WHEM Ellen-Bekkevoort

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wat "genoeg" zou dit dan over deze dame moeten zeggen?
Als ze bezig is, is ze bezig en als ze er niet is, is ze er niet, dat is toch vrij simpel. Ga jij op basis hiervan dan andere conclusues trekken over deze dame misschien? :rolleyes:
 
https://alexandras-erotische-massages.be/?page_id=2865 zit blijkbaar hier. Ziet er wel de moeite uit. Alleen snap ik de tarieven niet goed, er staat zoveel op, wat is de prijs nu voor intiem inkluis? Zou dat vip massage zijn aan 240? Er zijn daar wel veel mooie dames, en allemaal NL, maar de tarifering is me niet zo duidelijk, en ik hoef geen massage van 1u, even tussen de hoogtepunten door, dat wel, maar ik denk dat je dan mss beter elders moet zijn?
 
idd heb prijs gekregen van telefoniste ...
basis massage 185 1 uur
pzc tz etc. allemaal bijbetalen 35 euro per dienst
niet alle dames doen dat moet je ter plaatse aan de dame vragen
een basispakket welness en de rest all in 275
voor mij te duur en je hebt bij afspraak boeken nog geen garantie dat de dame dat doet.
een oplossing is zonder afspraak gaan en vragen dan kan je wederom keren maar ja..
 
idd heb prijs gekregen van telefoniste ...
basis massage 185 1 uur
pzc tz etc. allemaal bijbetalen 35 euro per dienst
niet alle dames doen dat moet je ter plaatse aan de dame vragen
een basispakket welness en de rest all in 275
voor mij te duur en je hebt bij afspraak boeken nog geen garantie dat de dame dat doet.
een oplossing is zonder afspraak gaan en vragen dan kan je wederom keren maar ja..
😳😳😳😳😳
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan