Recensie Elisabeth, Den Haag, Geleenstraat 84 k2 4,84 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

H._

Meubelstuk
Supporter
Forumpionier
2.742
30/06/21
4.362
62
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Absolute topper Elisabeth is weer terug (eventjes maar) dus meteen koers naar de Geleenstraat gezet. Toen ik de straat inliep zag ik een andere wandelaar aan het raam met haar staan praten dus ik dacht al: ojee, net te laat, dat wordt weer eindeloos ijsberen ... maar diegene liep weer verder zonder naar binnen te gaan (hij weet niet wat hij mist) dus ik meteen naar het raam en naar binnen.

Een heerlijk weerzien na lange tijd (laatste keer was juli vorig jaar). Best bijzonder dat ze je naam nog weet en je persoonlijkheid nog kent, maar ze is een heel sociaal iemand, zo ver verwijderd als maar kan van het cliché van onpersoonlijk uitpezen dat vaak met de ramen wordt geassocieerd.

Qua persoonlijkheid en dienstverlening doet ze me nog het meeste denken aan Diana van Geleenstraat 23. Enthousiast tongen, pijpen zonder, teasen, vrijen, geen enkele gevoelde tijdsdruk. Ongelofelijk dat ik als oude vent van bijna 60 dit mag meemaken met een dergelijke schoonheid.

Helaas :( is ze er maar voor een dag of 10, half december gaat ze weer terug naar haar vaderland om begin volgend jaar weer terug te komen. Wanneer ze precies terug is weet ze nog niet. Dus liefhebbers: wacht niet te lang.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
BDSM spel
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Fisting
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Penismassage
  5. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Omdat Diana op vakantie is naar Roemenie moest ik wat anders. Ergens gelezen dan Elisabeth op Diana lijkt,,dus op zoek naar haar. Even wat rond gelopen en na ongeveer 20 minuten verscheen een mooie en leuke vrouw aan het raam van 84-2. Even gecheckt, bleek inderdaad Elisabeth te zijn en meteen naar binnen.

mooie en heel lieve vrouw uit Bulgarije van 28 jaar. ontvangst was hartelijk en binnen enkele minuten stond we al heerlijk te tongzoenen wat ze uitstekend deed, GFE! even later uitgekleed waarna ze op haar knieën ging en super lekker kleine man in haar mond nam (zc). Heerlijk nat met speeksel en deep throat. Op bed beland waar ze lekker verder ging, zoenen, 69, mijn tepels verwend, prostaat massage en noem maar op. erg lekker en ze leek er zelf ook van te genieten. Prachtige zachte borsten, cup B (denk ik, weet dat nooit precies). Intiem met Elisabeth bovenop, ze bleek zoenen…

uiteindelijk pijpend, en masserende met de hand afgemaakt. Top ervaring en inderdaad kijkt ze enorm op Diana. Mooie vervangster voor haar nu ze op vakantie is.

volgende week gaat ze ook op vakantie en in januari weer terug!

ook enorm verslavingsgevaar en Ik fantaseer al over een trio met Diana,
Deze Diana: https://www.girlsreview.nl/threads/diana-den-haag-geleenstraat-23-k2.365/
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanochtend bij Elisabeth op bezoek geweest. Niet meer op 84.2 maar op 84.4 met een naambordje. We waren beide heel blij elkaar weer te zien. Leuke samenzijn gehad zoals altijd. Bij haar heb ik een zekerheid. Net als vorige keer blijft zij deze keer alleen voor een weekje hier maar volgende maand komt zij terug voor een langere tijd. Zij blijft een lekkere vrouw, die Elisabeth!
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na een lange periode herstel van Corona, vandaag een wandeling gemaakt in het zonnetje. Ik zag Elisabeth staan, ze had even geen klant dus daar mooi gebruik van gemaakt. Net als van ouds heerlijk seks gehad. Pijpen mc deed ze heerlijk diep en ballen vergeet ze niet, die neemt zij gulzig in haar mondje. Intussen kon ik spelen met haar natte openingen🤤
Lekker twee standjes gedaan en cd volgespoten. Ik ging bezweet de deur uit.
Geslaagd bezoekje weer!
 
Hoe zie je dat eigenlijk? Blijven die mannen echt staan?
Het beste wat je kunt doen is toch nog see een rondje langs de ramen wandelen of zijn er echt mannen die pal voor het raam gaan staan?
Dat valt me eigenlijk nooit op.

En ik zou dan toch op zijn minst 5 minuten er tussen laten vallen of schiet er dan al weer een ander naar binnen?
 
Vandaag waren er meerdere die op 3 meter van haar raam stonden te wachten, direct na de vorige naar buiten kwam. Ik heb het even rustig staan aanschouwen op een afstandje.
Er stonden er 5 tegen het muurtje te hangen. Ik wil haar ook wel een keer proberen maar ga echt niet in de rij staan. Dan geef ik het wel bij een ander uit die gewoon tentoongesteld staat.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na lange tijd sinds pre corona dit mooi meisje weer mogen bezoeken, En ja ik was wel een van de gekke die meer dan een uur bij de muur op haar zat te wachten.
Ik was speciaal voor haar naar den haag gereisd. De bezetting was echt dramatisch en had super veel zin in een wip. Dus maar gewacht. Ik zag mijn voorganger naar buiten komen. Ik met de 5e versnelling naar haar raam toe. En toen vescheen ze. Woow ze lijkt wel Kylie Quinn..

Begonnen met staande lichaamverkenning en zoenend. Mijn kleine vriend was al snel op oorlogsterkte. Ze merkte het en zei: you are very horny.Knielend begon ze me te pijpen. Daarna nam ik plaats op bed. Ze kwam op me liggen en begon met mijn tepels te spelen. Ze kijk je ook geil aan. Ze ging verder met pijpen en gaf mijn ballen een lekker massage met haar tong. Was echt heerlijk. Maar ik wilde haar ook neuken. Dus ik zei let fuck, anders ging ze wel verder. Ik begon eerst bovenop en gingen we verder me zoenen. Later vroeg ik de rollen te draaien. Ze ging niet meteen er boven op zitten, maar gaf me eerst weer een pijp beurt. That was as first. Uiteindelijk kwam ze er wel boven op en begon ze me te berijden. Niet lang daanra schoot ik het CD vol.

Het was het wachten waard :p . Ik vond het echt heerlijke sessie. Ze heeft nu de nr 1 positie van van mijn top 3 dvp weten te bemachtigen.
 
Laatst bewerkt:
Klinkt goed!

Meer dan een uur wachten....wow!

Ik ga wel eens extra opletten als ik in de buurt ben.

Maar als ze zoent en pzc doet, hoop ik wel dat ze in die korte breaks even met Listerine gorgelt.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
In al die jaren dat ik in de straten kom, en al die jaren dat ze er is, ben ik er nog nooit geweest. Heb ik haar nooit gesproken maar had ze altijd mijn aandacht.
Ik begreep de commotie nooit zo goed wanneer ze tevoorschijn kwam en mannen volledig de controle over zichzelf verloren en soms zelfs rennend naar het raam gingen.

Maar ik begrijp het. Ik ben er geweest en jeetjemeneetje wat een sneetje. Bij binnenkomst kennis maken. Ze zei.... wtf. You inside...haha. ze moest lachen. Meteen een volle tongzoen. En nog 1 en nog 1 en ze bleef zoenen. De hele tijd. Wat we ook aan het doen waren. Tijdens het pzc... zoenen om mijn lul te laten proeven. Tijdens het likken van haar kutje..zoenen omdat ze haar geil wilde proeven. Nat was ze wel ja. Drijf druipend nat. Mijn vingers aflikken die uit haar kutje kwamen en haar tong met haar geil in mijn mond. Errug lekker. Maar ze is vooral ook heel lief. Wat giechelig... cute...maar ozo geil. Ze kwam bovenop. Neukte me zacht. En tussendoor harde diepe stoten. Ze haalde mijn pik eruit en kwam op mijn mond zitten om te likken. Dan weer diep erin. Lief en zacht en diep en hard.
Ze zoende me constant. Onophoudelijk. Ze zoent geweldig. Haalde het cd eraf en zoog me weer diep. Echt diep. Kwam op mijn gezicht zitten. Bood haar tepels aan om te likken. Pijpte maar door en door. Ik vroeg haar of ik in haar mond klaar mocht komen en ze zei van niet. Oke...ik waarschuw je wel dan. Tongzoenend trok ze me af. Ik vingerde haar drijfnatte kutje met 2 vingers waar ze van klaar kwam. Toen ik zei dat ik ging komen stopte ze met trekken, sloot haar lippen om mijn pik en zoog me leeg tot de laatste druppel in haar mond zat.

