Recensie Elizabeth, Rotterdam 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wippertje

Newbie
6
17/09/21
9
2
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Bare seks
  3. Beffen
  4. Fisting
  5. Klaarkomen in mond
  6. Klaarkomen op gezicht
  7. Klaarkomen op lichaam
  8. Pijpen deepthroat
  9. Pijpen zonder condoom
  10. Vingeren
  11. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.eromarkt.nl/advertentie/576275/stoute-spuitende-bbw-geeft-zomer-korting.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Bij Elizabeth geweest een echte BBW
Hou je van ruige sex dan zit je goed hier.
Vrouw vind alles maar ook alles lekker.
 
Haar naam was eerst:
Lexy BBW Rotterdam gelukkig nog wat recensies gevonden https://venery.nl/topic/1794-lexy-rotterdam/ dit is haar zeker want ze ging door het leven als Lexy ipv Elizabeth en een BBW en Rotterdam die gewaardeerde collega in de recensies is Beer.

o kijk heb zelfs nog een oude link gevonden van "Elizabeth" https://www.contact-xxx.nl/Amateurhoer/Aanbod/431892-super-geile-bbw.htm wegblijven zou ik zeggen wippertje is gewoon haarzelf of een promoter

je maakt op de dag van aanmelding een recensie over beer en lexi heel toevallig allemaal
 
Laatst bewerkt:
Ik ben ook eens bij deze geweest 2x denk ik 1e keer niet zoenen maar pijpen zonder en beffen kon maar na 3 minuutjes maar mee gestopt, ze pijpt wel goed dat moet gezegd worden en ze kan leuk squirten als je je best doet maar de rest is …. En idd geen gelegenheid tot opfrissen wassen zowel voor als na de daad niet en ze doet ze dit dus ook niet , 2e keer niet verder gekomen dan de woonkamer vanwege de licht die er hing, rechts omkeer gemaakt en bedankt
 
Ook ik ben langsgeweest. Helaas direct weer rechtsomkeert gemaakt. De foto's zijn te lang geleden gemaakt en zijn niet meer realistisch. Daarna nog wel uitgelegd aan de dame waarom ik afhaakte. Is verder wel een aardige dame. Maar daar kwam ik niet voor.
 
Gewoonweg een supervrouw die seks verheft tot een kunstzinnige vorm van erotiek. Nog nooit heb ik zo genoten van een vrouw, genaamd Elizabeth thans in Rotterdam, inderdaad op Eromarkt. Je weet niet wat je mist, totdat je het zelf ervaart. Geen woorden voor!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Bare seks
  3. BDSM Klant dominant
  4. Beffen
  5. Biseks
  6. Fisting
  7. Klaarkomen in mond
  8. Klaarkomen op gezicht
  9. Klaarkomen op lichaam
  10. Penismassage
  11. Pijpen deepthroat
  12. Pijpen zonder condoom
  13. Plassex
  14. Plassex door klant
  15. Soft SM
  16. Squirting
  17. Tussen borsten (russisch)
  18. Vingeren
  19. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.eromarkt.nl/advertentie/576223/spuitende-dame-geeft-zomerkorting.html
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Elizabeth te Rotterdam is echt eenzame klasse, geen woorden voor
 
Vanwege het afraffelen de vorige keer heb ik Elisabeth afgelopen zondag nogmaals bezocht en geboekt voor 2 uur. Met haar zomerkorting is dat echt een koopje. Elisabeth deed open in een flinterdun jurkje waaronder ze geheel naakt was. Haar weelderige vormen brachten mij al bijna in extase (dat is natuurlijk uitsluitend voor BBW wandelaars) Tijdens de koffie onthulde ze mij op een verleidelijke manier haar schoonheid. Daarna zijn we aan het werk gegaan waarbij ze 2 keer squirtend klaarkwam om daarna mijn Pinokkio onder handen te nemen, waarbij ik veel meer sterren zag dan ik ooit op een recensieformulier zou kunnen weergeven. Ik sta alweer in te stijgbeugels om terug te galopperen!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan