Recensie Eliza shemale, Lanklaar 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hornypony

Vaste klant
Forumpionier
123
15/07/21
81
33
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
BDSM spel
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Biseks
  4. Klaarkomen in mond
  5. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/eliza-shemale.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Een Spaanse dame met iets extra's. Ontzettend mooie meid, lekker schoon. Ontvangt in love hotel, prima geregeld. Kunt vooraf en achteraf douchen. Spreekt redelijk Engels ondanks haar Spaanse afkomst.
Paar keer geweest en de sex is altijd heerlijk, zoenen vindt ze leuk maar neuken leuker. Na wat inleidend gelik, gevrij en gepijp (wederzijds) doet ze al snel condoom om en rijgt mij aan haar lans. Ze is niet enorm geschapen, prima maat die ik pijnloos kan hebben. Na klaarkomen is ze ook nog lief, je wordt niet weg gejaagd zoals bij vele latinas.

Voor de liefhebbers doet ze bdsm.
.
 
Mooie, sexy vrouwelijke TS.
Knuffels en kussen bij de deur.... kleding uit en toen werd ik het bed op getrokken...
Binnen 5 minuten stak ze mijn harde pik zo in haar geile kontje waar hij zonder problemen helemaal in verdween.

Lekker haar kontje geneukt en vervolgens verdween mijn pik tot aan de wortel in haar mond.
Daarna van rol gewisseld en ze heeft mijn kont langdurig lekker in div standjes geneukt.
Vervolgens kwam ze weer in cowgirl op mijn paal zitten en terwijl ik lekker diep in haar kontje spoot kwam ook zij lekker klaar....

Nog een praatje, ff douchen en na ruim een uur tevreden weer vertrokken
 
Vandaag weer eens geweest, laatste keer dat daar werkte is in de zomer geweest.
Leuk wederzien, heeft de tietjes nog wat bij laten vullen, kontje strakker laten maken. Effe kletsen, ze wilde €200 voor 1 uur maar dat had ik niet. "For you it's okay" en was €150 toch goed voor een uurtje. Achteraf staat haar ad toch nog gewoon op €150/uur, dus let op als ze dat probeert. Nieuwe prijs voor dit jaar, legde ze uit.
Fijn uurtje gehad, elkaar om beurten geneukt en ze was heel hongerig met zoenen. Na wederzijds orgasme was het uur al bijna om, dus even bijgepraat en aangekleed. De moeite waard, al was het gewoon standaard goed en niets meer dan dat.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Penislengte
18
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/eliza-shemale.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ben zojuist bij Eliza geweest... en ik sluit mij volledig aan bij de voorgaande reacties. Was een heel leuk uurtje. .... Ze ontvangt nog steeds in hetzelfde love-hotel met aan de achterzijde een discrete parking. Bij binnenkomst begroet zij me met een brede glimlach... Na mij even gewassen te hebben begon de fun. Haar programma is heel uitgebreid. Ik zag een ruim assortiment aan dildo's en (niet voor mij) BDSM speelgoed. Daar ben ik dit bezoek echter niet aan toegekomen.
Wederzijds kussen en pijpen (zonder condoom) alsook wederzijds rimmen stonden op het programma. Daarna duwde zij eerst mijn pik heel makkelijk in haar kont. Heerlijk...
Vervolgens nam zij mijn kont langdurig onder handen.

Daarna was er ..en dat waardeer ik erg....ook nog tijd voor een leuk gesprek.... ze kijkt niet echt op de klok. Ga haar zeker nog een keer bezoeken. Oh ja...prijs voor 1 uurtje was voor mij 150 Euro
 
AFgelopen weekend bij haar geweest.
Kan me alleen maar aansluiten bij de vorige reacties. 400% beter dan de Elizza waar ik eerst was.
Goed te vinden, discreet parkeren.
Leuk en lekker uurtje gehad. Valt een gesprek mee te voeren en je wensen aan te geven. Weliswaar was PZC niet inbegrepen in standaardprijs € 150 volgens haar. Kwam dus € 50 bovenop. Had maar € 40 extra bij me, maar was ook goed.
Kreeg toen ik haar wilde neuken condoom er niet om en kreeg een groter. Dit glipte er uiteindelijk af en zonder. Alleen de vraag "are you clean" Toch maar gestopt en het haar mondeling laten afmaken. Douchen en weg.
Ze zou nog tot eind van de maand hier zijn, en daar naar Spanje of Zurich.
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
ff mijn recensie, is een aanrader
 
Terug
Bovenaan Onderaan