Recensie Ella, Apeldoorn 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rimmert-Jan Odink

Wandelaar
26
25/02/25
19
1
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6520727-ella
Totale kosten (in euro)
100
Ik heb vanmiddag een afspraak gemaakt met Ella, die vrij vlot verliep. Ze interpreteerde echter een boodschap van mij verkeerd, dus ze was om 19 uur bezet, terwijl we dat tijdstip hadden afgesproken.

Ik raakte geïrriteerd en argwanend maar even voor half 8 kreeg ik het huisnummer door en toen ik daar arriveerde, kwam er een heer naar buiten die kennelijk mijn slot had ingepikt. "ze ken heerlijk pijpen" meldde hij. Niet erg discreet, maar hij had wel gelijk, bleek later.

Toen ik binnen stond en haar zag en zoende wist ik dat dit een goed adres was. Na betalen kleedde ik me uit en ze begon mijn tepels te zoenen en me overal te strelen en binnen een minuut was de kerststress opgelost in een heerlijke intimiteit die vertrouwd aanvoelde. Zij kleedde zich ook uit en na een heerlijke omhelzing met tongzoenen (wat een heerlijk tongetje heeft dit nymfje)ik heb haar naar het bed getild, haar borsten gezoend en haar tepels met mijn tong en lippen verwend, wat ze hoorbaar waardeerde. Daarna ook haar kutje heerlijk gelikt en daar genoot ze van en ik ook, niks van die indiscrete collega geroken of geproefd.

Daarna lang en hevig 69, tot het tijd werd voor de verheven vereniging die deze wereld draaiende houdt. Ze is op me gaan zitten en begon me te bereiden met maniakale overgave, ze ging er helemaal in op. Tot slot missio met wederzijds orgasme. Tijd werd volgemaakt met heerlijk stevige en deskundige massage ze zat naakt op mijn billen. De lieverd hielp me met aankleden en we hebben nog een paar keer gekust.

GFE, het bestaat nog heren. Wees goed voor haar.

Terug
Bovenaan Onderaan