Recensie Elle, Den Haag 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dickydick

Wandelaar
72
25/06/23
86
23
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2013900-elle
Totale kosten (in euro)
300
In een woord: fantastisch!
Elle had nog geen recensies, maar naar aanleiding van de foto's dacht ik eens een gokje te wagen. Dat is heel goed uitgepakt. Het is lang geleden dat ik zo een lekkere date heb gehad.
Elle ziet er zo uit als op de foto's. Ze spreekt goed Engels en je kunt zeker een gesprek met haar voeren.
Bij binnenkomst kreeg ik meteen een tongzoen en zei ze dat ze er veel zin in had en dat heb ik gemerkt.
We hebben met veel passie gezoend, gestreeld gelikt en gepepen, en vooral heerlijk geneukt. Op een gegeven moment vroeg ze me of ze zichzelf klaar mocht vingeren, en wie ben ik om dan nee te zeggen? Ze ging op haar rug liggen en vroeg of ik mijn lul in haar mond wilde steken terwijl zij dat deed. Een onhandige houding, maar super geil.
Aan het einde van een vol uur heerlijke seks, ben ik in haar mond gekomen, en daarna op haar initiatief hebben we nog even liggen knuffelen.
Van begin tot eind was het super goed. Ik heb daarom meteen een volgende afspraak bij haar geboekt. Dat heb ik nog nooit zo snel bij een dame gedaan, maar in dit geval vond ik het nodig. Vooral omdat ze zeer binnenkort weer naar haar thuisland vertrekt.
Mocht je dus in de gelegenheid zijn, grijp je kans.

Terug
Bovenaan Onderaan