Recensie Eliza, nummer 9 links 3,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hobbybob

Vaste klant
182
08/09/21
148
15
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag rond de middag op een behoorlijk leeg plein viel mijn oog op de bevallige dame met knalrode lippen op nr 9. De gok genomen en bij Roemeense Eliza naar binnen gegaan. Vriendelijke meid, Zeer fraai gevormd met heerlijke tietjes. Jammer genoeg wilde ze niet gevingerd worden. Pijpen was goed, neuken op zich ook maar ze hield steeds haar hand erbij. Das voor mij toch altijd wel een afknapper. Wel lekker gekomen in doggy maar herhalingsgevaar? ik twijfel....
 
@Hobbybob dezelfde dame als deze?
Durf ik niet te zeggen, de link werkt niet dus zie geen foto's. Dame zei nog niet lang in NL te zijn maar dat weet je natuurlijk nooit.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Vanmiddag bij Eliza geweest.
Super mooi Roemeens meisje met prachtig slank lichaam met super mooie B cup tietjes. Die zijn echt prachtig, kleine tepels en tepelringen en lekker stevig en die mocht ik likken.
Was spontane meid ook. Pijpen was perfect en na in 3 standjes geneukt te hebben ben ik heerlijk klaar getrokken zc.
Ze hield idd soms, niet altijd, haar hand erbij en voorkwam dat ik helemaal op haar ging liggen maar dat mocht de pret niet drukken.
Heerlijke meid
100% herhalings gevaar
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ook bij haar geweest een tijdje geleden alweer. Ze is inderdaad wel een hele knappe dame.
Ze doet niet echt haar best om klanten te trekken en lijkt een beetje arrogant achter het raam. Maar eenmaal binnen is ze toch heel vriendelijk.
Opzich was alles wel goed zeker voor 50 euro en zeurde niet zoals sommige om meer geld.
Niet meteen herhaling gevaar vanwege andere dames zoals Beatrice en Carina maar ik zou wel een keer een half uurtje willen doen om te kijken of de service dan nog beter wordt.

Zeker een leuke afwisseling als het rustig op het plein is kwa bezetting.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vanavond bij deze dame geweest. Mooie slanke dame met mooie borstjes.
Vriendelijk wel welkom, geen gezeur over geld en geen klokkijker.
Eliza begon met pijpen. Mooi afwisselend maar niet heel diep. Dit was overigens niet storend.
Na een aantal minuten kwam ze uitzichzelf bovenop zitten en bereed me in afwisselende tempo's. Hierna missionaris gedaan en heerlijk het rubbertje vol gespoten. Eliza kijkt je tijdens de seks ook met regelmaat diep in de ogen. Het handje was aanwezig maar niet storend ik kon diep genoeg doorstoten.
Als je van tiny houd is het een aanrader.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan