Recensie Ella, Amsterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hush

Vaste klant
160
09/04/25
340
23
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://beta.kinky.nl/advertenties/8461728-ella
Haar foto's trokken mij al heel erg sinds haar eerdere bezoek aan ons land, maar bij gebrek aan reviews nooit een afspraak gemaakt. Uiteindelijk had mijn nieuwsgierigheid gewonnen.

Ik had makkelijk en snel contact met de boeker. Afspraak maken ging makkelijk en kreeg ook vlot instructies voor het appartment. Ella zegt hier samen met Marta te zijn.

Het is wel degelijk de dame van de foto's, maar ze lijkt in werkelijkheid ook weer totaal niet op de dame van de foto's. Op de foto's zie je een soort volwassen houding, maar in werkelijkheid komt ze echt veel jonger over in haar hele doen en laten. Discutabel jong eigenlijk... Ze heeft grote spleten tussen haar boventanden. Ze zegt o.a. daar geld voor te sparen.

Ze deed uit zichzelf heel veel aan zoenen zonder tong. Ze is heel knuffelig en aanhankelijk. Pijpen en trekken deed ze heel goed en de seks zelf was prima, maar niks bijzonders. Van het likken leek ze oprecht te genieten.

Geen idee of ze dat bij iedereen doet, maar na de seks begon ze, terwijl ze tegen me aan kroop en een beetje bleef teasen, honderduit te praten over haar eigen leven. Waar ze woont, wat haar hobbies zijn, foto's laten zien enzo. Geen idee of ze dat bij iedereen zo doet, maar was wel schattig ofzo.

Het was een prima ervaring, maar voor mij geen herhaling. Ik denk dat ze tot eind volgende week blijft.

TLDR;
Ze is van de foto's maar komt naar mijn idee een stuk jonger over. Erg knuffelig en gezellig meisje. Seks was prima. Blijft denk ik nog een week.

Feliciteer me even jongens want ik heb al op de derde dag van het jaar één van mijn goede voornemens vervuld: uitstekend voor lichaam en geest zorgen. Ik heb een dvp bezocht. Haar naam is Ella.

Hoe ze in beeld kwam:
Oost-Europees, blond, slank, geen tekeningen op de huid van kamerbrede anaconda's of de inmiddels erg sleetse tribals, en hupla: de MokumDude is gewillig. Daarbij had Ella ook wel een inghouden lekkere uitstraling op al die verder bijzondere foto's die in een auto genomen zijn.

Het boeken:
Via WA ging dat redelijk snel. Binnen een kwartier antwoord en ik kon 2 uur reserveren voor de volgende dag.

De plek:
Een vernieuwd deel van Amsterdam-Noord met nieuwe appartementen. Ik had er de laatst beschikbare parkeerplaats en dat alleen omdat het een laadplek was. Braaf het kabeltje aangesloten want ik had toch maar liefst 5 kilometer gereden. Er is een bushalte voor de deur. Het appartementje van Ella is klein en studenterig rommelig en er hangt vol met drogende was. Op het aanrecht stonden nog de kadootjes van mijn voorgangers: flesje champagne oid met een strikje, bonbons, bloemen nog in de verpakking etc.

De DVP:
Ella is niemand anders dan de dame van de foto's. Waar je bij vrouwen uit UA altijd wel typische Oost-Europese trekjes in het gezicht ziet (hoge brede jukbeenderen, plat achterhoofd, etc.) zou Ella je Hollandse buurmeisje kunnen zijn, die je groet terwijl ze haar fiets met voorkratje tegen de muur zet: blond opgestoken haar, lief koppie en mooie diepliggende blauwe ogen en een beetje giechelig. Dit was dan ook de eerste dvp die ik gevraagd had of ze wel 18+ was. DeDude heeft nog wel ergens wat verstopte normen tenslotte. Ze zweerde dat ze ouder is dan 18, zelfs ouder dan geadverteerd. Ze is niet zo graatmager als op de foto's, gelukkig. Over haar hele kin heeft ze iets wat op eczeem of een zweertje lijkt. Hopelijk geen symptoom van een soa. Ik merkte dat ze het zoveel mogelijk uit het zicht wilde houden. Over haar tanden is al geschreven: die staan inderdaad wat uit elkaar. Lekkere cup a tietjes en een strak kontje. Ze is niet veel langer dan 1.60. Ze kwam wat vermoeid en afwezig over. Ik denk dat er veel van haar gevraagd wordt.

En daar gaan we:
Na de douche gingen we op bed liggen. Ze greep me krachtig met haar armen vast en wilde beginnen in een soort ruststand waarbij we elkaar aankeken. Rustig opbouwend tz: eerst het puntje van de tong en dan ouderwets door naar een diepe kopkluifsessie. Het moment dat ze plat op haar rug ging liggen kwam ik bovenop haar zitten en dirigeerde DeDudeDaarBeneden (DDDB) richting haar mondje. Lekker gezuig en trekken tegelijk. Ze is helaas niet van het schachtlikken en zakzuigen. Dat vind ik toch altijd de kers op de taart als een dvp dat ongevraagd doet.

De mislukte landing:
Ik was al een dag of 4 niet klaargekomen, dus ik stond op knappen. Ik wilde dat ze stopte met pijpen en richting een goeie missio. Bij de penetratie kwam er een luide lacherige oehoehoehihihi uit Ella. DDDB was een overduidelijke mismatch voor haar snaarstrakke foefje. Ze wilde voor mij wel doorzetten met een lawine aan glijmiddel, maar toen ik vroeg of ze pijn had zei ze ja. Ik ben niet van de vrouwen bezeren, dus wat voorzichtige penetratie truukjes ingezet. Ook die ontspanden haar bijzonder strakke vagijntje niet. Ze heeft het verder afgerond met een goeie ruksessie. Het was duidelijk dat ik de zaaitijd een tijdje had uitgesteld want de ruimhartige kwakken vlogen naar alle uithoeken van het bed. Ik hoop voor mijn opvolger dat ze haar lakens verwisseld heeft.

De tweede mislukking:
Daarna heb ik een befsessie ingezet. Rustig begonnen met de punt van de tong langs mooie dunne labia en wat verstopte clit. Ze kreunde en kronkelde wel, maar op een gegeven moment moest ik het maar opgeven. Slecht voor DeDudes ego, zie mijn eerdere reviews 😉

De afronding:
Ella ging me diep en guitig aankijken en liet me voor een tweede keer handmatig haar lakens bevochtigen. Die 4 dagen onthouding resulteerden ook nu weer in een gulle lading.

Dus:
Ella is een leuk grietje, maar ik wil zelf lichamelijk een wat betere match, want nog een mislukte landing kan mijn libido niet aan. Ik ga in het vervolg voor de wat vollere 30-plusdames die wat meer ervaren zijn. Voor mij geen herhalingsgevaar. Ze blijft tot de 18e.

Terug
Bovenaan Onderaan