Recensie Elisabeth, Gent, Vanderdoncktdoorgang 3r 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Net geweest in Gent. Elizabeth werkt er wel nog degelijk hoor! Heeft zoals altijd vriendelijk staan zwaaien en me begroet. Wel heel vriendelijk en sympathieke dame. Zal me steeds begroeten maar heb haar wel nog niet bezocht. Persoonlijk trekken de jongere meisjes me meer aan, type Vanessa, Larissa, Antonia.
 
Net geweest in Gent. Elizabeth werkt er wel nog degelijk hoor! Heeft zoals altijd vriendelijk staan zwaaien en me begroet. Wel heel vriendelijk en sympathieke dame. Zal me steeds begroeten maar heb haar wel nog niet bezocht. Persoonlijk trekken de jongere meisjes me meer aan, type Vanessa, Larissa, Antonia.
Antonia is er toch een week of drie geleden mee gestopt ? Schepenenvijverstraat 23/2 (op de hoek) ? Of is ze alweer gespot sindsdien ?
 
Ik vind haar zo geil, een echte hoerige slet van uitstraling maar zo een vriendelijke dame. En ze weet dat ik daar op val en ieder bezoekje is een leuk weerzien en een klein feestje
 
Dan is het morgen een feestje met haar. Lekker me laten opgeilen, haar voetjes en kutje likken. En dan afsluiten met een neukfestijn.
 
Vandaag Elizabeth nogmaals vereerd met een bezoekje. Weerom een leuk weerzien. Eerst het gebruikelijke voorspel, voetjes likken, kutje beffen en ondertussen lekker gepijpt worden. Daarna heb haar lekker in missionaris geneukt en weerom zeer hevig klaargekomen. Elizabeth is gewoon een geile dame waarmee het ik steeds een goed moment mee beleef.
 
Voor de liefhebbers zoals ik, Elizabeth is terug van vakantie. Gisteren even met haar staan babbelen en plannen gemaakt haar snel te bezoeken, gisteren lukte het me niet om binnen te stappen omdat er iemand anders op me wachten voor zaken. Het jeukte wel in mijn broek toen ik haar sletterige uitstraling weer zag en mij tijdens onze korte babbel aan de deur even in mijn kruis voelde. Het klikt goed tussen ons en ze is wel mijn favoriete dvp in Gent. (Alondra in de belgradostraat vind ik ook wel top voor de verandering als Elizabeth niet vrij is of afwezig)
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Voetfetish
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Weet iemand of ze toevallig trio's doet? En zo ja met wie en wat ze hiervoor vraagt? 😛
Ja ze doet trio met de dame die laatste tijd rechtover haar zit.
Kort zwart haar met paarse schijn in,valse borsten en opgespoten lippen met toch ook wel wat tattoos.
Vroeger zat deze dame naast haar met hetzelfde gordijn van Gucci.
Beide samen zijn die echt top en is Elisabeth nog toegankelijker.

Ben nieuw hier zat vroeger wel veel op hookers met andere naam dus post nu eerste keer hier.
 
Ja ze doet trio met de dame die laatste tijd rechtover haar zit.
Kort zwart haar met paarse schijn in,valse borsten en opgespoten lippen met toch ook wel wat tattoos.
Vroeger zat deze dame naast haar met hetzelfde gordijn van Gucci.
Beide samen zijn die echt top en is Elisabeth nog toegankelijker.

Ben nieuw hier zat vroeger wel veel op hookers met andere naam dus post nu eerste keer hier.
Wat is de naam van die andere dame waarmee ze trio's doet? De dame dat u beschrijft.
 
Gent, valavond… De Gentle Walker rijd via de "Fly Over " Gent binnen en ziet in de schemering voor zich de 3 torens verschijnen. "Tijd voor wat ontspanning na een zware dag" denkt hij bij zichzelf.
Via de Zuid naar de Vlaanderenstraat en zo naar de Brabantdam, waar het nog vrij rustig is op dat uur.
Even een toertje doen met de wagen en dan richting Reep voor een parkeerplaats.
Ondanks het feit dat het vrij rustig is, staat de parking goed vol.
Maar goed, hij parkeert zich en begint aan zijn tocht naar de lekkerste buurt van Gent. ?
In de Belgradostraat is er niet veel bezetting op enkele ramen na.
Maar hij stapt vastberaden door richting Vanderdoncktdoorgang, want normaal gezien is Amanda (als dat haar naam is? ?) terug uit verlof.
Aangekomen bij "Het Glazen Straatje" ziet het er daar verlaten en donker uit. Uit een van de ramen rechts komt er licht. Of is dat de weerspiegeling van de lichten wat verderop?
Hij stapt toch maar verder het straatje in en ontdekt dat hij toch gelijk had: ze zit er!
Hij doet teken en ze lacht breed als ze hem ziet.
Ze maakt de deur voor hem los en ze begroeten elkaar hartelijk. ?
Ze weet hem te vertellen dat het waar ze vandaan komt toch wel stukken warmer was dan hier in België. Hij beaamt dat, terwijl hij zijn onderbroek op de bank legt. (Naast de sexpop die vanuit haar positie op de zetel mooi alles kan meevolgen ?).
Terwijl zij haar poesje verfrist, installeert de Gentle Walker zich op het bed.
Ze laat niet lang op zich wachten en fris gewassen beginnen ze aan het geile spel.
Zij gaat met haar nagels zacht over zijn hele lichaam en vergeet ook zijn balzak en kont niet.
Zacht schuift ze het condoom met haar mond over zijn harde lul en begint aan haar magische pijpwerk.
Ondertussen neemt ze nog een condoom die ze gebruikt om hem tijdens het pijpen een anale massage te geven. ?
Ze zit zo op hem dat hij haar frisse poes gemakkelijk kan verkennen met zijn tong.
Ze geniet er duidelijk ook van!
Als gevolg van dat fantastische pijpwerk en anale stimulatie laat een megaontlading niet lang op zich wachten.
Terwijl hij zijn orgasme voelt naderen gaat zijn tong te keer op dat lekkere poesje.
Eenmaal gekomen maakt ze hem rustig proper en is het tijd voor nog een deugdoende massage.
Even later zit het er weer op, en na nog een leuke babbel trekt de Gentle Walker de deur van haar kamertje achter zich dicht en stapt tevreden en voldaan, langs de donkere, niet meer zo verlaten straten terug naar zijn wagen.
"Tijd om iets te eten", denkt hij bij zichzelf terwijl hij de sleutel in het contact steekt en zijn wagen start…..
?
The Gentle Walker
Ik had deze voormiddag dit verhaal gelezen en reed dan daarnet via de fly over Gent binnen... Ik moest mezelf even inprenten dat ik onderweg was naar de tandartse en niet naar een avontuurtje 😬🤣
 
Wat is de naam van die andere dame waarmee ze trio's doet? De dame dat u beschrijft.
Ken enkel haar echte naam spijtig genoeg en die kan ik niet meegeven.
Normaal zal ze bijna terug werken want ze was een tijdje terug naar Bulgarije.
Je herkent haar snel in het steegje kort haar met paarse schijn,tattoos,valse borsten en opgespoten borsten.
Vind het raar want zie hier geen review van haar denk ik
 
Ken enkel haar echte naam spijtig genoeg en die kan ik niet meegeven.
Normaal zal ze bijna terug werken want ze was een tijdje terug naar Bulgarije.
Je herkent haar snel in het steegje kort haar met paarse schijn,tattoos,valse borsten en opgespoten borsten.
Vind het raar want zie hier geen review van haar denk ik
Ja ik ken haar en weet haar echte echte naam ook. Had het op een andere. Ze is echt wel een bom.
 
't Is al enkele dagen, misschien al iets meer dan een week, dat Elisabeth daar NIET meer zit maar wel een andere blondine met een een andere stijl... ik probeer uit te vissen wat er aan de hand is :unsure:
 
Twee weken geleden, ik meen op woensdag gaf ze aan de dag daarna op vakantie te vertrekken. Ze gaf dat ze nog niet wist wanneer ze zou terugkeren, ergens in december of ergens in januari. Doordat ze door haar reviews hier zo populair geworden is heeft ze waarschijnlijk de keuze om terug te keren wanneer ze er klaar voor is.
 
Twee weken geleden, ik meen op woensdag gaf ze aan de dag daarna op vakantie te vertrekken. Ze gaf dat ze nog niet wist wanneer ze zou terugkeren, ergens in december of ergens in januari. Doordat ze door haar reviews hier zo populair geworden is heeft ze waarschijnlijk de keuze om terug te keren wanneer ze er klaar voor is.
Ben bij dat meisje geweest die op haar plaats zit nu,een blonde Française,Tania dacht ik.Was dik un orde
 
Toen ik Elisabeth de laatste keer bezocht liet ze me weten dat ze volgend jaar maar voor kortere periodes zou komen. Heeft iemand meer details of ze dit echt meent? Zou jammer zijn om haar in het Gentse redlight district te moeten missen. T´is al zo mager wat de bezetting betreft.
 
Terug
Bovenaan Onderaan