Recensie Elisa, Amsterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Pelsim

Wandelaar
37
23/01/23
56
17
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7568659-elisa
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Enige tijd geleden alweer een bezoekje gebracht aan Elisa. Foto's spraken mij erg aan en na wat app contact werd ik verwezen naar een hotel.

Parkeren bij het hotel was prima te doen in ondergrondse garage maar was erg ongemakkelijk om er naar binnen te gaan. Je had namelijk een keycard nodig voor de lift en de trap was niet bepaald tactisch geplaatst. Ze ontvangt er ook niet meer dus daarover geen zorgen.

Eenmaal op de kamer tref ik een jonge dame uit Rusland aan welke iets minder knap en wat voller is dan de foto's doen geloven. Ik had afgesproken voor een uurtje met cim en gaf haar volgens afspraak het geld. Ze wilde mij wisselgeld geven maar had niet genoeg. Weet ook niet waarom maar blijkbaar was cim dus toch geen 50 extra. Het het er maar bij laten zitten en werd doorverwezen naar de douche.

Eenmaal uit de douche naast het bed gaan staan en voorzichtig begonnen met zoenen en voelen en voorzichtig ook wat tong er bij. Ik mocht op bed gaan liggen en kreeg een redelijke pijpbeurt en ze trok haar slipje en BH uit en daar kwamen een paar machtige mooie en strakke borsten tevoorschijn. Denk toch echt de betere die ik de laatste tijd ben tegen gekomen en mocht er ook lekker aan zuigen en aanzitten. Tepels werden ook goed hard!! Duurde niet lang voor dat ik haar mondje dan ook volspoot.

Ze deed dus precies wat ik wilde en gaf aan al mijn aanwijzingen keurig gehoor. Hierna kreeg ik een massage die wat lekkere elementen erin had en heb ik geprobeerd een gesprekje te voeren maar dat hoef je bij haar niet te proberen want als je niks zou zeggen, doet zij dat ook niet.

Tweede ronde vroeg ze, en normaal heb ik hier wel moeite mee maar man man, ze pijpte me in no time weer hard en na het rubbertje heb ik haar nog lekker genomen en kwam ik ook nog klaar ook! Best uitzonderlijk al zeg ik het zelf, twee keer vrij vlot achter elkaar. Misschien breng ik haar nog wel een bezoekje want die borsten kan ik niet uit mijn hoofd zetten haha!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan