Recensie Mika Vanderdoncktdoorgang 16M bar Vogue 3 nachtshift 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

dorisday

Stamgast
Forumpionier
567
06/07/21
277
13
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Bezoekje gebracht aan de Roemeense Mika die - naar haar eigen zeggen - idd. sinds 14 dagen werkt in de nachtshift in Gent. Dat zal ook wel kloppen. Ze is vrij jong (ik schat tussen de 20-25 max.) klein en lichtgewicht met mooie looks... Kamt zeer veelvuldig haar lange blonde haren voor het raam... Standaard prijzen 50 vr 15 min en 100 vr 30 min.
Gekozen voor 100 vr 30 min. Heerlijke handmatige opwarming (op mijn vraag), daarna condoom aangebracht en goede en voldoende lange pijpbeurt. Daarna de klassieke 3 standjes waarbij ze je wel aankijkt maar weinig gekreun en weinig geile praat. Is wel vriendelijk. Ik denk dat ze gezien haar leeftijd nog vrij 'nieuw' is in het vak en nog wat ervaring moet opdoen (je op een 'geile' manier aankijken, geil kreunen,...). Ik denk dat deze meid nog een figuurlijke groeimarge heeft en kan 'uitgroeien' tot één van de beteren in Gent (nachtshift).
Naar ik gelezen heb kan (69) beffen voor de totaalprijs van 100 euro en is het 50 euro meerprijs voor PZC... Ivm tongzoen, anaal etc... weet ik het niet gezien ik daarvoor altijd pas. (zie een eerdere recensie van een wandelaar).

Nu Antonia Schepenenvijverstraat 23/3 (wellicht - naar haar eigen zeggen - definitief) en Alexandra (Vogue 3) er (voorlopig ?) niet zijn rest eigenlijk niet zo heel veel meer die mij extreem aantrekt.

Op Schepenenvijverstraat 19A 1 (bar Crystal) stond een 'nieuwtje met een mooie looks en vriendelijke lach...
Dan heb je nog de - voor mij - bloedmooie Anna Schepenenvijverstraat (bar Navy 2M) maar die heeft bij momenten haar streken (...) en het is eerder soft seks...
De blonde (lange haren) - naar eigen zeggen - half Russchische / half Spaanse tengere Lora Schepenenvijverstraat 19A 2 (bar Chrystal) heeft momenteel (samen met Anna Navy) veruit het meeste werk in Gent. Ze is qua service zeer goed vergelijkbaar met Mika (Vogue 3).
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan