Recensie Elissa (Elly), Aarschot/Rillaar 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

AvgBanana

Wandelaar
63
28/09/21
50
12
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/mijn-naam-is-elly.html
Totale kosten (in euro)
150+50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vlot afgesproken met deze dvp in het Engels.
Was eerst een twijfelgeval, aangezien ze eerst Engels was en dan Bulgaars, maar haar Engels is heel goed.
En ze is een Roemeense.

Afgesproken voor GFE (tongzoenen) en anaal.
Adres is gekend adres is Rillaar, dus vreesde er al een beetje voor.

Bij aankomst vlot gecontacteerd en binnen geraakt. Het is de dame op de foto's met enkele kilo's meer, maar zeker niet mollig.
Ze zag er goed uit in lingerie en haar met een broek vol goesting gevolgd naar boven met mooi zicht op een lekker gesluierde kont.

Op de kamer netjes het financiële afgehandeld en een leuke babbel.
Bij het uitkleden zag ik dat haar lichaam er wel goed uitzag, maar er werd aan de buik wel wat gesleuteld en licht loshangend vel: veel littekens, maar een grote tatoeage bedekte het wat.

Begonnen met een lekker ontspannende massage van rug en benen (een van de betere die ik al heb meegemaakt).
Dan wou ze lekker stoeien en begonnen met kussen en dan begon het al: geen tong, maar kussen deed ze wel lekker. Mijn tong zat wel in haar mond, maar geen sigarettensmaak.
Dan naar beneden wat ze wel lekker vond en haar heupen bewoog en mijn kop vastpakte. Vingeren is toegestaan.
Nadat ze is klaargekomen heeft ze me kort gepijpt mc tot de paal goed rechtstond en wou ze er meteen aan beginnen.
Verschillende standjes uitgeprobeerd, waarbij ze heel gewillig de standjes deed die ik wou en ik haar ook anaal vingerde.
Geëindigd met anaal, wat wel heel strak was (of ze kneep het heel goed toe).

Daarna leuke babbel en douchen.

4* omdat er wel een klik was en een leuke babbel en date, maar spijtig van de beloofde tongkus die ze niet gaf.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan