Recensie Eliana 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Neruub

Newbie
4
17/01/22
0
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Bare seks
  3. Klaarkomen op lichaam
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
20 cm
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/den-haag/520409-eliana
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Zaterdag bij haar geweest. Ze is wat plichtmatig maar dan kan ook zijn omdat ze het Engels niet helemaal beheerst. Uit de kleren en zelfs in slappe toestand toch een stevige leuter. Eerst haar stijf gepijpt, dat was in ieder geval een mond vol. Zonder al te veel ophef naar binnen geschoven. Stevig door geneukt. Leek een beetje een haastklus. Vroeg na vijf minuten al of ik klaar was. Ze klonk een beetje teleurgesteld dat dit niet zo was. Ik vind het geen dame voor herhaling.
 
Jij geeft aan haar penis is 20cm, maan op haar adv vermeld ze 15cm. Haar foto's zijn oud denk, hoe ziet er nu uit, goed of valt tegen
Ik vind dat altijd lastig met die maten, Paloma en Dominique zijn wel boven de 20cm maar de meesten toch niet. Is ook maar net wat je wil. Zo'n grote staat wel heel mooi maar als je bv een bttm shemale zoekt zal je dat weinig uitmaken.
 
Hier is het kaartje
 
Ja dat klopt, maar waarschijnlijk staat dat ten onrechte op het recensieformulier gezien de betaalde prijs. In haar advertentie staat het ook niet , maar mogelijk biedt ze het wel aan.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan