Recensie Elisabeth, Gent, Vanderdoncktdoorgang 3r 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rubus

Vaste klant
Forumpionier
216
06/07/21
107
9
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Voetfetish
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Bij de Bulgaarse Elisabeth een bezoekje gebracht. Haar sletterig uiterlijk en manier van doen achter haar raam heeft me over de streep getrokken. Er zaten ook niet veel dames maar wilde toch van mijn zaad af. Ik heb het me niet beklaagt. Haar sexy highheels en voetjes hebben me eerst verwend daarna is ze overgegaan tot lekker pijpen. Afgewerkt in missionaris. Onverwacht heeft deze dame me gegeven waar ik van hou. Ik bezoek haar zeker nog. Wie heeft er nog ervaringen met haar?
 
Als je van een rijper hoertje houdt is Elisabeth voor mij een van de betere ervaringen. Ze is momenteel op vakantie en normaal terug rond 1 oktober vertelde ze me de laatste keer. Als ik naar Gent kom zal ik wel telkens in de verleiding komen om haar eens te bezoeken. Ik vind haar pijpen zeer goed en met haar lekkere sexy voetjes weet ze me ook goed te vermaken. Ieder zijn fetisj zeker.
 
Hey rubus, wat doet ze dan met haar sexy high heels? Zijn het van die doorzichtige heels dat ze heeft?
Ik hou ook wel van sexy voeten en sexy heels, vooral van die doorzichtige ??. Vermoed het wel als het de dame is die ik denk dat het is. Wat doet ze bij jou of wat deed ze bij jou om je naar binnen te lokken? Bij mij knipoogt ze steevast en pronkt ze weleens met haar mooie benen en zit ze dan idd te wiebelen met haar mooie sexy transparent heels die ze draagt, alsof ze het echt wel weet dat ze knappe voeten en benen heeft ??. Haar mond doet me wel vermoeden dat ze een goede blowjobqueen is. Gebruikt ze speeksel als ze bezig is met haar blowjob? Mag je haar poesje beffen, want dat is ook wel een van mijn favoriete. Kan het zijn dat jij begin de dertig bent ook? Denk dat ze valt voor jongere mannen en als je haar bezoekt effectief dat ze een extra kick krijgt. Nog niet willen testen momenteel maar omdat de bezetting zo laag is de laatste tijd misschien haar toch eens een kans geven??
 
Laatst bewerkt:
Haar sexy high heel zijn zwart met glittertjes, niet transparant. Ze geeft je een footjob en ik mag haar voetjes likken terwijl ze me lekker pijpt. Ik heb haar poesje kunnen likken maar haar lang beffen heb ik nog niet gedaan. Dat is voor een volgende keer. ? ik vind haar super Hot maar dat is natuurlijk persoonlijk. Ik ben er onverwacht binnen gestapt en voor mij is dit een positieve ervaring geworden die ik nog vaak zal bezoeken
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
100
Gent, valavond… De Gentle Walker rijd via de "Fly Over " Gent binnen en ziet in de schemering voor zich de 3 torens verschijnen. "Tijd voor wat ontspanning na een zware dag" denkt hij bij zichzelf.
Via de Zuid naar de Vlaanderenstraat en zo naar de Brabantdam, waar het nog vrij rustig is op dat uur.
Even een toertje doen met de wagen en dan richting Reep voor een parkeerplaats.
Ondanks het feit dat het vrij rustig is, staat de parking goed vol.
Maar goed, hij parkeert zich en begint aan zijn tocht naar de lekkerste buurt van Gent. ?
In de Belgradostraat is er niet veel bezetting op enkele ramen na.
Maar hij stapt vastberaden door richting Vanderdoncktdoorgang, want normaal gezien is Amanda (als dat haar naam is? ?) terug uit verlof.
Aangekomen bij "Het Glazen Straatje" ziet het er daar verlaten en donker uit. Uit een van de ramen rechts komt er licht. Of is dat de weerspiegeling van de lichten wat verderop?
Hij stapt toch maar verder het straatje in en ontdekt dat hij toch gelijk had: ze zit er!
Hij doet teken en ze lacht breed als ze hem ziet.
Ze maakt de deur voor hem los en ze begroeten elkaar hartelijk. ?
Ze weet hem te vertellen dat het waar ze vandaan komt toch wel stukken warmer was dan hier in België. Hij beaamt dat, terwijl hij zijn onderbroek op de bank legt. (Naast de sexpop die vanuit haar positie op de zetel mooi alles kan meevolgen ?).
Terwijl zij haar poesje verfrist, installeert de Gentle Walker zich op het bed.
Ze laat niet lang op zich wachten en fris gewassen beginnen ze aan het geile spel.
Zij gaat met haar nagels zacht over zijn hele lichaam en vergeet ook zijn balzak en kont niet.
Zacht schuift ze het condoom met haar mond over zijn harde lul en begint aan haar magische pijpwerk.
Ondertussen neemt ze nog een condoom die ze gebruikt om hem tijdens het pijpen een anale massage te geven. ?
Ze zit zo op hem dat hij haar frisse poes gemakkelijk kan verkennen met zijn tong.
Ze geniet er duidelijk ook van!
Als gevolg van dat fantastische pijpwerk en anale stimulatie laat een megaontlading niet lang op zich wachten.
Terwijl hij zijn orgasme voelt naderen gaat zijn tong te keer op dat lekkere poesje.
Eenmaal gekomen maakt ze hem rustig proper en is het tijd voor nog een deugdoende massage.
Even later zit het er weer op, en na nog een leuke babbel trekt de Gentle Walker de deur van haar kamertje achter zich dicht en stapt tevreden en voldaan, langs de donkere, niet meer zo verlaten straten terug naar zijn wagen.
"Tijd om iets te eten", denkt hij bij zichzelf terwijl hij de sleutel in het contact steekt en zijn wagen start…..
?
The Gentle Walker
 
Na mijn vakantie plan ik weerom een bezoekje met haar. Ik vind haar uiterlijk zo opwindend, niet de mooiste maar wel een type dat mij erotisch erg aantrekt. Haar manier van doen eens in haar kamer zorgt voor de juiste opwinding. Top hoertje
 
Hey rubus. Ja ze ziet er inderdaad niet zo aantrekkelijk uit maar ze heeft wel een sletterig iets over haar alsof je ziet dat ze al 500 keer bereden is en iets triggered het me wel om ze een keer uit te proberen. Denk ook wel dat ze al lang in het vak zit en dat ze een geil ding is ??. Weet je haar exacte leeftijd of denk je iets rond de veertig? Ik denk dat ze 44 is of zoiets. Mag je standaard haar poes likken of moet je aandringen, want zie dat gentle walker haar poes heeft mogen likken en dat ze ervan geniet ?welke lingerie draagt zij overigens? Mvg krokettje ps: vergeten van vragen of zij eventueel vaste uren heeft jij blijkbaar geweest in de dag en gentle walker in de avond, en heeft ze eventueel ook een vrije dag?
 
Laatst bewerkt:
Elisabeth is 45j vertelde ze me en de laatste keer zegde ze me dat ze het leuk vond hoe ik zacht met haar kusje speelde. Je voelt het aan of je mag of niet maar ik denk wel dat ze het niet zomaar bij iedereen toelaat. Ondertussen zijn we wel intiemer geworden met elkaar en dat creëert een GFE. tongzoenen is not done bij haar.
 
Ze heeft vroeger nog in Brussel gewerkt (2012-2016), nog welk ergens terug te vinden op Youppie.net.
Nu werkt ze lange shifts, 10u tot 22h maar voor de liefhebbers van Milfs zeker de moeite waard.
 
Ik heb deze week Elizabeth nog eens bezocht. Ik had graag iemand anders bezocht maar het aanbod beviel me niet dus voor zekerheid gekozen. Het is wel steeds een leuk weerzien gevolgd door lekkere sex bij haar. Pijpen is zeer lekker zoals ik het graag heb waarna ik haar in missionaris heb geneukt en zalig het condoom heb vol gespoten. Ze blijft nog tot einde deze maand en dan is ze weg tot midden april. Ze vertelde me dat het zeer rustig is en weinig mannen die komen wandelen.
 
Gent, valavond… De Gentle Walker rijd via de "Fly Over " Gent binnen en ziet in de schemering voor zich de 3 torens verschijnen. "Tijd voor wat ontspanning na een zware dag" denkt hij bij zichzelf.
Via de Zuid naar de Vlaanderenstraat en zo naar de Brabantdam, waar het nog vrij rustig is op dat uur.
Even een toertje doen met de wagen en dan richting Reep voor een parkeerplaats.
Ondanks het feit dat het vrij rustig is, staat de parking goed vol.
Maar goed, hij parkeert zich en begint aan zijn tocht naar de lekkerste buurt van Gent. ?
In de Belgradostraat is er niet veel bezetting op enkele ramen na.
Maar hij stapt vastberaden door richting Vanderdoncktdoorgang, want normaal gezien is Amanda (als dat haar naam is? ?) terug uit verlof.
Aangekomen bij "Het Glazen Straatje" ziet het er daar verlaten en donker uit. Uit een van de ramen rechts komt er licht. Of is dat de weerspiegeling van de lichten wat verderop?
Hij stapt toch maar verder het straatje in en ontdekt dat hij toch gelijk had: ze zit er!
Hij doet teken en ze lacht breed als ze hem ziet.
Ze maakt de deur voor hem los en ze begroeten elkaar hartelijk. ?
Ze weet hem te vertellen dat het waar ze vandaan komt toch wel stukken warmer was dan hier in België. Hij beaamt dat, terwijl hij zijn onderbroek op de bank legt. (Naast de sexpop die vanuit haar positie op de zetel mooi alles kan meevolgen ?).
Terwijl zij haar poesje verfrist, installeert de Gentle Walker zich op het bed.
Ze laat niet lang op zich wachten en fris gewassen beginnen ze aan het geile spel.
Zij gaat met haar nagels zacht over zijn hele lichaam en vergeet ook zijn balzak en kont niet.
Zacht schuift ze het condoom met haar mond over zijn harde lul en begint aan haar magische pijpwerk.
Ondertussen neemt ze nog een condoom die ze gebruikt om hem tijdens het pijpen een anale massage te geven. ?
Ze zit zo op hem dat hij haar frisse poes gemakkelijk kan verkennen met zijn tong.
Ze geniet er duidelijk ook van!
Als gevolg van dat fantastische pijpwerk en anale stimulatie laat een megaontlading niet lang op zich wachten.
Terwijl hij zijn orgasme voelt naderen gaat zijn tong te keer op dat lekkere poesje.
Eenmaal gekomen maakt ze hem rustig proper en is het tijd voor nog een deugdoende massage.
Even later zit het er weer op, en na nog een leuke babbel trekt de Gentle Walker de deur van haar kamertje achter zich dicht en stapt tevreden en voldaan, langs de donkere, niet meer zo verlaten straten terug naar zijn wagen.
"Tijd om iets te eten", denkt hij bij zichzelf terwijl hij de sleutel in het contact steekt en zijn wagen start…..
?
The Gentle Walker
Mooi geschreven! 👍👌
 
Meestal probeert ze een dagje vrij te nemen op MAANDAG, dan kan ze haar boodschappen doen en zo van die administratieve dingen. Elisabeth is al ten laatste om 10u00 in de weer en dat tot 22u00 's avonds, dus dat zijn lange shiften... We beseffen het niet altijd, maar de fysieke conditie van de dames is soms grenzeloos...
 
Terug
Bovenaan Onderaan