WHEM Elisa, Susteren=Belgie

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bret

Wandelaar
68
16/05/23
33
2
Iemand ervaring met deze dame. Ziet er uit als een toplichaam en biedt diverse diensten aan:

Blijkbaar is mijn toppoc verwijderd of heeft iemand die laten verwijderen
😤😤😤
Geen idee waarom. Er stond niets verkeerds in en was gewoon informatie
🤔🤔🤔

Laatst bewerkt:
Beste,

Heeft er iemand ervaring met de voeten van?

Ik heb ooit een keertje een videocall met haar gehad voor haar voeten, deze was wel leuk maar was toch eens op zoek naar de volledige ervaring.

Of heeft iemand nog andere goede tips waar je in zuid limburg hele fijne footjobs kan krijgen?

Beste,

Heeft er iemand ervaring met de voeten van?

Ik heb ooit een keertje een videocall met haar gehad voor haar voeten, deze was wel leuk maar was toch eens op zoek naar de volledige ervaring.

Of heeft iemand nog andere goede tips waar je in zuid limburg hele fijne footjobs kan krijgen?
Natuurlijk Hennie123, in zuid limburg hebben we Roda, Fortuna en MVV voor de beste foodjobs! Of misschien toch beter om een andere hobby te kiezen?

Hennie, jij hebt zelf al ervaring met mij opgedaan tijdens een online videocall 😘

En heren ik ontvang inderdaad in België, wat ook duidelijk in mijn advertentie vermeld staat. Daarnaast heb ik meerdere advertenties voor verschillende diensten, die los van elkaar staan en daarom ook in prijs kunnen verschillen.

Mijn telefoonnummer is altijd Belgisch geweest. Ik doe dit werk naast mijn hoofdjob en ben hier tijdens mijn studies mee begonnen. Hoewel ik het nu beperkter doe, kan ik het stiekem niet volledig loslaten omdat ik het nog steeds leuk vind om dit erbij te blijven doen 🙈

De reden dat ik in Nederland adverteer is eigenlijk heel eenvoudig: de kans om bekenden uit mijn eigen Belgische regio tegen te komen is daar kleiner. Buiten dit werk om leid ik gewoon een normaal leven met familie en vrienden, en daarom vind ik discretie erg belangrijk en uiteraard ook in het belang van de klant, want ik denk niet dat iemand graag een bekende aan de deur ziet staan.

Ondertussen heb ik ook veel fijne Nederlandse klanten leren kennen, voor wie het bovendien makkelijker is om mij terug te vinden wanneer ik in Nederland adverteer dan wanneer ik dit in België zou doen.

Hopelijk brengt dit wat meer duidelijkheid. Voor vragen mogen jullie mij altijd gerust een berichtje sturen 😘

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan