Recensie Elisabeth, Gent, Vanderdoncktdoorgang 3r 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
... maar wel opletten en niet te lang meer wachten want... eind volgende maand zou ze vermoedelijk definitief vertrekken... !!
Klopt, vertelde ze me ook de laatste keer. Ze wil in Sofia een eigen zaakje opstarten dat niet met sex te maken heeft. Daarna mss nog een paar keer per jaar terug komen voor enkele weken om wat extra te verdienen. We zien wel wat het zal worden. Ik probeer haar nog deze week of volgende week te bezoeken.
 
Ik vrees dat we deze parel binnenkort gaan moeten missen. Ik bezocht haar vorige week en nogmaals sprak ze van niet meer terug te komen. Ze vertrekt 24 juli om in sofia een zaak op te starten. Mss komt ze ieder jaar nog wel eens terug voor een paar weken maar dat is niet zeker. Ze gaat me op de hoogte houden. Haar appartement heeft ze in ieder geval al opgezegd. Dus ik vrees dat ze het meent. Jammer voor de fans van Elizabeth.
 
Elizabeth blijft zeker tot het eind van het jaar wist ze me te vertellen. Verder hebben we ons goed geamuseerd en het was een leuk weerzien.
 
Elisabeth is 45j vertelde ze me en de laatste keer zegde ze me dat ze het leuk vond hoe ik zacht met haar kusje speelde. Je voelt het aan of je mag of niet maar ik denk wel dat ze het niet zomaar bij iedereen toelaat.

Ik ben vandaag om 14 uur binnengegaan in de PVD 4 rechts, en er zat inderdaad een blonde die zowel Frans als Engels sprak. Maar, tegen mij vertelde ze dat ze "Adéline" heette, en ook leek ze me véél jonger dan 47 jaar (het geciteerde bericht is meer dan twee jaar oud). 🤔 Ik schat eerder rond de 25.
 
Ik ben vandaag om 14 uur binnengegaan in de PVD 4 rechts, en er zat inderdaad een blonde die zowel Frans als Engels sprak. Maar, tegen mij vertelde ze dat ze "Adéline" heette, en ook leek ze me véél jonger dan 47 jaar (het geciteerde bericht is meer dan twee jaar oud). 🤔 Ik schat eerder rond de 25.
Ja dat is ook Adeline. Met fake tits toch? Ze is van Servië en zat vroeger ook in de Vanderdonck maar op de hoek daar aan. Het binnenpleintje.
 
Waarom vind ik zo vaak niet wat ik zoek. :cry: Maar ik vond Adeline ook een lekkere dame. :) Bestaat er een topic over deze?
Denk dat je bij Adina bent geweest, beschrijving en locatie klopt, is alleen rond de 35 ipv 25. Spreekt ook zeer goed Frans én Engels.
Ze zat voorheen aan de overzijde, daarna weer in het niet-overdekte deel, en nu in n° 4.
Heb er zeer, zéér aangename ervaringen mee, kort geleden nog bij geweest, killer-body, heerlijk toeven daar.

 
Deze week ga ik Gent nog eens verkennen. Ik hoop dat Elizabeth aanwezig zal zijn. Voor mij toch de betere in Gent. Ik laat het jullie weten of ze er nog is en tot wanneer, laatst vertelde ze me dat het voor een paar maanden was maar met de dames weet je maar nooit...
 
En erna zal ze er ook wel blijven. Verschillende keren met Elisabeth al paar keer aan de deur gesproken omdat ze soms zelf teken doet om te komen en dan praat ze al eens graag. Ze doet het blijkbaar enorm graag en ze kan er moeilijk genoeg van krijgen. 🤣🤣. Dus ik heb niet echt een vermoeden dat ze er snel mee zal stoppen. Ze kickt er denk ik op om steeds nieuwe mannen over de vloer te krijgen.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze dame heeft mij uiteindelijk over de streep getrokken om binnen te komen.
Bij binnenkomst wel gevraagd om mij aan haar een beetje op te warmen, het is wel (eindelijk eens) mooi weer maar mijn handen hebben wel koud.
Ze nam haar tijd om zich uit te kleden, voor een keer was ik sneller dan de dame zelf.
Eerst even de handen wassen en ik mocht plaats nemen op bed, ze vroeg of ze haar high heels mocht aanhouden en ze liet op het tv scherm een filmpje spelen.
Ze heeft zelf graag dat je haar aanraakt na een tijdje vraagt ze zelf om aan het pijpwerk te beginnen!
Terwijl je gepijpt wordt zie je op het tv scherm een andere kerel gepijpt worden!
Van het betere pijpwerk dat ik al mocht ervaren maar deze dame is ook zeer ervaren, bij haar kom je voor quality time.
Ze vraagt daarna welke positie je wil en beginnen doe ik op haar.
Voor ik eraan begon likte ik heel lichtjes haar tepels.
Een tweede standje in cowgirl position ligt ze heel dicht bij je en ze kust uw kaak en hals waardoor het condoom vrij snel gevuld werd.
Deze dame begrijpt de Nederlandse taal goed maar kan het zelf niet zo goed spreken.
Ze antwoord dan dikwijls in het Engels.
Ze is geen 25 jaar meer maar dat ben ik ook niet meer, ze is nog heel strak.
Ze begint niet heel vroeg meer in de morgen omdat er soms nog teveel raar volk rondloopt.
Ikzelf was haar eerste klant rond kwart na elf.
Tijdens de feestperiode blijft ze in het land want al die drukte op de luchthaven heeft ze niet graag.
 
Terug
Bovenaan Onderaan