Recensie Ella, Hasselt ( vh Genk) 4,69 ster(ren)

• Onderwerp starter Voormalig lid 3734
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
In welke straat staat ze? Je mag ook via PM reageren

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Voetfetish
Gesproken taal
Engels
Duur van bezoek
45 minuten
enkele weken geleden ben ik er opnieuw geweest :) deur staat op kiertje en bij binnen komen glimlacht ze altijd en vraagt ze hoe gaat.

afreknen enzo. ze praat ook onmiddelijk over hoe was de dag en werk en altijd sta ik verstel dat ze alles onthoudt. wat werk dat ik doe, wat ik in mijn vrije tijd toe en zelf nog over relaties (wat ik ooit heb verteld maar ze nog steeds weet) .
om matras begint ze altijd met blowjob en ze is enkele keren geleden te weten gekomen dat ik gevoelig ben als ze met haar borsten aan onderkant buik begint te wrijven. en nu plaagt ze me er mee, krijg dan ook beter harder.

daarna komt ze op mij , maar hoe goed ze het kan en zo kan volhouden ook gaat ze met haar gewicht op alles steunen. na 5 tal minuten veranderen we van possitie maar probeer naar hoe ik me voel met knie in doggy of normaal. na klaarkomen maakt ze alles proberen, maakt ze zicht beetje proper en komt ze liggen en wat praten. . heb haar gezegd dat ze zoveel weet en dat ze zo goed alles kan onthouden, dat ze veel dingen moet weten met zoveel klanten. zei ook dat er ook veel zijn die niks weten over iemand of gewoon oor in oor uit. en dat ze helemaal haar gsm koudt laat en niet kijkt

daarna zegt ze altijd van oh nog kwartiertje, miss opnieuw proberen. :)

Op einde is ook altijd mooi om te zien hoe ze in douche staat en bij buiten gaan denk ik altijd wow ze is klein (geen hakken)

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Duur van bezoek
120+ minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/ella-ella-4.html
Inmiddels alweer een tijd geleden dat ik Ella heb bezocht.

De afspraak maken ging wat lastig, nu komt dat ook door mezelf omdat ik graag ruim van tevoren afspreek. Uiteindelijk kreeg ik wel een week van tevoren een soort van "voorlopige reservering" maar uiteindelijk moest ik gewoon de avond ervoor vragen of het mogelijk was en dan zou ze beslissen. Zo gezegd, zo gedaan.

Eenmaal daar ging alles soepel, locatie is goed bereikbaar en parkeren redelijk discreet. De kans bestaat dat je vanaf de parking naar binnen mede-wandelaars tegenkomt die op dezelfde locatie een afspraak met iemand anders hebben. Zelf niet zo'n problemen mee.

Ella zelf begroette me hartelijk en het is een prachtige dame om te zien en wat een figuur...! Heerlijk! Na een korte tijd te hebben gebabbeld begon ze me te zoenen en al snel daagde ze mij uit om haar te beffen. Hier hebben we allebei een tijdje van genoten. Daarna was zij duidelijk in de stemming en trok ze mijn kleding uit en trakteerde mij op een heerlijke PZC (had extra bijbetaald). Damn wat was dat een genot...! Vervolgens vroeg ze of ik klaar was voor de volgende stap... Verschillende standjes (ja ook een daarvan was de "Carry position", wat wil je met zo'n klein vrouwtje!). En echt bij elke positie was het een genot om naar haar te kijken...!

Verder een relaxte vrouw op sociaal vlak maar naar mijn mening iets teveel over haar zaken praten (mag wel maar ikzelf heb hier geen behoefte aan).
Ondanks dat ik het geweldig heb gehad vond ik het aan een kant ook te zakelijk waardoor ik waarschijnlijk niet meer terug ga. Maar zeg nooit nooit want haar voorkomen is wel erg geil!

Laatst bewerkt:
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Totale kosten (in euro)
110
Een tijd geleden afgesproken voor 45 min zonder extras zoals tz of pzc.

Ze is mooi en lekker klein, maar het voelde heel erg 'professioneel' aan. Deed gewoon alles wat ik wilde maar voelde toch een afstand. Kan liggen dat het eerste keer was.

Deden 2 rondes, tussendoor kreeg ik een "massage" maar dat had ik beter kunnen skippen (ze zei zelf al dat het niet bepaald professionele massage zou zijn), dus ik raad aan om dat niet te kiezen 😅.

Verder wel ok date gehad.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/ella-ella-until-13-june-2.html
Totale kosten (in euro)
200
Ik ben er zelf ook geweest vandaag. Afspreken gaat vlot. Toen ik binnenkwam was ik aangenaam verrast. Ze ziet er nog beter uit dan de foto's. Eerst verfrissen wat logisch is. Zij zelf was al helemaal klaar en lekker fris. Het roken wat ik hierboven lees dat weet ik niet of dat wel zo is want het ruikt er heel fris en zelf smaakt ze ook fris. Eerst rechtstaand gekust en gefriemeld. Ik trok haar BH naar boven maar die had ze snel zelf uitgedaan. Was wat klunzig van mij.. Volledig tongzoenen deed ze niet bij mij. Ze heeft wel lekker malse lippen. Die tieten zijn zo lekker.. hmmm. Pijpen (zc) was bij echt heel goed. Dan wat 69 lekker gebeft. Enkele standjes waar ze heel diep erop gaat zitten. Heel lekker. Maar bij missio had ze volgens mij wat veel glijmiddel gebruikt en heb ik hard moeten duwen. Wel een knap zicht als ze onder je ligt. Veel van wat hiervoor beschreven wordt vertelde ze ook tegen me dus het zal wel waar zijn. In mijn ogen was ze heel oprecht. De eerste keer is altijd wat zoeken. Ik zal nog eens moeten teruggaan. Vlak voor dat motel stonden ze wel te flitsen dus opgelet als je wegrijdt.

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Duur van bezoek
30 minuten
Onlangs voor de tweede keer eens bij Ella langs gegaan. Ze had maar een half uurtje tijd terwijl ik normaal wel liever iets meer op mijn gemak ben en voor twee rondes ga. Bijbetaald voor tongzoenen.
Bij aankomst was ze weer heel fris en in mooie lingerie. Zelf effe rap gedoucht. Begonnen met tongzoenen wat ze heerlijk doet en dan haar uitgepakt om van dat heerlijk kleine sexy lichaam te genieten. Ze pijpt naar mijn mening heel goed. Ik had wel niet bijbetaald voor zc maar ook mc is het lekker en prachtig om te zien. Daarna overgegaan naar verschillende standjes met heerlijk tongen erbij. Bij de waarschuwing dat ik nog maar 10 minuutjes gehad haar gevraagd om me verder af te trekken en heerlijk klaar te komen over haar borsten. Ik ben nogal visueel ingesteld dus blijft voor mij supergeil om dat kleine sexy lijf boven/onder/voor je te zien glijden/bouncen. En zeker het zicht als je cum van haar borsten druipt…daar geniet ik nog dagen van na. Ze is zeker een professional en de kreuntjes en baby comments zijn een beetje doorzichtig maar niet te overdreven. Voor mij zeker goeie value voor money en duidelijk wat je mag verwachten.

Tis de beste in de geburen daar, indien iemand anders nog zo iemand weet laat ma weten.
Was er eergisteren nog, heb ineens haar politie uniformpje meegekregen met bijhorende text (vriendelijk gevraagd uiteraard).
Maar zoals hiervoor al menig maal beschreven, vriendelijke en supermooie dame en waar voor je geld en zelfs meer.

Terug
Bovenaan Onderaan