Recensie Elisabeth, Gent, Vanderdoncktdoorgang 3r 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Toen ik Elisabeth de laatste keer bezocht liet ze me weten dat ze volgend jaar maar voor kortere periodes zou komen. Heeft iemand meer details of ze dit echt meent? Zou jammer zijn om haar in het Gentse redlight district te moeten missen. T´is al zo mager wat de bezetting betreft.
Dat blondje die nu op haar plaats zit neukt echt lekker ! Aanrader in Gent
 
Dan ga ik dringend een bezoekje moeten inplannen. T´is van september geleden dat ik in Gent ben gaan wandelen en Elisabeth bezocht heb. Ze zal wel een opmerking maken dat het veel te lang geleden is en ze heeft gelijk ;)
 
Vandaag na enkele maanden Elisabeth nog eens bezocht. Het was weer een heerlijke vrijpartij en heb ten volle kunnengenieten van haar geil lichaam. En ja hoor ik kreeg de opmerking dat ik veel te lang was weggebleven. Volgende week dinsdag vertrekt ze op vakantie om rond 3 januari terug paraat te zijn in Gent.
 
Iemand die weet of Elizabeth al terug gespot is in Gent? Normaal wel maar voor ik de verplaatsing maak wil ik even zeker zijn dat ik niet voor niets naar Gent afzak.
 
Negatief, ze werkt al een hele tijd maar tot +/- 18u. De tijd dat ze nog 2 shiften na elkaar deed en tot 22u werkte, dat is al eventjes geleden ondertussen.
 
Dan ga ik een ander toppertje moeten zoeken voor vanavond. 🤔
Sara is een goeie. Staat in bar navy naast Monica. Onlangs heb ik er nog een recensie over geschreven. Ook lora is een goeie. Staat nu wel op andere plaats dan vroeger blijkbaar. Op het koertje net als je van het glazen straatje komt op je rechterkant. Denk in dat groot raam waar ze soms met 2 of 3 zitten.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Nou, ik ben je dus lekker voor en ben er vandaag alvast nog bij geweest. Was eigenlijk alweer een heel tijdje geleden, dus dat ben je aan haar wel verplicht vind ik dan.

Heb de indruk dat ze "scherper" staat dan voorheen, ze heeft een zeer mooie taille, bijzonder, en is volgens mij mooier geworden door ouder te worden, moet je kunnen. Zeer positieve ingesteldheid, kom je niet overal tegen.

En als ik ze vergelijk over de jaren heen, is het sowieso een feit dat zij nog meer dan vroeger, en ze doet dat heel soepel, de klant kan "aanvoelen".... en zonder dat je het merkt tegemoet komt aan wat je wil. Dat is wat men noemt "ervaring", nietwaar, en daar heeft ze wel wat van, jaja....

Kortom, als je bij haar gaat, zal je niet gauw bedrogen buitenkomen, wel integendeel. Een fijne dame, hopelijk blijft ze nog een tijdje in ons midden, bij mij staat ze alvast hoog genoteerd.
 
Hier wel wat gelezen. Kan iemand mij zeggen waar die blijkbaar fantastische Elizabeth juist te vinden is. Altijd zelf plaats? Huisnummer zou leuk zijn 😀
 
Hier wel wat gelezen. Kan iemand mij zeggen waar die blijkbaar fantastische Elizabeth juist te vinden is. Altijd zelf plaats? Huisnummer zou leuk zijn 😀
Beste more luve.
Ik denk dat het toch wel vrij duidelijk is waar deze dame te vinden is? Bovenaan staat toch duidelijk het adres en het nummer vermeld. Zoals tuftuffer zegt, zoekt en u zal vinden, ze valt allezins genoeg op laat het ons zo samenvatten. Als je al de bevindingen en beschrijvingen samenlegt dan vallen alle puzzelstukjes samen. Geniet ervan en een prettig weekend gewenst.
 
Terug
Bovenaan Onderaan