Recensie Paula, Alkmaar (voorheen Schagen) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

klitohopper

Newbie
Forumpionier
23
05/07/21
14
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/schagen/4656045-paula
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik was weer eens in Nederland en keek op Kinky of er nog wat in de aanbieding was. Mijn oog viel al een maandje geleden op Paula. Toen werkte ze nog vauit Alkmaar. Daarna heb ik haar in het oog gehouden. Ze bleef steeds vanuit de Noordkop opereren: Alkmaar, Hoorn, Heerhugowaard, weer Alkmaar en nu vanuit Schagen.

https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/schagen/4656045-paula



Deze dame intrigeerde me. Tussen het Latinageweld viel deze Roemeense dame op vanwege de naturelle foto's die er van haar zijn. Sommige advertenties van Latina's zijn wel opgebouwd uit 5 bodydoubles. Wanneer je dan bij de dame aankomt, blijkt het een belegen moddervette dame te zijn. Je rent meteen in paniek weg.

Ik trok de stoute schoenen aan en pakte de telefoon voor een afspraak met Paula. De afspraak was gemaakt. Ze praatte goed Engels en heeft een mooie stem. Ik startte de auto en reed onderweg naar Schagen. Parkeerde auto en ging naar haar werkplek. Dit was even zoeken, maar uiteindelijk toch gevonden.

Ze stond al voor de deur te wachten. Een vrouw met een mooi gezicht, maar met een angstige blik in de ogen. Iemand die duidelijk niet op haar gemak was. Je vraagt je altijd af hoe zo'n vrouw in Nederland terecht komt om haar lichaam te verhuren.

Ik kwam versgedoucht binnen, mijn haren waren nog nat. Ik was vandaag de eerste klant van Paula, ze was dus nog fris. We gingen naar het kamertje waar ze haar diensten aan ging bieden. We keken elkaar aan en ze ontspande een beetje. Ik gaf haar E200,--. Haar tarief is E150,-- per uur. Ik zei dat die E50,-- extra voor haar was. Ze gaf me maar een knuffeltje extra.

We ontkleedden ons en ik vond dat ze wel wat heeft. Een aantrekkelijke naturelle vrouw die op de een of andere manier het geluk nooit heeft kunnen vinden. We gingen op bed liggen en begonnen elkaar te knuffelen. Ze vroeg waar ik vandaan kwam en wat ik deed. Ook de immer terugkomende vraag of ik getrouwd was en kinderen had. Ik krijg toch steeds een beetje een raar gevoel bij die vraag.

Ik streek een paar keer goed over haar rug en voelde meteen dat ze stijf van de stress stond. Ze lag bovenop me en ik begon haar rug te kneden. Dat vond ze lekker. Ik bood haar aan om haar eens goed te masseren. Daar ging ze gretig op in. Ze ging op haar buik aan de kant van het bed liggen en ik stond op om haar te masseren.

Eerst haar nek en haar schouders eens goed losgemaakt. Vroeg haar of ze veel stress had. 'Ja', zei ze. 'Ik voel het', antwoorde ik. Daarna haar rug en haar billen gemasseerd. Stiekum in haar kontje gekeken. Ze doet geen anaal. Vervolgens haar benen gemasseerd. Haar voeten en tenen waren daarna aan beurt. Toen ik haar voeten stevig onder handen nam, kwam er een grimas op haar gezicht. Ik vroeg haar of ze veel op naaldhakken liep. Dat was zo. Haar tenen gemasseerd, haar nek en schouders nog een keertje extra en ten slotte haar armen. Voor haar rechterarm moest ze zich omdraaien. Ik zag dat haar tepels opgezwollen waren. Dit betekende dat ze in de stemming begon te raken. Toen ik klaar was met de massage ging ik naast haar liggen en keek haar aan. Ze was duidelijk minder gespannen dan toen ik binnenkwam. Ik streelde haar over haar gezicht en haar mondhoeken gingen omhoog. Waar een goede massage wel niet goed voor is. (Ook de E50,-- extra zal geholpen hebben!)

Omdat ik een drukke tijd gehad heb, was ik bang dat ik tijdens het pijpen meteen klaar zou komen. Het leek het me handig om me niet te laten pijpen. Ik stelde haar voor om haar daarom te gaan beffen. Ze was nog steeds opgewonden en ging er meteen voor liggen.

De kunst van het beffen is eerst het vinden van het puntje van de clitoris. Ik vergelijk deze altijd met de plus van een anderhalf volt batterijtje. Wanneer je het met je tong beroert, voel je een beetje spanning. Het was even zoeken, maar toen ik deze gevonden had begon ik deze te beroeren. Voor het beste resultaat moet je zelf door je neus ademen en met je mond een klein vacuüm trekken. Ik begon haar clitorus steeds meer te beroeren. Beetje sneller, beetje trager. Stapje voor stapje begon ze te krioelen en schokkend te bewegen. Ik was goed bezig.
Met mijn handen speelde ik met haar tepels. Ze begon steeds heviger te schudden en geluid te maken. Ze kreunde alles bij elkaar. Ze raakte in vuur en vlam. Met haar benen kneep ze mijn hoofd bijna fijn. Nog even volhouden en dan is ze compleet in space. Dit duurde daarna niet lang meer. Ze hield het niet meer schreeuwde het uit van genot. Missie één was geslaagd.

Ik ging op haar liggen en gaf haar een kusje op haar mond. Ze sloeg haar armen om mij heen en begon mij stevig te tongzoenen. Het knetterde er over. Ik stopte mij pielemans in haar vagina en begon haar te neuken. Ze begon weer te kreunen. Na een klein poosje pompen kwam ik heerlijk klaar. Ik spoot haar helemaal vol. We waren het condoom vergeten. Paula was nog in de wolken totdat ze zich realiseerde dat we zonder condoom geneukt hadden. Ze raakte lichtelijk in paniek. Ik zei dat ze zich geen zorgen hoefde te maken en vertelde dat ik al jaren geleden geholpen ben.
We lagen nog op elkaar en gingen nog een beetje tongen. Daarna waste we ons en kleedden we ons weer aan.

De gok had goed uitgepakt. Ze intrigeerde me omdat de foto's op Kinky zo naturel waren. Ze is nogal een kat-uit-de-boom kijker, maar zodra je haar op haar gemak gesteld hebt dan heb je een heerlijke tijd samen.

Ik kan haar van harte aanbevelen.

Herhalingsgevaar: Vrij groot.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan