Recensie Elissa (Roe), Antwerpen, Verversrui 13/1 (dag)(vh SS 12/2) 4,70 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Haarkleur
Zwart
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
200
De gustibus natuurlijk… Ik bezocht haar begin deze week en kwam zeer tevreden weer buiten. Een moordlijf toch wel, vriendelijk, spoorde me wat aan en nam meer dan voldoende zelf initiatief. Passeerden de revue, sommige zaken meer dan eens zodat we een uurtje konden vullen: pijpen zonder, tepelzuigen, beffen, rimmen, 69, aftrekken, prostaatmassage, footjob, doggie, cowgirl, reverse cowgirl, facesitting. Afgesloten met het onderspuiten van die toch wel geweldige joekels op zo'n tenger lijfje. Ze is absoluut mijn type meid - maar dat is idd niet noodzakelijk een perfecte match voor iemand anders.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/elissa-sweet.html
Totale kosten (in euro)
50
Deze middag eerste maal deze dame bezocht. Direkt achter haar de trap op naar de kamer met spiegel aan de plafond, met een prachtig zicht op die lekkerre kont en billen. Voor de eerste maal gekozen voor het standaardpakket van 50€. Ze heeft een prachtig lichaam en geweldig lekkere borsten. Na de lekker geile sex nog een toffe babbel gehad met deze symphatieke dame.
Deze topper zal mij zeker snel terug zien voor een langer bezoek.

Terug
Bovenaan Onderaan