Recensie Elison, Antwerpen, Schippersstraat 29/2 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

hansgelderland

Stamgast
Forumpionier
626
30/06/21
1.171
3
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Vanmiddag weer eens het SKW bezocht. Er was, ondanks sommige negatieve berichten, toch best wel een redelijke bezetting. Op SS 29 zag ik een leuke blondine staan. Ze had wel een aantal tatoeages, o.a. een flinke op haar linker bovenbeen. Ik ben geen fan van tatoeages, dus ik twijfelde en heb eerst nog wat rondjes gelopen. Uiteindelijk toch wat info gevraagd en tot mijn verbazing bleek dit een Nederlandse jongedame te zijn. Ik vond dit erg verrassend, dat zie je toch bijna nooit meer. Ze was ook erg vriendelijk en ik ben over mijn tatoo afkeer gestapt en naar binnen gegaan.
Het was een leuke sessie, eerst een beetje friemelen en ik mocht haar ook vingeren. Pijpen en neuken was beide oké. Al met al een leuke date en een herhalingsbezoek zit er zeker in.
 
Ze stond inderdaad voor het middelste raam. Ik moest 2 trappen op om naar haar kamer te gaan en daar op de deur stond nr. 3. En daar ga ik dus van uit.

In het SKW denken we niet in kamers maar wel in ramen.

SS 29 heeft 3 ramen en je telt dus de ramen van links naar rechts:

SS 29/1 is dan het linkse raam
SS 29/2 is dan het middelste raam
SS 29/3 is dan het rechtse raam.

Hoeveel trappen je op moet of welk nummer er op de kamerdeur staat is van geen enkel belang.

De bovenvermelde regel van raamnummering geldt voor elk pand in het SKW. Villa Tinto heeft een aparte nummering. Zie ook het plannetje van het SKW in het vaste topic.

Ik ga er dus vanuit dat deze dame op SS 29/2 staat.
 
Ik ben zeker dat ze op SS 29/2 werkt. Aan dat raam heb ik al enkele keren, ook de middag een bordje zien hangen dat aangaf dat er een nederlandse dame werkt.
 
In het SKW denken we niet in kamers maar wel in ramen.

SS 29 heeft 3 ramen en je telt dus de ramen van links naar rechts:

SS 29/1 is dan het linkse raam
SS 29/2 is dan het middelste raam
SS 29/3 is dan het rechtse raam.

Hoeveel trappen je op moet of welk nummer er op de kamerdeur staat is van geen enkel belang.

De bovenvermelde regel van raamnummering geldt voor elk pand in het SKW. Villa Tinto heeft een aparte nummering. Zie ook het plannetje van het SKW in het vaste topic.

Ik ga er dus vanuit dat deze dame op SS 29/2 staat.
Prima, ze stond inderdaad aan het middelste raam, dus 29/k2 wordt het dan. Het is inmiddels al aangepast, zie ik.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Fijne, zeer knappe dame.
Zeer strak ook.
Idd een Nederlandse jongedame.

Aftrekken gebruikte ze geen glijmiddel, dat dan maar even gevraagd.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze middag ook eens binnen geweest bij dit schatje
Wat een vrouw, direct leuke babbel int Nederlands ze is 21 zei ze en de tatoeages waren mooi en opwindend vond ik..
Man wat kan die lekker pijpen en gevarieerd en zeer lang en daarna neuken in Da jong kutje
Pittig detail ze gebruikt weinig of geen glijmiddel dus je voelt alles nog daarvan binnen...
 
Gisteren rond een uur of half 6(pm) enkele keren de ss afgelopen. Telkens wanneer ik raam van Elison passeerde had ze in de mot dat ik naar haar gluurde.
Ze beantwoorde mijn gegluur telkens met een hele lieve uitnodigende maar toch ook geile blik.
De derde keer was ik iets de dicht gepasseerd, zag dan pas echt goed hoe mooi ze wel was en gluurde net iets te lang.
Ze maakte haar raampje open,voor ik het wist namen de hormonen het over van het verstand en was ik op weg naar haar kamer.

Door (zeer leuke) omstandigheden was ik op dat moment eigenlijk al helemaal uitgeput. We spraken af voor het basis tarief (50e/20min) en mijn plan was gewoon om "de boel wat af te tasten" (lees kwalificeren voor een opvolgbezoek).

Dacht echt niet dat ik in staat zou zijn om nog iets te kunnen verrichten. Vol bewondering nam ik deze natuurlijke schoonheid helemaal in me op.
Mijn vingers streelde haar van tattoeage naar tattoage. Terwijl ze die toelichte voelde ik hoe zacht huid wel was. Ik vroeg achter haar leeftijd.
Ze is idd nog maar 21. Na de ledematen was het tijd voor de tattoes op haar romp.
Ze ontblote haar borsten. Pure schoonheid, puur natuur, zoals borsten (voor mij) moeten zijn. Zeer mooi gevormde, stevig, jonge exemplaren met prachtige lichte tepels die enorm uitnodigde om gekust, gelikt en gezogen te worden.
Had me op dat moment ingehouden (de tijd tikt en wou de rest nog zien) en mij enkel bij het zachte streelwerk gehouden.
En dan kwam ik bij haar kont terecht. Ook hier enkel het beste van het beste.
Mooie ronde welgevormde stevige kont met boterzachte blanke huid zonder enige vlekje ,spikkeltje deukje of whatever.
Een kont waar ge gewoon je gezicht wil induwen en het er nooit meer weghalen.

Na het verstand overwonnen de hormonen het deze keer van de vermoeidheid en vroeg haar of ik bij haar kon douchen.
Aangezien dat geen probleem was heb ik mijn bezoek met een uur verlengd.
Door haar haarextenties kon ze niet mee onder de douche, maar ze hield me wel gezelschap. Leuk.

Supersnel terug het bed op, face to face. Terwijn ze mijn "kleine broer" streelde nam ik haar gezicht nog even helemaal op.
Prachtige blauwe ogen, mooie neus. Haar lippen waren nog aan het herstellen van een "opvulbeurt" dus die beschrijf ik later wel.
Kon en mocht haar al wel kussen. Mijn handen waren al weer rond haar borsten en al snel volgde mijn tong en lippen. Ik voelde me weer 20.

Het werd gezelliger en gezelliger (verdere inhoud, laat ik aan jullie fantasie over), maar weet dat het uurje sneller voorbij was dan de eerste 10 minuten.

Oja, wat ik vertelde over haar kont, kan je doortrekken naar haar rug. Denk dat ik nog nooit zo een "blanke" rug (mooi wit, zonder enige vlekje, moedervlekje, puistje,..) gezien heb.
Als dat ook je ding zou zijn, wacht niet te lang was ze zou hier ook een tattoe willen laten zetten. (dont do it Elison)

All in all: was eigenlijk fysiek een beetje te moe om deze keer al haar kwaliteiten echt te leren kennen. Toch een van de beste ervaringen en enorm belovend voor de volgende keer.
 
Jammer. Ik wou nog steeds een 2e bezoekje aan haar brengen, maar dat gaat dus niet zo snel lukken. Afwachten maar, het zou me ook niet verbazen als ze helemaal niet meer komt.
 
2 weken geleden heb ik ze nog gehad. Toen leek ze nog positief over Antwerpen, ze ging een appartement zoeken enzo. Ze heeft natuurlijk al in Den Haag en Amsterdam gezeten, mss wil ze weer iets nieuw.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Vandaag langsgeweest. Ik denk dat ze Alison heet. Die kleine taalverschillen tussen Belgen en Nederlanders. Waardoor wij Frenk, Petrick en Elison begrijpen.

Maar goed. Ik heb haar vandaag rond 14u bezocht. Mooie verschijning: lang blond haar, een slank lelieblank lichaam met stijlvolle tattoos.

Gekozen voor de standaard pijpen en neuken. Het pijpen was beter dan de standaard. Ze weet hoe dat hoort en deed dat met het nodige gevoel en diepte. Ze zat naast me op d'r knieën en vroeg me af of dat een uitnodiging was tot 69, maar heb dat zo gelaten.

Dan in missio geneukt. Daar kan ik moeilijker een beoordeling over geven. Ik had ze zo lang laten pijpen (het was te lekker) dat ik eigenlijk al op de edge zat toen ik begon te neuken. Ze had ook geen glijmiddel nodig. Ze ging lekker klaar liggen, benen wijd en die glad geschoren kale kut vanzelf een beetje nat
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Onlangs ook eens binnen gestapt bij deze meid.
Wat een prachtig lichaam. En uitstekende service.
Ik denk dat ik haar nog regelmatig ga bezoeken.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan