Recensie Elisa, Antwerpen. 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Gallant

Stamgast
Forumpionier
426
08/07/21
194
17
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/massage/elisa-caribbean-beauty.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Altijd een TOPmassage!
 
Heb ik ook aantal keer bezocht. Elke keer goede ervaring gehad. Samen onder de douche gevolgd door teasing massage met regelmatig TZ. Pijpt lekker en kan dit lang volhouden.
 
Hey New in the game. Ja hoor. Bij mij kon het wanneer je de tantra neemt: massage, TZ, PZC, NMC. De eerste 2 keer ben ik wel niet tot aan NMC geraakt ;) en werd het me ook niet duidelijk gemaakt dat het kon.
 
Aan Gallant en Meeloper, er staan nergens prijzen vermeld....
Telefoontje daarnet gedaan....en na enkele pogingen zowel telefonisch als sms tot op heden geen antwoord gekregen.
"Gallant" uw review dateert al van 24 december 2021, ik denk niet dat die prijs nog steeds hetzelfde is..
 
Bonjour c'est Elisa, je vous demanderai de retirer tous vos commentaires. Ça reste du domaine privé et je trouve ça abject. Je respecte votre vie privée à tous et j'ai reconnu les gens derrière ces commentaires… Afin de rester en bons termes veuillez enlever ça tout de suite! Je suis outrée et biensur vous n'êtes plus les bienvenus chez moi! Bonne journée à tous🤗
 
Elisa is een vrij mooi carabean vrouw.
Gide ontvangst, samen douche in, daarna bed op. Korte massage en daarna speeltijd. Meerdere standjes en kon ze op laatste in jaar kontje nemen.. ze genoot 😊

Wil wel nog eens terug gaan
 
Waar ergens ontvangt zij? Is dat Antwerpen stad / centrum of omliggende gemeente ergens? Makkelijk parkeren in de buurt? Discrete locatie?

Gebruikt ze geurloze olie en is er mogelijkheid tot douchen erna? Ik lees ook samen douchen vooraf: begint de teller te lopen voor of na de douche? En is er al enig (voor)spel onder de douche mogelijk?

Thx!
 
Blijkbaar heeft zij een SOA, een vriend is bevriend met haar.

Ze kwam terug van vakantie en blijkbaar heeft ze heel veel last van haar jeukende kut, en ze fing naar de dokter... dus voor iedereen ik zau het momenteel niet proberen.

Of zeker vragen dat ze SOA heeft of niet.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan