enkele weken geleden ben ik er opnieuw geweest

deur staat op kiertje en bij binnen komen glimlacht ze altijd en vraagt ze hoe gaat.
afreknen enzo. ze praat ook onmiddelijk over hoe was de dag en werk en altijd sta ik verstel dat ze alles onthoudt. wat werk dat ik doe, wat ik in mijn vrije tijd toe en zelf nog over relaties (wat ik ooit heb verteld maar ze nog steeds weet) .
om matras begint ze altijd met blowjob en ze is enkele keren geleden te weten gekomen dat ik gevoelig ben als ze met haar borsten aan onderkant buik begint te wrijven. en nu plaagt ze me er mee, krijg dan ook beter harder.
daarna komt ze op mij , maar hoe goed ze het kan en zo kan volhouden ook gaat ze met haar gewicht op alles steunen. na 5 tal minuten veranderen we van possitie maar probeer naar hoe ik me voel met knie in doggy of normaal. na klaarkomen maakt ze alles proberen, maakt ze zicht beetje proper en komt ze liggen en wat praten. . heb haar gezegd dat ze zoveel weet en dat ze zo goed alles kan onthouden, dat ze veel dingen moet weten met zoveel klanten. zei ook dat er ook veel zijn die niks weten over iemand of gewoon oor in oor uit. en dat ze helemaal haar gsm koudt laat en niet kijkt
daarna zegt ze altijd van oh nog kwartiertje, miss opnieuw proberen.
Op einde is ook altijd mooi om te zien hoe ze in douche staat en bij buiten gaan denk ik altijd wow ze is klein (geen hakken)