Recensie Elle, Menen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 3705

Wandelaar
65
08/10/21
34
4
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
230
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige week nog eens bij Elle in Menen geweest. Ontvangst zoals gewoonlijk weer heel hartelijk. Onmiddellijk tongzoenen bij aankomst. Eerst samen een douche genomen en daarna op het bed gaan liggen en toonde ze me nogmaals waarom ze in mijn top 3 staat. Pijpen kan ze als de beste. Zij weet perfect wat doen. Na een geweldige pijpbeurt is ze op mij komen zitten, in verschillende standjes geneukt en helemaal voldaan condoom volgespoten. Dan nog wat gezellig liggen praten en was er nog tijd voor een 2de pijp beurt en de 30€ extra betaald om in haar mondje klaar te komen. Bij Elle heb je echt de gfe. Toont oprechte interesse en zorgt ervoor dat je je gewild voelt. Ik kan enkel zeggen : Heb je de kans om bij haar te gaan zeker doen. Ik ga alleszins nog regelmatig bij haar terugkeren.
 
Vorige week nog eens bij Elle in Menen geweest. Ontvangst zoals gewoonlijk weer heel hartelijk. Onmiddellijk tongzoenen bij aankomst. Eerst samen een douche genomen en daarna op het bed gaan liggen en toonde ze me nogmaals waarom ze in mijn top 3 staat. Pijpen kan ze als de beste. Zij weet perfect wat doen. Na een geweldige pijpbeurt is ze op mij komen zitten, in verschillende standjes geneukt en helemaal voldaan condoom volgespoten. Dan nog wat gezellig liggen praten en was er nog tijd voor een 2de pijp beurt en de 30€ extra betaald om in haar mondje klaar te komen. Bij Elle heb je echt de gfe. Toont oprechte interesse en zorgt ervoor dat je je gewild voelt. Ik kan enkel zeggen : Heb je de kans om bij haar te gaan zeker doen. Ik ga alleszins nog regelmatig bij haar terugkeren.
Linkje mogelijk van deze dame?
 
Had vorige week eindelijk een date met haar, dag zelf geen reactie meer. Toch maar geweest . Zekere voor het onzekere pakken. Helaas niemand thuis. Zeer jammer, we blijven proberen. Te grote fan van haar looks.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Elle nu en dan eens bezocht in de voorbije jaren. Leeftijd zal ongeveer kloppen en de foto's zijn van haar en recent. Elle is een sympathieke, vlotte jongedame, ze zet je snel op je gemak. Ook tongzoenen is geen probleem.

Was telkens voor een pijpdate met cim (ze maakt daar nu wel geen reclame meer voor). En wow, wat kan ze lekker pijpen, het beste wat ik op dat gebied al gehad heb. Op het vorige forum vonden sommigen het wat te ruig maar perfect voor mij. Ook één maal geweest voor een dubbele pijpdate met een vriendin van haar, dat blijft één van de leukste momenten die ik had bij het wandelen.

En het is niet makkelijk om af te spreken. Haar advertentie is misschien een paar uren per week online. Snel zijn zeker? (en ook al eens voor een gesloten deur gestaan in het verleden maar dan later toch nog eens terug gekeerd...).
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Cupmaat
D
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Amai ben er daarnet geweest, zeker een aanrader ze doet dat echt met volle overgave ! 1 van men beste rimjobs ooit gekregen! Ze adverteert er niet mee maar ik vroeg Prostaat massage en het was 20€ extra + rimmen. Ze doet het wel niet bij iedereen juist als je een "proper kontje" hebt 🤣
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Fisting
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Plassex
  4. Vingeren
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
260
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Daarnet een trio beleefd met Elle en haar vriendin. Was Heerlijk.

Gestart met een goldenshower omdat ze beide dringend moesten plassen. Plaatsgenomen in de douche en echt mijn gezicht vol gezeikt geweest. HEERLIJK.
Daarnet douchke en lekker in het zetelbed gespeeld met ons drietjes. Heel veel kwam aan bod. Gepijpt worden door beide. Gepijpt worden terwijl je met de andere tongzoent/beft. Bereden worden terwijl de andere op mijn gezicht zat. Ze beiden lekker kunnen beffen en rimmen. Op het laatste was Ik Alice aan het neuken en begon Ellen met mijn kontje te spelen. Ik vermelde dat mijn kontje veel aankon . Maar Ellen begon over haar grote mannenhanden. Dusja haar een beetje uitgedaagd. Uitendelijk eringeraakt tot haar pols. Ze was me aan het fisten. Alice me aan het klaartrekken en beiden een hand om mijn tepels te pijnigen.
Wat een zalig orgasme.

Niet goedkoop voor een halfuur met extra goldenshower. Maar was het meer dan waard.
 
Er ook nog eens geraakt voor een pijpbeurt, haar advertentie stond eens hele dag online. En toen ik toekwam kon ik kiezen tussen twee dames: Elle en haar vriendin. Een dubbele date kon niet dus gekozen voor Elle en dat was weer fantastisch: rustig beginnen rond de balletjes, dan lekker diep pijpen en ze bleef nog even doordoen nadat je komt, zalig. En achteraf kan je er nog gezellig mee babbelen.

Haar advertentie staat doorgaans misschien twee uur in een week online maar ze heeft het toch druk. Ze heeft dus al een vast publiek :)
 
Ze wisselt regelmatig af van vriendin om mee samen te werken. Heb ze eens met Alice elkaar laten fisten. Alice moest naast haar vuist nog 4 vingers van haar andere hand erbij duwen. Toen ze me pijpten duwde Elle zo hard op Alice haar hoofd dat ze moest kosten, om het goed te maken mocht ik dan op het einde in haar kontje. Jammer dat Menen zo ver is :p
 
Ik ben er pre-corona eens geweest en was toen ook een heel leuke ervaring. Niet echt iets kinky gedaan, maar ik was toen als beginnende wandelaar vrij nerveus bij afspraakjes en bij haar was ik meteen op mijn gemak.
 
Terug
Bovenaan Onderaan