Ik snap het mannen. Heel goed begrijp ik dat er wachtrijen staan. Ze is net zo uitmuntend als de andere bulgaarse op 74.
Wat een ervaring weer. Ze trapt alle andere van de tweede plek. Mijn nummer 1 blijft dat lekkertje van 51 met de dildo.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Eindelijk was het ene moment er die ik al maanden misloop. Je loopt rustig de straat in en ineens staat ze daar dan eindelijk een keer voor het raam Elisabeth. Na al die reviews en al die wachtrijen bij haar moest ik gewoon ontdekken hoe ze was. Nergens naar gekeken alleen of ze tijd had en dat had ze dus snel naar binnen. Eenmaal binnen merk je gelijk dat ze inderdaad super speciaal is voor de GFE liefhebbers inderdaad een aanrader. Eenmaal binnen uitgebreid praten geen tijdsdruk en beide uitkleden. Zij wast zichzelf netjes en ik mag gaan liggen hierna komt ze lekker aan je tepels likken en geeft je nekkusjes terwijl ze rustig met je pik speelt. Daarna glijd ze naar benenden en begint je ballen uitgebreid te likken. Ik heb in tijden niet meegemaakt dat een DVP dit zo uitgebreid doet in combi met perfect aftrekken. Eenmaal op sterkte kwam ze weer naar me tepels om te likken en vervolgens terug om me ballen te likken....heeerlijk ! Daarna nam ze bovenop plaats zonder glijmiddel want ze was uit zichzelf al flink nat en daarna op hoog tempo geneukt hier geniet ze zichtbaar van ! Daarna lekker naar missio waarbij ze met haar clitje speelt en je intens aankijkt en flink aanmoedigt met kusjes op je mond en in je nek. Hierdoor kwam ik bijna maar snel naar doggy gewisseld. Haar kamer is hier perfect voor qua spiegels kan je mooi oogcontact maken en ik begon soppig geluid uit haar kutje te horen terwijl ik haar doggy neuk spant ze flink haar spieren aan en maakt het nog strakker ! Heerlijk om te zien hoe haar kutje meerekt naar buiten. Tijdens doggy een vinger in dr kont gedaan en hier reageerde ze goed op en werd voor me gevoel alleen maar natter. Opnieuw moest ik mezelf inhouden om niet klaar te komen en ze vroeg of ze het met de hand moest afmaken...prima ! Hierna deed ze het condoom af en olie op me pik terwijl ze weeer aan je ballen gaat likken.... wat doet ze dit toch goed in combi met aftrekken vervolgens komt ze naast je tegen je aan terwijl ze je aftrekt geeft ze kusjes in je nek en zegt you wanna cum all over me baby i can see it but i am gonna tease you. Hierna stopt ze met aftrekken en gaat alleen over je eikel wrijven heel zachtjes maar wat gevoelig terwijl ze met haar andere hand je ballen masseert daarna kwam ze weeer tussen me benen liggen en deed haar tieten er tussen en die kon je lekker neuken met al die olie nu kon ik het echt niet meer inhouden terwijl ik haar tieten neuk wrijft ze met 1 hand over je eikel en ben extreem intens klaargekomen over haar tieten.

Daarna uitgebreide aftertalk en afgesproken haar binnen nu en een jaar hopelijk opnieuw te kunnen bezoeken aangezien dit ontzettend lastig is qua drukte en wachtrijen bij haar.

Ik kan niet anderd zeggen dan dat dit oprecht een van de allerbeste DVP's is die ik ooit bezocht heb en ze geniet zichtbaar een ontzettend aanrader!

Herhalingsgevaar 10000%

Groet,

The Fishermen
 
Heb haar ruim voor Corona ook een aantal keren bezocht en niets vaags gemerkt.
Was altijd een prima bezoek.
Maar ja, de dames kunnen grillig zijn.
Ik probeer nu alweer een poosje om haar achter het raam te treffen maar ze is altijd bezet.
Voorbij lopen zal haar dus weinig doen.
 
Staat ze nu op 84 kamer 2 of 84 kamer 1? De keren dat ik er was hangt op het meest linkse raam 84k1 een bordje met Elisabeth, en op kamer 84k2 staat een dame net witte blouse die Rebecca heet. Vaak zitten deze dames wat verder naar achteren en lijken zie niet erg geïnteresseerd in klandizie.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zondag ook bezoekje gebracht, stond in raam beetje me uitdagend aan te kijken, ik twijfelde eerst nog.
Is toch meer het buurmeisje van hiernaast betreffende haar looks, en ben eerst verder wezen wandelen of er iets wat mij meer aanspreekt aanwezig was.
Na tijdje rond gewandeld te hebben, intussen was ze uurtje met gast op kamer bezig geweest. Haar aangesproken en ja er was wel soort van aantrekkelijke reactie van haar op mijn gerichte vragen. Dus naar aanleiding van de diverse overtuigende recensies binnen gewipt.
Zal er niet te veel over uitwijzen, maar het enthousiasme van de vorige recencies kan ik met 100 procent hier ook bevestigen.
Ze is heel spontaan, weet je tot veelvoud aan hoogtepunten te teassen en te verwennen als geen ander. Net op punt van komen, als dit goed kunt aangeven weet ze je toch niette laten exploderen. Volop gezoend, geen puntje overgeslagen met een unieke geile pijpsessie, ook tijdens haar heerlijk te mogen beffen, waar ze zich ook laat gaan, wordt flink juicy, en meerdere standjes waar ze zich van alle kanten laat nemen. Mmmm, wat een geile verassing is ze toch, behoort gelijk tot mijn top 5, zekers in het Haagse rosse gebeuren.
Uiteindelijk flink klaar gekomen, lekker haar borsten flink gewit.
Voorlopig blijft ze nog aan werk, vakantie ergens in het najaar is haar plan, overigens is zaterdags haar normale vrije dag.
Weet nu al waar in zondag uithang...
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze dame heb ik gisteren middag bezocht, was een top bezoekje. Zag haar naam bordje hangen en kende haar recensies. Ze was vrij en het praatje aan het raam beviel mij wel, dus ik naar binnen. Na het uitkleden, op mijn verzoek hield zij haar hoge hakken aan, eerst even staand opgewarmd en daarna ging zij lekker op haar knietjes. De pijpbeurt was heerlijk, diepe halen en regelmatig werden mijn ballen gelikt. Hierna heb ik haar in meerdere standjes keihard geneukt en uiteindelijk in doggy mijn zak leeg gespoten.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
deze dame zojuist bezocht. ken haar al vanaf dag 1 in de geleen maar nu pas voor het eerst naar binnen.
aardige frisse dame die wel in is voor een grapje.
ze sabbelde wat aan de tepels. deed ze wel goed maar mag ook overgeslagrn worden.
het pijpen was uitstekend. diep en ook de ballen werden niet overgeslagen. dame is lenig dus kon haar benen lekker in diverse posities plaatsen.
prima bezoek kom nog wel een x kangs als haar vaste klanten het laten afweten.
 
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vanochtend vroeg even dit mooie poppetje bezocht.
Ik had geen zin in p+n dus alleen een beetje spelen gedaan.
Het was leuk, voor herhaling vatbaar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan