- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Totale kosten (in euro)
- 100
Ik had deze jongedame al een paar keer zien passeren op RL. Ik vond haar foto's wel mooi, ik heb het er dan maar op gewaagd… en me dit absoluut niet beklaagd.
Elise is een mooie jongedame, ze zou een studente kunnen zijn. Ze is heel naturelle, uitgezonderd de opgespoten lippen.
Ze is erg vriendelijk en de communicatie is best wel oké. Ze is Duitse en Engels is geen probleem.
Vrijen met Elise voelde als vrijen met je eigen vriendin. Ze weet zich heel sexy te presenteren.
Alls standjes passeerden de revue, pijpen is met condoom, maar tongzoenen doet ze wel (al proef je wel sigaretten).
Ik ben zeer tevreden weer naar huis gekeerd.
Elise is nu vertrokken uit Leuven, maar ze heeft gezegd dat ze later in augustus nog een paar dagen terugkomt.
Haar advertentie is momenteel dan ook verdwenen. Ik zal ze toevoegen wanneer ik ze tegenkom.
Elise is een mooie jongedame, ze zou een studente kunnen zijn. Ze is heel naturelle, uitgezonderd de opgespoten lippen.
Ze is erg vriendelijk en de communicatie is best wel oké. Ze is Duitse en Engels is geen probleem.
Vrijen met Elise voelde als vrijen met je eigen vriendin. Ze weet zich heel sexy te presenteren.
Alls standjes passeerden de revue, pijpen is met condoom, maar tongzoenen doet ze wel (al proef je wel sigaretten).
Ik ben zeer tevreden weer naar huis gekeerd.
Elise is nu vertrokken uit Leuven, maar ze heeft gezegd dat ze later in augustus nog een paar dagen terugkomt.
Haar advertentie is momenteel dan ook verdwenen. Ik zal ze toevoegen wanneer ik ze tegenkom.