat je de dag van vandaag kan tegenkomen. Helaas is zelfs 100 nog teveel.
Ze is volkomen ongeïnteresseerd, na 2 min pijpen (waarvan enkel het topje wat sabbelen) had ze pijn in haar heup en moest dat stoppen. Vingeren mocht niet, zoenen kon niet want ze had zich "verbrand" aan een hete aardappel. Tis maar dat je kwam om te neuken anders kon dat wss ook niet🥴
Dus de klus snel afgemaakt doggy en na 35 min stond ik terug buiten, na een keukenrol toegesmeten te krijgen. Ontvangst is ook niks, onvriendelijk en leteen een waslijst naar je oren gesmeten wat NIET kon. Wegblijven!!
 
Daar ik nog geen recensie vind van deze dame, deze even toevoegen om andere wandelaars te behoeden om hun geld bij te houden.
Prijs is 100€ voor 1u, wat denk ik wel het goedkoopste is wat je de dag van vandaag kan tegenkomen. Helaas is zelfs 100 nog teveel.
Ze is volkomen ongeïnteresseerd, na 2 min pijpen (waarvan enkel het topje wat sabbelen) had ze pijn in haar heup en moest dat stoppen. Vingeren mocht niet, zoenen kon niet want ze had zich "verbrand" aan een hete aardappel. Tis maar dat je kwam om te neuken anders kon dat wss ook niet🥴
Dus de klus snel afgemaakt doggy en na 35 min stond ik terug buiten, na een keukenrol toegesmeten te krijgen. Ontvangst is ook niks, onvriendelijk en leteen een waslijst naar je oren gesmeten wat NIET kon. Wegblijven!!
T'is maar dat je kwam om te neuken anders kon dat wss ook niet
:):):)

Sorry , dat je gerold bent.
Maar de humor vind ik geweldig.
 
Inderdaad zeer slechte reviews op Hookers. Al is zij ooit een heel mooie jonge vrouw geweest, ik herinner mij één specifieke foto van haar "begintijd", echt heel aantrekkelijk. Maar ja, wat heeft het leven met haar uitgezet.
Mocht zij nu al een keer een andere pose aannemen op haar foto's, en die tuitende mond achterwege laten. Maar dan zou ze haar dienstverlening uiteraard ook wat moeten opkrikken.
 
Inderdaad zeer slechte reviews op Hookers. Al is zij ooit een heel mooie jonge vrouw geweest, ik herinner mij één specifieke foto van haar "begintijd", echt heel aantrekkelijk. Maar ja, wat heeft het leven met haar uitgezet.
Mocht zij nu al een keer een andere pose aannemen op haar foto's, en die tuitende mond achterwege laten. Maar dan zou ze haar dienstverlening uiteraard ook wat moeten opkrikken.
Wat ben je met een mooiere meid als de dienstverlening barslecht is, niks idd. Nu ziet ze er alleszins niet meer zo netjes uit maar dat is persoonlijke smaak natuurlijk. En ja haar foto's zijn dringend aan een update toe. Alsook haar advertentietekst. "Ik hou van mijn werk en dat merk je"...zonde want klopt voor geen meter.
 
Inderdaad zeer slechte reviews op Hookers. Al is zij ooit een heel mooie jonge vrouw geweest, ik herinner mij één specifieke foto van haar "begintijd", echt heel aantrekkelijk. Maar ja, wat heeft het leven met haar uitgezet.
Mocht zij nu al een keer een andere pose aannemen op haar foto's, en die tuitende mond achterwege laten. Maar dan zou ze haar dienstverlening uiteraard ook wat moeten opkrikken.
Wat het leven met haar uitgezet heeft coke, coke en nog eens coke dat moet je eigenlijk al niet meer vragen jongens.
 
Vroeger was ze echt een lieve mooie vrouw, althans dat vond ik. Ze heeft een relatie gehad met een niet Belg en die heeft haar ooit eens uit het raam van een appartement gesmeten. Sindsdien echt bergaf met haar. Heb er altijd wat medelijden mee gehad.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan