WHEM Elise, Hasselt/Turnhout/Hulshout

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Misschien is het interessant als je wat meer info geeft, ... leeftijd, taal, uiterlijk, ...
De Elise die ik bedoel moet inmiddels begin 40j zijn, lang blond haar, slank (1m75-78 en 55kg ofzo), een stel D-cups (fake).
Kortom een model die zomaar kan meedoen aan Miss België (ze is dus Belg voor de duidelijkheid).
Haar vertederende persoonlijkheid maakt haar algauw 10-15 jaar jonger, ze kan over alles praten en ze is goed tussen de lakens.
De GFE die ik nooit elders heb ervaren...
 
De Elise van Turnhout/Hasselt, met de terechte schitterende recensies, is zeker niet de dame met de link die hier wordt weergegeven.
En ik kan het weten want ik was bij wijze van spreken "kind aan het huis".
Ze is al langer van de radar wegens privé zaken en ik vrees dat zij niet meer terugkomt.
 
De Elise die ik bedoel moet inmiddels begin 40j zijn, lang blond haar, slank (1m75-78 en 55kg ofzo), een stel D-cups (fake).
Kortom een model die zomaar kan meedoen aan Miss België (ze is dus Belg voor de duidelijkheid).
Haar vertederende persoonlijkheid maakt haar algauw 10-15 jaar jonger, ze kan over alles praten en ze is goed tussen de lakens.
De GFE die ik nooit elders heb ervaren...
Doe haar hart niet breken met die "begin 40" :) Er staat, ook in 2023, nog steeds een 3 vooraan! Maar idd een absolute topper wat betreft GFE, hele lieve en knappe meid ook.
 
Doe haar hart niet breken met die "begin 40" :) Er staat, ook in 2023, nog steeds een 3 vooraan! Maar idd een absolute topper wat betreft GFE, hele lieve en knappe meid ook.
Het was een schatting op basis van gesprekken die we ooit hebben gehad in 2014/15.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan